Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשקניתי את הרכב בסיאט הרצליה, רכשתי אותו עם איתוראן SAVE,

בעת הרכישה לא הוחתמתי על כל חוזה התקשרות עם חברת איתוראן

כמו כן שאלתי את נציג המכירותומנהל אולם התצוגה ונאמר לי כי אין שום

חיוב מעבר לתשלום חד פעמי בהתקנה,

כל מי ששאלתי אומר לי שהתקשרו אליו אחרי שנה ודרשו תשלום חודשי עבורהאיתוראן

מישהו יכול להגיד לי מה נכון?

 

 

ת"צ 20602-05-17: זה בדיוק מה שעשו לי בסוכנות יונדאי. עשיתי קצת בדיקות ואפילו חוקר פרטי עשה עבודת שטח בסוכנויות שונות. מפה לשם, הגשתי ייצוגית נגד איתוראן. נקווה לטוב, אם יצא משהו, כולם ירוויחו....

פורסם
ת"צ 20602-05-17: זה בדיוק מה שעשו לי בסוכנות יונדאי. עשיתי קצת בדיקות ואפילו חוקר פרטי עשה עבודת שטח בסוכנויות שונות. מפה לשם, הגשתי ייצוגית נגד איתוראן. נקווה לטוב, אם יצא משהו, כולם ירוויחו....

 

ממה שאני מבין מי שדפק את פות"ש והשאר בלשון עדינה אלה היבואנים והתביעה צריכה להיות נגדם.

כשקניתי לאחרונה רכב מלובינסקי ניסו גם לדחוף לי איתוראן "בחינם". ביררתי בחברת הביטוח, לא היתה דרישה כזו. הסוכנת אפילו שוחחה עם מנהל המכירות והבהירה לו שמבחינתם אין שום יתרון לאיתוראן. אני הודעתי שאם הם מתעקשים אקנה רכב מיבואן אחר חד וחלק, וראה זה פלא אכן "ויתרו" לי.

היות שמול איתוראן ישירות לא היה לי שום דבר לא ברור לי איך התביעה היא מל גורם שאין מולו חוזה. אולי תסביר על מה בדיוק התביעה? אפילו תעלה את כתב התביעה הנה?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
כשקניתי את הרכב בסיאט הרצליה, רכשתי אותו עם איתוראן SAVE,

בעת הרכישה לא הוחתמתי על כל חוזה התקשרות עם חברת איתוראן

כמו כן שאלתי את נציג המכירותומנהל אולם התצוגה ונאמר לי כי אין שום

חיוב מעבר לתשלום חד פעמי בהתקנה,

כל מי ששאלתי אומר לי שהתקשרו אליו אחרי שנה ודרשו תשלום חודשי עבורהאיתוראן

מישהו יכול להגיד לי מה נכון?

 

יש כאן מישהו או שמכיר מישהו או שמכיר מישהו שמכיר מישהו שהאיתוראן החזיר לו רכב גנוב?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
ממה שאני מבין מי שדפק את פות"ש והשאר בלשון עדינה אלה היבואנים והתביעה צריכה להיות נגדם.

כשקניתי לאחרונה רכב מלובינסקי ניסו גם לדחוף לי איתוראן "בחינם". ביררתי בחברת הביטוח, לא היתה דרישה כזו. הסוכנת אפילו שוחחה עם מנהל המכירות והבהירה לו שמבחינתם אין שום יתרון לאיתוראן. אני הודעתי שאם הם מתעקשים אקנה רכב מיבואן אחר חד וחלק, וראה זה פלא אכן "ויתרו" לי.

היות שמול איתוראן ישירות לא היה לי שום דבר לא ברור לי איך התביעה היא מל גורם שאין מולו חוזה. אולי תסביר על מה בדיוק התביעה? אפילו תעלה את כתב התביעה הנה?

 

אז הבנת לא נכון.

בעוד מספר חודשים תשמעו האם אושרה הבקשה לייצוגית אם לאו. משהו לקראת ספטמבר.

פורסם
יש כאן מישהו או שמכיר מישהו או שמכיר מישהו שמכיר מישהו שהאיתוראן החזיר לו רכב גנוב?

 

אני מכיר יותר מרכב אחד שהוחזר לבעליו על ידי איתוראן.

ברוב הפעמים עם איך שהרכב נראה, אולי היה עדיף לבעליו שלא יחזור אליו.

