Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ובוקר טוב

 

אני מעוניין לקנות נעלי bates delta zip 8

הדגם הלא goretex

לאישתי יש דודה שגרה בלוס אנג'לס ורציתי לדעת איזו חנות אם יש בכלל בלוס אנג'לס שניתן לקנות שם את הנעליים האלה ואיך הולך המשלוח משם? אני רוצה לחסוך את המשלוח מהאיביי שעולה כמעט 200 שקל

 

אשמח אם מישהו יסייע לי.

 

תודה ושבוע טוב

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

ניסית לבדוק אם יש את הנעליים באמזון?

תוכל לשלוח דרך BUY2USA, תשלם $20 משלוח + מע"מ מבחינת מיסים.

זאת גם במידה אם אמזון לא שולחים את הנעליים ישירות לארץ.

פורסם

אם אתה מזמין מאמזון או שולח את החבילה לכתובת שלך אצלם.

ואז אתה משלם דמי משלוח $20 לנעליים + מיסים. אתה משלם הכל מראש. אין הפתעות כשהחבילה מגיעה ארצה.

המיסים זה מע"מ על עלות המוצר לא כולל משלוח.

פורסם

אם הבנתי נכון, אם אזמין מאמזון אשלם מיסים ו20 אחוז.

ככה גם אם ישלחו לי מחו"ל את הנעליים? דודה של אישתי הכוונה?

בנוסף, איפה יש בלוס אנגלס חנות שניתן לרכוש בה את הנעליים?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אם זה דרך BUY2USA אז כן. זה לא משנה מאיפה שולחים אליהם.

כשזה מגיע למחסן של BUY2USA, אתה מצרף חשבונית תשלום ולפיה לוקחים מיסים (18% מע"מ)

עלות משלוח של נעליים זה $20.

וזה הסכום שתשלם על שליח עד הבית.

בלי להתעסק עם המכס, בלי לשלוח פקסים, טרטורים וכו'.

פורסם

או קיי תודה על ההסבר.

אז איזו חנות יש בלוס אנגלס? שאדע כמה עולה שם עם כל החישוב מעמ ומס שאדע אם משתלם לשלוח ככה או להזמין מהאיביי יצא לי אותו דבר.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אין לי מושג לגבי לוס אנג'לס. אני אישית קונה רק מאמזון או איביי.

אני לא מכיר חנויות יותר לעומק.

×
×
  • תוכן חדש...