Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה? יש כמה יותר ותיקות שמסתובבות עדיין (שנת 2008 כחולה מאזור הצפון).

 

בהזדמנות אעלה סקירה, למרות שאני מעדיף להישאר אנונימי. אין לך מושג כמה השקעתי כדי לגרום לה להיראות כמו אוקטביה רגילה :)

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה? יש כמה יותר ותיקות שמסתובבות עדיין (שנת 2008 כחולה מאזור הצפון).

 

בהזדמנות אעלה סקירה, למרות שאני מעדיף להישאר אנונימי. אין לך מושג כמה השקעתי כדי לגרום לה להיראות כמו אוקטביה רגילה :)

 

הכוונה שלי הייתה לגרסה האחרונה. ידוע לי על נוכחות הדגם הקודם.

לאור ההסוואה, עכשיו מעניין יותר לקבל ממך סקירה.

מחוק מספר רכב מהתמונות ושים משקפי שמש כהים 8)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אז מה הפתרון לרעשי הרוח????

לא מאמין שיש פתרון עבורך שלא כרוך בהוצאה כספית גדולה.

לא חושב שמישהו יתחיל להתעסק עם החלפה של אטמים, גם אם הייתי רוצה להאמין שזה יפתור לך את הבעיה.

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם

כמו שצבי כתב, אם רוצים בידוד רעשים קונים S500 או A8. ב129 אלף מקבלים פחות. אבל האוקטביה נותנת המון ככה שהייתי סולח לה על רעשי הרוח שאגב קיימים הרבה יותר גם במאמי הלאומית (יונדאי).

פורסם

אצלי באימפרזה 2007 יש רעש רק מהחלון של הנהג,מתי שזה מפריע אני פותח ממש מ״מ בחלון וזה מפסיק.

יש מרים חלונות אז אין בעיה ולא נכנס מים או משהו.

פורסם
כמו שצבי כתב, אם רוצים בידוד רעשים קונים S500 או A8. ב129 אלף מקבלים פחות. אבל האוקטביה נותנת המון ככה שהייתי סולח לה על רעשי הרוח שאגב קיימים הרבה יותר גם במאמי הלאומית (יונדאי).

 

מה הקשר? יש רכבים, גם זולים יותר, שאין להם רעשי רוח כאלה, ואגב באמת ב- VRS זה פחות מורגש, אין לי מושג למה. אולי בידוד שונה, אולי זרימת אוויר שונה. י מציע שגם יקחו את המזגן, הרי זה לא ECLASS.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גם בב.מ.וו סדרה 3 יש יותר רעשי רוח ממה שהייתי רוצה לשמוע.

כמו שאמרו לפני, S קלאס או אודי A8 פותרים את הבעיה הזו... ;-)

פורסם

תודה רבה על התגובות, אני מבין שאין מה לעשות לרעש,

הדגם שלי 1.4 אלגנס, עלה לי כ-150

אמנם נוסע טוב אבל יש לו חסרונות מלבד הרוח

פורסם
תודה רבה על התגובות, אני מבין שאין מה לעשות לרעש,

הדגם שלי 1.4 אלגנס, עלה לי כ-150

אמנם נוסע טוב אבל יש לו חסרונות מלבד הרוח

 

הדגם היה לי על הכוונת בסוף בחרתי בגולף. איזה עוד חסרונות אתה מוצא ברכב הנ"ל?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מישהו אולי ניסה להתקין מגיני רוח על הדלתות (הפסי פלסטיק האלה בחלק העליון של הדלת)? אם הרעשים באים מכיוון הגומיות בדלת, כמו שנאמר פה, אולי זה יכול לעזור?

פורסם

ברירת המחדל של המיזוג לפי דעתי אצל רוב היצרנים היא הזרמת אוויר מבחוץ וזה כדי לייצר רענון של האוויר בתא הנוסעים שלא כל הזמן תהיה רק סירקולציה פנימית. לא יודע אם זה תקן או דרישה של הרגולטור האחראי על הבריאות אבל ככה זה, דואגים שמדי פעם גם יכנס אוויר מבחוץ ולא רק יערבב את הקיים. בקיצור, דואגים לנו

פורסם

האמת שעדיין לא יצא לי לשמוע באוקטביה רעשי רוח חריגים (מעבר ממה שהייתי מצפה מרכב בקטגוריה הזאת), לא יצא לי גם לשמוע רעשים מגומיות וכד'. באופן כללי יש רק רעשים אוירודינאמיים הרגילים מבחוץ, אבל זה לא חודר לסאלון בצורת שריקה או כל דבר אחר. לא נתקלתי בבעית אטימות לרוח.

הרעש של הרוח בלתי נסבל עם חלונות פתוחים, אבל כל עוד נוסעים עם חלונות סגורים אין משהו חריג, במהירויות הרגילות הרעש של הרוח לא משמעותי.

אצלי דגם בסיסי והלא מאובזר (דיזל אומנם), כך שאני בספק שיש הבדל לאומת גירסאות הליסינג הרגילות.

 

מה שאני חושב, אולי בגירסאות הליסינג הסיבה לרעש החריג זה התקנות מקומיות של משהו בצורה חאפרית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אני נוסע עם סקודה אוקטביה 1.0 ambition . יש רעשים בערך במהירויות 90 ומעלה ,

מרגישים מעין רעשי רוח כשכל החלונות סגורים . כשפותחים את החלונות שומעים רעשי רוח חזקים יותר.

הצמיגים איכותיים וחדשים.

האם יש פתרון כלשהו לזה ? ניסיתי להשאיר את החלונות ממש מעט פתוחים וזה לא עזר .

האם זה קורה גם בפולקסווגן וסיאט ובסקודה סופרב ?

פורסם

×
×
  • תוכן חדש...