 

דווקא SAVE היא אחת המערכות היעילות ביותר לדעתי, אני כמובן נמנע מלפרט, אך היא מתוחכמת בפשטותה ואני רואה בה מוצלחת יותר מכמה מערכות שנחשבות טובות ממנה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
יש כאן מישהו או שמכיר מישהו או שמכיר מישהו שמכיר מישהו שהאיתוראן החזיר לו רכב גנוב?

 

אותי עצרו עם הרכב כי חשבו שגנבתי אותו חחח.

קניתי איביזה יד2 ולבעלים הקודם היה איתוראן. עכשיו אני גר בהתנחלות בשומרון אז אני עובר בכפרים ערבים. יום לאחר שקניתי את הרכב, פתאום חסם אותי ג'יפ באמצע הכביש, יצאו ממנו 3 גורילות וביקשו ממני לדומם מנוע ולהציג ת.ז. אחרי שהצגתי עזבו אותי בשקט ולא אמרו לי למה עצרו אותי בכלל.

לאחר בירור קטן התברר שזה היו אנשים של איתוראן

פורסם

אצלי למשל בשנתיים האחרונות בהן החזקתי ברכב, כבר לא היתה דרישה של חברת הביטוח לאיתוראן. החלטתי בכל זאת להשאירו עובד. לא יודע אם זה היה נכון בדיעבד אבל הרכבת הזאת כבר נסעה.

לגבי חניונים תת קרקעיים, המערכת כן עובדת בהם, השאלה באיזה עומק מדובר. קומה 1- או 2- זה בסדר, מעבר לזה יש כבר ספק. זכורה לי רק פעם אחת ב-6 שנים בה חניתי בקומה 5- בחניון בתל אביב ומיד קיבלתי טלפום מאיתוראן. היתה גם תקופה של התראות שווא באמצע הלילה. לא רק שזה מבהיל לקבל טלפון עם מענה אוטומטי דרמטי "בדוק את רכבך" ב-3 בלילה, גם לרדת למטה בציפיה לראות מקום חניה ריק זה מלחיץ.

 

בדוק עם חברת הביטוח אם יש חובת איתוראן, ואם לא, בכמה אם בכלל יתייקר הביטוח. מפה תעשה את החישוב הכלכלי שלך. ניתוק המערכת במרחק שיחת טלפון.

פורסם

לאיתוראן יש סביבות ה70 אחוז הצלחה בהשבת רכבים גנובים.

מה שנאמר על חניונים,לא מדוייק בכלל,מן הסתם אני לא הולך לפרט,בקרוב גם חניון מינוס 20 לא יהווה בעיה.

הרבה מאוד רכבים חוזרים שלמים מלבד הנזק שנגרם לפנים הרכב כאשר הגנבים חופרים כל פינה בחיפוש אחר האיתוראן.

וגם יש הרבה מצבים שהרכב לא ניזוק בכלל כי גנבו מפתחות.

יש גם מקרים שהרכב חוזר טוטאל לוס.

זה פתרון טוב למי שהרכב חשוב לו,או שיש לו ציוד יקר ברכב.

יש דרישה לאיתוראן ברכבים יקרים,ורכבים גניבים.

בנוגע לתביעה הייצוגית, אם אמרו לך בסוכנות שהאיתוראן הוא בחינם,הטעו אותך,והתביעה צריכה להיות כנגד הסוכנות הספציפית.

אם תתקשר לאיתוראן ותבקש להתקין,יגידו לך שזה בתשלום חודשי.

אין בן אדם אחד שיש לו איתוראן מותקן ברכב והוא פעיל ולא משלם,מלבד השנה הראשונה שבדרך כלל הסוכנות משלמת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא יודע למה לא סיפרו לכם בסוכנות שמשנה שניה האיתוראן בתשלום חודשי, לי סיפרו שצריך לשלם, כאשר קניתי את האוטו.

בחיים לא התקשרו אלי מאיתוראן בקשר להתרעה כלשהיא, אלא רק שהיה צריך לשלם.

 

יש לי שאלה ששאלתי פעם ואף אחד לא רצה לענות, מה קורה עם האיתוראן שמותקן ואין עליו שירות(לא משלם), עכשיו שהאוטו בן 7, יש איזה השפעה על המצבר וכדומה. האם יש בטריה פנימית וכמה הוא צורך? כדאי לנתק אותו לגמרי?

 

דרך אגב, אם אתם לא צריכים אותו לביטוח, תבקשו להתנתק יחזרו אליכם ויציאו הנחה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

×
×
  • תוכן חדש...