Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית אני מעדיף מחשב נייד קל משקל, לשימושים שלי זה מהיר מספיק, זה לא מטרד כשצריך לקחת אותו ומאפשר לי לעבוד בצורה מלאה גם מחוץ למשרד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא צריך להעביר מידע ממחשב למחשב, רק להתקין כמה תוכנות.

אני לא צריך לשבת במשרד עם מקלדת ומסך קטנים

אני לא צריך לקנות נייד שהוא "גם וגם"

החסרון היחיד הוא העלות.

דעות מישהו?

 

1. מידע לא צריך להיות על המחשב, הוא צריך להיות בענן (ועוד אחד לגיבוי) או בשרת זמין מרחוק (אם יש סוגיות אבטחה), כדי להיות זמין מכל מקום ובכל זמן, בלי תלות במחשב (ושיהיה זמין גם בסלולרי).

 

2. לכל מחשב אפשר לחבר מקלדת ומסך גדולים יותר.

 

3. שני מחשבים זה אומר להתעסק עם שני מחשבים ולהתקין הכל כפול. בשביל מה לך? אם השימושים שלך לא כבדים, אתה לא צריך נייד יקר.

 

נ.ב. לגבי ענייני איטיות ואמינות של ניידים... דחילק. לשימושים משרדיים זה זניח לעומת יתרון הנוחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה על התגובות.

ציינתי שהחסרון היחידי מבחינתי בקניית נייח חדש עבורי הוא העלות.

להבנתי ממי שתמך בשימוש בלעדי במחשב נייד, שבעצם אין לי שום עלות נוספת-

קניית מחשב נייח נוסף תעלה כ-1500 ש"ח

שימוש בלעדי במחשב נייד תחייב קניית מחשב חזק יותר, תחנת עגינה ומסך נוסף, שככל הנראה יסתכמו באותו סכום (בגדול).

אני צודק?

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם (נערך)

נהפוך הוא. מחשב נייח, כולל מסך, מקלדת ועכבר, יעלה פחות מנייד, אפילו בלי הפריפריה. כמובן בתלות בהרכב שתבחר לנייח ובדגם של הנייד שמעמד לרכישה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נייד יקנה בכל מקרה.

ההתלבטות היא בין שימוש בלעדי בנייד, לבין קניית נייח לשימוש במשרד.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

הרשה לי להתייחס לעוד נקודה.

מכיוון שבמחשוב עיסקי עסקינן, אני מניח שלא תסתכן להשתמש בגונבה ותרכוש רשיונות לתוצרתו של באבא ביל וחבריו.

אי לכך עלות מחשב נוסף תסתכם בכמה אלפים טובים של רישוי תוכנה בנוסף לעלות החומרה.

התפלאתי שנקודה זאת לא עלתה עד עכשיו.

זאת גם הסיבה שאני משתמש בנייד בלבד במקום להחזיק גם וגם.

פורסם

אנסה להסביר איך עובדים בחברות הגדולות כיום בשביל לאפשר לעובד גמישות ונוחות מקסימלית:

1. מחשב נייד חזק עם הרבה זכרון ואחסון משולב SSD

2.שני מסכים מחוברים לעמדת הDocking, מקלדת ועכבר רגילים כמובן.

3.אם צריך כוח עיבוד נוסף אז משתמשים במכונה וירטואלית או מביאים Workstation.

פורסם

רוני - שאלה בעניין הרישוי: בעבר היה מקובל שרשיון של אופיס, למשל, כולל מחשב נייח ומחשב נייד, בתנאי שהשימוש הוא על ידי אותו משתמש. האם הנוהל השתנה מאז?

כמוכן קיימת שאלה האם פות"ש יכול לעשות שימוש ברשיונות הקיימים ברשותו, או שעליו לרכוש רשיונות נוספים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הרשה לי להתייחס לעוד נקודה.

מכיוון שבמחשוב עיסקי עסקינן, אני מניח שלא תסתכן להשתמש בגונבה ותרכוש רשיונות לתוצרתו של באבא ביל וחבריו.

אי לכך עלות מחשב נוסף תסתכם בכמה אלפים טובים של רישוי תוכנה בנוסף לעלות החומרה.

התפלאתי שנקודה זאת לא עלתה עד עכשיו.

זאת גם הסיבה שאני משתמש בנייד בלבד במקום להחזיק גם וגם.

הערה מאוד נכונה.

אגב, עלות של מסך 22 אינץ' ועכבר+מקלדת חיצוניים היא פשוט מצחיקה בימינו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
רוני - שאלה בעניין הרישוי: בעבר היה מקובל שרשיון של אופיס, למשל, כולל מחשב נייח ומחשב נייד, בתנאי שהשימוש הוא על ידי אותו משתמש. האם הנוהל השתנה מאז?

כמוכן קיימת שאלה האם פות"ש יכול לעשות שימוש ברשיונות הקיימים ברשותו, או שעליו לרכוש רשיונות נוספים.

יש הבדל בין רשיון אופיס לשימוש ביתי ושימוש עסקי.

פורסם
הערה מאוד נכונה.

אגב, עלות של מסך 22 אינץ' ועכבר+מקלדת חיצוניים היא פשוט מצחיקה בימינו.

אם יקנה מחשב מותג, יקבל מקלדת ועכבר יחד איתו.

 

ובעסק עדיף מחשב מותג (כמו hp, dell, lenovo), בגלל שירות ואחריות (לרובם יש 3 שנים באתר הלקוח, עם התחייבות להגעת טכנאי next business day).

אין שום סיבה לרכוש היום מחשב נייח.

ולמה זה?

 

בעבודה משרדית מאומצת וממושכת, אתה רק תסבול עם מחשב נייד עם מסך קטן (מקסימום 17", ובגודל הזה המחשב כבר ממש לא נייד, הוא נהיה גדול וכבד).

 

אפילו בבית, למשחקים, עדיף מחשב נייח עם מקלדת ועכבר בגודל מלא, ומסך לפחות 22".

הרשה לי להתייחס לעוד נקודה.

מכיוון שבמחשוב עיסקי עסקינן, אני מניח שלא תסתכן להשתמש בגונבה ותרכוש רשיונות לתוצרתו של באבא ביל וחבריו.

אי לכך עלות מחשב נוסף תסתכם בכמה אלפים טובים של רישוי תוכנה בנוסף לעלות החומרה.

התפלאתי שנקודה זאת לא עלתה עד עכשיו.

זאת גם הסיבה שאני משתמש בנייד בלבד במקום להחזיק גם וגם.

מערכת הפעלה הוא סביר להניח שיקבל יחד עם המחשב (בהנחה וזה יהיה מחשב מותג), ולגבי שאר התוכנות אני מאמין שאפשר או לעשות רישיון corporate, או להשתמש בתוכנות קוד פתוח חינמיות. יש גם תוכנות שהרישיון שלהם מאפשר התקנה על שני מחשבים - נייח ונייד.

 

אם זה משהו מיוחד, כאן פות"ש כבר צריך להתייעץ עם המשווק של התוכנה, יכול להיות שמבחינתו אין בעיה שהתוכנה תותקן על מספר המחשבים, כל עוד מדובר באותו לקוח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...