Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להחליף 4 צמיגים

כרגע מותקנים GOODYEAR 205/50R17 93V EFFIGRIP PERF - נסעתי איתם כ 65,000 .

 

מחפש צמיג לא סיני!

בסביבות 400-500 ש"ח. עם דגש על נוחות ועמידות לשחיקה (לא צמיגי ספורט קיצוניים).

 

מחיפוש קל ראיתי את אלו , אם יש למשהו ניסיון/חוות דעת עליהם זה יהיה מעולה:

FALKEN ZE914 93W TL XL - לא מכיר יותר מדיי

 

DUNLOP 205/50/17 205/50R17 93W XL SPFM800D

 

TOYO Proxes CF1 93W TL

 

HANKOOK K117 93W TL XL

 

אשמח לתשובות מהירות

תודה מראש.

פורסם

אם תריץ חיפוש על השמות של הצמיגים (ZE914, FM800, CF1/2, K117) תמצא התייחסות לטיבם.

אם תריץ חיפוש לגבי צמיגים במידה המבוקשת, גם תמצא התייחסות למספר צמיגים רלוונטים כולל אתרים להשוואת מחירים ואתר ביקורות.

 

הגודייר מופיע באתר יד 2 החל מ-550 ש"ח (או באתר טיירדיל). קצת מעל תוכל למצוא גם את הפירלי P7 או דנלופ בלוריספונס.

גם הנקוק K110 ו-K115 יכנסו בתקציב.

 

בדוק אם מופיע לך קוד עומס ומהירות ברשיון, לדעתי במידה הזו מדובר ב-89W (באופן כללי למאזדה 3), ולכן צמיג עם קוד עומס 93 מרגיש קצת נוקשה מהרגיל.

פורסם

טוב לדעת לגבי העומס וההשפעה על הנוקשות.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Size/17-Inch-Tyres/205-50-17-Tyres.htm

 

מהסקירה באתר הנ"ל . הפלקן בדירוג טוב מאוד - המחיר שלהם גם סבבה רק 320 , הבעיה היא שביום חמישי ושישי עשיתי טלפונים לכמה וכמה פנצריות ואין להם במלאי צמיגים טובים במידה וגם לא להזמנה ואז כולם מגיעים לסיניים עם השמות המוזרים שממש אין מצב שאלביש על הרכב.

 

הפוסט גם בעיקרו היה למצוא מישהו אולי שממש לאחרונה התקין ויכול לכוון לפנצריה.

פורסם

תודה אחי, שבוע טוב!

 

בטייר קלאב נכון להרגע הוא לא מוצע אפילו בחיפוש רק צמיד אחד מוצע לפי המידה, בשם farroad .

 

אעדכן מחר - מת כבר למצוא !!

פורסם

זה בדיוק מה שעלה בשרשור שצירפתי לך.

הצמיגים שהגיעו (לפחות בכל הנוגע ל-ZE914) יצאו לצמיגיות השונות קודם, וכך המלאי באתר שלהם לא התחדש.

פורסם

חייגתי היום לטייר דיל ועוד כמה פנצריות אין בכלל פלקן וגם לא טויו .

 

יש לי מחבר טוב טויו שהורכבו לפני חודשיים עם גאנט 225 50 R17 קומפלט. (הרכב הושבת) - ב 2000 ש"ח אבדוק אופציה של החלפת גאנט ברישוי - (כמובן בשרשור הרלוונטי)

פורסם

בסופו של דבר מצאתי אצל ג'נו צמיגים בב"ש

FALKEN ZE914 93W TL XL

 

עשו לי איזה איזון כמו שצריך ושלימתי עוד קצת לכיוון פרונט שלא ממש היה צריך אבל עדיין לכבוד הצמיגים החדשים - על בטוח..!

 

שירות מעולה ומחיר סבבה לגמרי .

×
×
  • תוכן חדש...