Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

* במקרים שקיימת תקלה באחד הרכיבים לדוגמא חיישן טמפ' מחשב הרכב מזהה שהוא לא מקבל אות מהחיישן או ערכים בלתי צפויים לכן

באופן אוטומטי המחשב לא יתייחס למידע מחיישן הטמפ' ויקבע סל"ד סרק ברירת מחדל מסויימת.

 

אי לכך והתאם לזאת אם סל"ד הסרק גבוה מידי או נמוך מידי צריך לחפש את הבעיה אשר עלולה לנבוע מתקלה באחד הרכיבים שציינתי או רכיבים נוספים.

 

.

 

עכשיו שאני מחבר 1+1 דברים מתבהרים לי. בטיוטה שלנו נדלקה נורה של טיפול מנוע. התחברות לסורק תקלות מראה שמדובר בממיר הקטליטי. המוסכניק אמר ייתכן שהממיר תקין והחיישן שלו דפוק. אולי זאת הסיבה שהרכב תמיד קופץ לטורים של 1500-2000 סל"ד לאחר ההתנעה בלי שום קשר למזג האויר.

צריכת הדלק גם היא גבוהה יחסית.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
תשמ'ע, חשבתי שאתה מבין על מה אני מדבר אבל נוכחתי להבין שלא.

 

במחשב הרכב צרובה תוכנה לשליטה על ביצועי המנוע כולל סל"ד סרק. מחשב הרכב מכוון את סל"ד הסרק בהתאם לנתונים שהוא מקבל מחיישנים מסויימים.

 

* במקרים שקיימת תקלה באחד הרכיבים לדוגמא חיישן טמפ' מחשב הרכב מזהה שהוא לא מקבל אות מהחיישן או ערכים בלתי צפויים לכן

באופן אוטומטי המחשב לא יתייחס למידע מחיישן הטמפ' ויקבע סל"ד סרק ברירת מחדל מסויימת.

 

אי לכך והתאם לזאת אם סל"ד הסרק גבוה מידי או נמוך מידי צריך לחפש את הבעיה אשר עלולה לנבוע מתקלה באחד הרכיבים שציינתי או רכיבים נוספים.

 

* אתה לא יכול לצרוב תוכנה חדשה בעזרת הסורק המקורי או הסורקים בקישור שצירפת. אל תשכח שברוב הרכבים הרכיב הצרוב הוא ROM ולא ניתן לכתוב עליו מידע חדש אלא החלפתו באחד אחר עם תוכנה צרובה מראש.

 

אני כן הבנתי ורשמתי ברור - בדיקה עם סורק תקלות (בתנאי שהרכב יבדק ויראו כי זה מוגזם) .

אתה רשמתה את הסיבות שהתוכנה עוברת למצב מחדל בסיסי בזמן תקלות.

 

וסיבובי מנוע גבוהים בהנעה הראשונית הם לא תמיד תקלה - לפעמים כך זה מתוכנן ע"י היצרן.

כדאי תמיד לבדוק במוסך, ולא ישר להלחץ כי אולי יש תקלה..

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אפשר לבקש בדיקה ולהתאים בעזרת סורק מנוע מתאים - הורדה של סיבובי המנוע, או את הזמן.

(בתנאי שהרכב יבדק ויראו כי זה מוגזם)

אייל.

 

אני כן הבנתי ורשמתי ברור - בדיקה עם סורק תקלות (בתנאי שהרכב יבדק ויראו כי זה מוגזם) .

אתה רשמתה את הסיבות שהתוכנה עוברת למצב מחדל בסיסי בזמן תקלות.

אייל.

הבנתי אותך, כנראה זו פעם אחרונה שאני מתייחס להודעות שאתה כותב, סוריי.

איזה כייף לי :)

פורסם
הבנתי אותך, כנראה זו פעם אחרונה שאני מתייחס להודעות שאתה כותב, סוריי.

שמעתי על כך בעבר, שחרר :lol: את ההבטחה הזו לא תצליח ליישם ..

 

סתם לידיעה - במחשבי חלק מהרכבים, יש מספר מפות סיבובי מנוע ומאווררים לאזורי אקלים שונים.

בנוסף בחלקם אפשר לצרוב מפה נוספת ולשחק עם ערכי סיבובי המנוע ועוד ..

ויש עידכוני תוכנה, ויש פטיש/פטיש.

 

לכן כדאי לשאול ולבדוק במוסך, ולפתוח דיון בפורום היעודי ולשאול בעלי רכב דומים -

איך אצלהם מתרומם הסל"ד, ולכמה זמן.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

חברים,

אולי תנסו לשמור על שפה שמכבדת את הצד השני, גם כשאתם חושבים אחרת?

 

הזלזול הזה מיותר ולא מוסיף לכם נקודות איפשהו, אולי בעולם הבא.

שלומי

פורסם

לפני שזה יהפוך לעוד שרשור "ליין מן מול העולם" ומאחר ופותח השרשור קיבל את התשובה שהוא חיפש - ננעל.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...