Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי חייב לשתף איתכם את זה

אני נוסע לעבודה השעה 23:22 יש לי מצלמת רכב

 

עצרתי ברמזור לפנייה ימינה

פתאום נזרק משהו כמו אבן או לבנה או משהו ופוגע במעכה מצד ימין לרכב שלי אני מסתכל ימינה לא מבין מאיפה זה

מחכה לרמזור פתאוםם בוםם מקבל אבן לחלון

נתתי גז באדום וברחתי משם

דיווחתי על האירוע למשטרה

 

זה קרה ברמלה מי שמכיר פנייה למגדל המים כיוון באר יעקב

 

 

אחרי כמה כמה ק"מ עצרתי את הרכב זרקתי מבט על החלון למזלי אין סדק

יש כמו שריטות ממש קטנות כאלו כאילו חתול שרט את זה ממש בקטנה

 

צפיתי בסרטון אני לא רואה אף אחד עומד שם

אבל שומעים את הבומים של האבנים

אני אעלה את הסרטון לכאן שאגיע הבית

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הייתם במקומי הייתם יוצאים מהרכב ?. או שהייתם עושים מה שאני עשיתי ? פשוט לתת גז

השעה כבר מאוחרת אני לבד וגם בדרכי לעבודה

פורסם

ברור שלברוח, כמובן לוודא שמישהו לא בא במהירות לכיוונך. אבל ללא ספק לברוח.

עכשיו, אם נגיד היית יוצא מהאוטו, אז מה? אז או שהיית תופס ילדים בני 12 שזה משחק עבורם והיית מחכה למשטרה שתגיע או שחבורה גדולה בגילאים גדולים יותר היו עושים לך נזק, אולי גונבים את הרכב וכנראה שגם מפוצצים אותך במכות.

ולהגיד לך משהו? אני לא חושב שהיית תופס ילדים. תשמור את הסרטון ותציג למשטרה. מפה אני כבר פחות מבין, לא יודע להגיד לך אם לערב ביטוח או שיש דרך אחרת לפתור דברים מהסוג הזה

עומר :-)

פורסם
ברור שלברוח, כמובן לוודא שמישהו לא בא במהירות לכיוונך. אבל ללא ספק לברוח.

עכשיו, אם נגיד היית יוצא מהאוטו, אז מה? אז או שהיית תופס ילדים בני 12 שזה משחק עבורם והיית מחכה למשטרה שתגיע או שחבורה גדולה בגילאים גדולים יותר היו עושים לך נזק, אולי גונבים את הרכב וכנראה שגם מפוצצים אותך במכות.

ולהגיד לך משהו? אני לא חושב שהיית תופס ילדים. תשמור את הסרטון ותציג למשטרה. מפה אני כבר פחות מבין, לא יודע להגיד לך אם לערב ביטוח או שיש דרך אחרת לפתור דברים מהסוג הזה

 

לא קרה לי שום דבר ממש כלום למזלי

באמת שהיה לי המון המון מזל אין סדק בשמשה אפילו יש שריטות ממש קטנטנות כאלו אפילו לא שמים לב לזה

ראיתי גם סרטונים ביוטיוב לא ממש קל לשבור שמשה של רכב ראיתי שאנשים מנסים כמה וכמה פעמים עד שמצליחים

היה לי באמת מזל זה היה ממש לא בא בטוב לפתוח את השבוע ככה

כמה עולה שמשה לרכב בערך עם עבודה והכל?

יש לי ביטוח שמשות אבל סתם מסקרן אותי

לא נראה לי שאני אלך למשטרה עכשיו התקשרתי אחרי 20 ד"ק בערך שהגעתי לעבודה ודיווחתי למוקד 100 על זה

פעם הבאה אני פשוט לא יסע דרך הכביש הזה לפחות לא בחודש הקרוב אולי בבוקר שאני חוזר שיש תנועה ואנשים

פורסם

לי החליפו שמשה לפני כשבוע (עקב סדק שהלך והתרחב, כנראה מאבן שעפה ממשאית). אופציה אחת הייתה שמשה ישראלית ללא עלות (הטענה הייתה שהיא זהה באיכות לשמשה המקורית, אך קראתי באינטרנט דברים אחרים), ואופציה שנייה הייתה שמשה מקורית תמורת השתתפות עצמית של 10%.

הלכתי על האופציה השנייה, יצא כ-250 ש"ח כולל הכל (כלומר שמשה + עבודה ב-2500 ש"ח בערך).

