Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר על הרכבת צמיגים - הגיוני?


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמיד כשקונים צמיגים מקבלים מחיר כולל פירוק והרכבה, איזון ושסתומים. יענו כולל הכל.

 

אבל אם אני נניח לצורך העניין קונה רביעיה במקום אחד ומתקין באחר - כמה אמורה לעלות לי ההרכבה? האם 250 ש"ח לפירוק, הרכבה, שסתומים ואיזון דינמי (רכב צרפתי :wink: ) נשמע כמו מחיר הגיוני?

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שאפשר להגיד לך להתחדש על סט יוקו משומשים... :wink:

 

 

המחיר יקר. מי נתן את ההצעה?

ניסית את צמיג ישיר בפ"ת?

רות, עבור.

 

זה באמת נשמע לי יקר, אפילו שזה איזון דינמי. לא ניסיתי את צמיג ישיר, אני מחפש משהו באזור ת"א.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עשיתי עכשיו עוד כמה טלפונים. המקום הראשון שבררתי בו (זה שרצה 250) זה אורן זייתוני בת"א, יש להם מכונה (אומרים שיחידה בארץ אבל שיהיה) שמאפשרת לעשות איזון דינמי אבל לא על הרכב. אולי בגלל זה הוא מרשה לעצמו את המחיר הזה.

 

הרמתי טלפון גם לצמיגי זוארץ בת"א שנמצאים ליד המוסך שלי, אחרי שהוא שמע שאני מביא צמיגים בעצמי הוא זרק לי מחיר של 200 ש"ח.

 

בצמיג ישיר בפ"ת רצו 30 לצמיג כולל איזון דינמי שזה כבר נראה הרבה יותר הגיוני. אבל אני מחפש מקום בת"א שיתן לי מחיר נורמלי וגם יעשה עבודה טובה - מישהו מכיר?

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה את זייתוני בחולון, יש את אותה המכונה (Hunter) והמחיר לרביעית מגנזיום היה 140 ש"ח.

 

תודה, זה אותו זייתוני? אז למה הוא דפק לי כזה מחיר בת"א? (אולי כי מדובר אצלי גם בפירוק והרכבה?)

 

האם המכונה באמת טובה משמעותית? ממש לא בא לי לנסוע עד חולון בשביל דבר כזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, זה אותו זייתוני? אז למה הוא דפק לי כזה מחיר בת"א? (אולי כי מדובר אצלי גם בפירוק והרכבה?)

 

האם המכונה באמת טובה משמעותית? ממש לא בא לי לנסוע עד חולון בשביל דבר כזה.

 

רוני

אין לי ממש תשובות ודאיות, לגבי המכונה גם קשה לי מאד לדעת עד כמה זה אמיתי,

אני גם ביקשתי איזון דינמי ואמרו לי מה שאמרו לך, ולכן אני משער שכן.

 

עוד דבר שזכור לי מהימים שלאבא שלי היה מכון לכיוון פרונט, הווספה הישנה מגיעה למהירויות דיי נמוכות, אולי 120 קמ"ש, מה שלא נותן אינדיקציה בלמשל 160 או 200 קמ"ש שהן מהירויות מקובלות להיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, זה אותו זייתוני? אז למה הוא דפק לי כזה מחיר בת"א? (אולי כי מדובר אצלי גם בפירוק והרכבה?)

 

האם המכונה באמת טובה משמעותית? ממש לא בא לי לנסוע עד חולון בשביל דבר כזה.

 

רוני

טוב, בוא נעשה סדר לרגע.

 

זייתוני דפק לך מחיר כי דיברת איתו בטלפון.

 

לגבי המכונה, אין לי מושג אם היא היחידה בארץ, אבל השירות שהוא מציע הוא כן די נדיר. למה? תקרא הלאה.

 

מה שזייתוני עושה זה לא איזון דינמי. רוב האנשים שעושים איזון דינמי עושים זאת בגלל שלג'אנט שלהם אין חור מרכזי שמאפשר להרכיב אותו על מכונת האיזון הסטנדרטית. איזון דינמי הוא איזון הגלגלים על הרכב והוא מיותר לגמרי למטרה הזו. איזון דינמי באמצעות וספה צריך לעשות במקרים קיצוניים כשלא ניתן לאזן גלגלים בצורה מוחלטת - כאשר גלגלים מאוזנים לכאורה מחוץ לרכב גורמים לתופעות של רעידות וכו' שמרכיבים אותם.

