Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמרתי לו שמנהל המוסך שלי הפנה אותי אליו, ציפיתי שזה יתן לי מחיר טיפה יותר טוב, אבל אפילו אם הוא ירד מ-250 ל-200 עדיין יש פה הפרש של איזה 80 ש"ח... מוגזם לטעמי.

 

לא הבנתי את הפעולה שזייתוני עושה - אם זה לא איזון דינמי אז מה זה בדיוק? למה זה יותר טוב ממה שעושים בכל פנצ'ריה עם המכשיר שמתלבש על האוטו (וספה?) - אמרת שהוא מספק שירות מיוחד שאין במקומות אחרים, אבל גם אמרת שהם יכולים לאזן לי את הגלגלים גם ללא המכשיר הזה - אז בשביל מה אני צריך אותו?

רוני, פספסת את הפואנטה שלי. שים לב טוב - לא אמרתי מיוחד, אמרתי נדיר.

 

והכי חשוב, תקרא טוב את המסקנה שלי:

זה לא אקזוטי, זה לא יותר טוב, וזה בטח לא שווה נסיעה מיוחדת אם יש לך שירות מקביל במחיר טוב יותר שיותר קרוב.
מה שהוא "עושה" זה שום כלום. יש לו פטנט - שיפצור - למכונת איזון. זה מאפשר לו לעשות איזון שלא על האוטו לג'אנטים סגורים ולעשות מזה רוח כאילו הוא המאזן התותח מספר אחד במזרח התיכון. אם תרצה תיאור יותר מדויק של המתאם, אתן לך - אבל באמת שכל מה שצריך זה לראות את זה.

 

הביקורת היחידה שלי מלבד העוואנטות של זייתוני זה שרוב הפאנצ'רמעכרים גובים מחירים מופקעים על "איזון דינמי", כי יש לזה שם מפוצץ ("אה, לא...תראה, אחשלו...זה ג'אנט בעייתי...צריך איזון דינמי וזה יותר יקר"), כשבאותה מידה הם היו יכולים לקנות כזה מתאם. מעניין באמת למה הם מעדיפים לקבל יותר כסף...

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...