מדובר בסוזוקי סוויפט.

פורסם
לי החליפו שמשה לפני כשבוע (עקב סדק שהלך והתרחב, כנראה מאבן שעפה ממשאית). אופציה אחת הייתה שמשה ישראלית ללא עלות (הטענה הייתה שהיא זהה באיכות לשמשה המקורית, אך קראתי באינטרנט דברים אחרים), ואופציה שנייה הייתה שמשה מקורית תמורת השתתפות עצמית של 10%.

הלכתי על האופציה השנייה, יצא כ-250 ש"ח כולל הכל (כלומר שמשה + עבודה ב-2500 ש"ח בערך).

מדובר בסוזוקי סוויפט.

2500 שקל מקורי ?. אם נניח השמשה היתה מתנפצת לי

והייתי הולך לזגג שמשת צד אחורית חלונות חשמליים כמה היה לוקח לערך?

פורסם

כן, 2500 ש"ח לשמשה מקורית + עבודה, אבל במקרה שלי מדובר בשמשה קדמית, אז אני לא יודע כמה תעלה שמשת צד.

תתקשר לביטוח/מוסך מורשה (או זגג קרוב) על הבוקר ותברר, הם יוכלו לתת לך סדר גודל של מחיר.

פורסם (נערך)

[video=youtube;x-bOeOic5DI]

 

 

האבן שנזרקה בפעם הראשונה לא פגעה בי זה פגע במעכה או משהו

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

לצערנו, חודש הרמדאן ידוע ככזה בו, סטטיסטית, כמות יידויי האבנים על כלי רכב גבוהה משאר ימות השנה.

 

כמובן שבפועל עשית את הפעולה הנכונה של להסתלק מהמקום. גם אם זה אומר לעבור על חוקי התנועה (מעבר באור אדום).

 

רמדאן שמח :/

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לי החליפו שמשה לפני כשבוע (עקב סדק שהלך והתרחב, כנראה מאבן שעפה ממשאית).

 

יודעים לתקן פה בארץ סדקים (במקום להחליף שמשה), או שזה משהו שלא עושים פה?

פורסם
לי החליפו שמשה לפני כשבוע (עקב סדק שהלך והתרחב, כנראה מאבן שעפה ממשאית). אופציה אחת הייתה שמשה ישראלית ללא עלות (הטענה הייתה שהיא זהה באיכות לשמשה המקורית, אך קראתי באינטרנט דברים אחרים), ואופציה שנייה הייתה שמשה מקורית תמורת השתתפות עצמית של 10%.

הלכתי על האופציה השנייה, יצא כ-250 ש"ח כולל הכל (כלומר שמשה + עבודה ב-2500 ש"ח בערך).

מדובר בסוזוקי סוויפט.

מה שלא ברור לי, בהנחה ובתנאי הפוליסה אכן רשום ששמשה מקורית הינה בהשתתפות עצמית, מדוע ההשתתפות ההעצמית היא לא רק על עלות השמשה, אלא על הכל, כולל העבודה? הרי העבודה היא אותה עבודה שהיו עושים גם בחינם לו בחרת בשמשה שהם בחרו. כרגיל, תרגיל עוקץ ישראלי אולטמטיבי. נותנים כיסוי בסיסי שסביר שאנשים יעדיפו לשדרג, ואז האלמנט מורגש היטב.

פורסם

פיגועי זריקת אבנים על מכוניות מאוד נפוצים היום, פשוט לא מעניין את התקשרות אבל אתה אחד מכ-30 ליום

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אם הייתם במקומי הייתם יוצאים מהרכב ?. או שהייתם עושים מה שאני עשיתי ? פשוט לתת גז

השעה כבר מאוחרת אני לבד וגם בדרכי לעבודה

 

פעלת נכון.

סביר להניח שזה לא היה אדם בודד שעשה זאת ושהיו איתו אנשים, אם היית יוצא היית יכול לגמור מת או פצוע קשה.. אל תהיה צודק תהיה חכם.

פורסם

הייתי עושה בדיוק מה שעשית. זה לא יכל להיגמר בשום צורה טובה אחרת.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם (נערך)

הילדים "הבני דודים" האלו יודעים שלא יגיבו להם לכן כולם מעודדים אותם להמשיך זאת ולכן זה ימשיף ככה כמובן ללא טיפול של משטרה וללא שום מילה מצד התקשורת על האבנים שנזרקים יום יום בתוך ישראל עצמה.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...