 

מה שיש לזייתוני זה מתאם שמתלבש על מכונת האיזון הסטנדרטית ומדמה צורה של נאבה, אבל בפתיחה משתנה שמאפשרת להרכיב מגוון רחב של ג'אנטים "סגורים". זה עובד יופי.

 

זה לא אקזוטי, זה לא יותר טוב, וזה בטח לא שווה נסיעה מיוחדת אם יש לך שירות מקביל במחיר טוב יותר שיותר קרוב.

 

כדי להקדים את השאלה הבאה - הסיבה שאין את המתאם הנחמד הזה לרוב הפנצ'ריות זה משתי סיבות: או שלא יודעים שזה קיים, או שלא רוצים להשקיע כסף (הדבר די יקר) בפטנט שמשרת קהל מוגבל ביותר.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה מתכוון שאתה אומר - "שסתומים" , בהקשר של הצמיגים.

:conf:

שסתום האוויר של הצמיג. אתה יודע, הדבר שגונבים ממנו את הונטיל... :-P

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שסתום האוויר של הצמיג. אתה יודע, הדבר שגונבים ממנו את הונטיל... :-P
אז בשביל מה לציין את זה ??

לא עושים איתם כלום כאשר מתקינים צמיגים .....

 

לוקחים את הצמיג החדש מלבישים על הגאנט, מנפחים , מאזנים , מרכיבים על האוטו ..

 

איפה עניין השסתומים נכנס פה ?? ::)

 

נ.ב

את הוונטיל לא גונבים, את הפקק שלו גונבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בשביל מה לציין את זה ??

לא עושים איתם כלום כאשר מתקינים צמיגים .....

 

לוקחים את הצמיג החדש מלבישים על הגאנט, מנפחים , מאזנים , מרכיבים על האוטו ..

 

איפה עניין השסתומים נכנס פה ?? ::)

ונטיל = שסתום. הם חד פעמיים. צריך כאלה בשביל להתקין צמיגים חדשים, זה הכל.

 

נ.ב

את הוונטיל לא גונבים, את הפקק שלו גונבים.

אופס. ברח לי "הפקק של" מהמשפט. :oops:

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זייתוני דפק לך מחיר כי דיברת איתו בטלפון.

 

לגבי המכונה, אין לי מושג אם היא היחידה בארץ, אבל השירות שהוא מציע הוא כן די נדיר. למה? תקרא הלאה.

 

מה שזייתוני עושה זה לא איזון דינמי. רוב האנשים שעושים איזון דינמי עושים זאת בגלל שלג'אנט שלהם אין חור מרכזי שמאפשר להרכיב אותו על מכונת האיזון הסטנדרטית. איזון דינמי הוא איזון הגלגלים על הרכב והוא מיותר לגמרי למטרה הזו. איזון דינמי באמצעות וספה צריך לעשות במקרים קיצוניים כשלא ניתן לאזן גלגלים בצורה מוחלטת - כאשר גלגלים מאוזנים לכאורה מחוץ לרכב גורמים לתופעות של רעידות וכו' שמרכיבים אותם.

 

אמרתי לו שמנהל המוסך שלי הפנה אותי אליו, ציפיתי שזה יתן לי מחיר טיפה יותר טוב, אבל אפילו אם הוא ירד מ-250 ל-200 עדיין יש פה הפרש של איזה 80 ש"ח... מוגזם לטעמי.

 

לא הבנתי את הפעולה שזייתוני עושה - אם זה לא איזון דינמי אז מה זה בדיוק? למה זה יותר טוב ממה שעושים בכל פנצ'ריה עם המכשיר שמתלבש על האוטו (וספה?) - אמרת שהוא מספק שירות מיוחד שאין במקומות אחרים, אבל גם אמרת שהם יכולים לאזן לי את הגלגלים גם ללא המכשיר הזה - אז בשביל מה אני צריך אותו?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...