Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

יש לי מזגן מיני מרכזי עם 6 יציאות. רק 3 בשימוש כרגע, ואני רוצה להוסיף תעלה לחדר נוסף.

ראיתי שהיציאות של המזגן חסומות במין לבד עבה כזה, מצב תמונות.

האם לחתוך אותו עם סכין ? יש דרך אחרת לפתוח אותו ? יש הוראות מיוחדות ?

מדוע יש יציאות אליפסה ויציאות עגולות ?

תודה רבה

IMG_20150525_062438.jpg

IMG_20150525_062221.jpg

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לחתוך עם סכין או משורית גבס.

העגולות בד"כ 8", האליפטיות 10-12" בד"כ. הן אליפטיות משיקולי חיסכון במקום (אין טעם לעבות את כל היחידה אם אפשר לעשות את היציאה אליפטית).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אצלי במזגן היתה בריחה לא מעטה של קור דרך היציאות שלא בשימוש. מה שעשיתי היה לחתוך "פקק" מחתיכת קלקר בצורה, לנעוץ למקום ולאטום עם סיליקון. אם גם אצלך זה המצב, ממליץ.

שים לב גם שאתה פותח יציאה ולא כניסה של אויר חוזר.

:turn-l:
פורסם

תודה רבה.

אז אני יכול להשתמש בעגולה, ולא באליפטית ? כי כרגע שלושת הצינורות מחוברים לאליפטיות.

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

שים לב - היציאות ה"אחרונות" (גדולות יותר) מיועדות לסלון וחדרי מגורים - שם גם מתקבל לחץ טוב יותר של אויר היישר מהמפוח.

היציאות הקטנות (שגם "נהנות" מלחץ וספיקה נמוכים יותר) נמצאות בד"כ ב"התחלה", והן אינן מקבלות לחץ\זרימה ישירה של אויר, אלא נמצאות ב"דופן" המרכזיה, ולכן גם מיועדות לחדרים קטנים יותר.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק תודה רבה.

הנת תמונה של מרכזיה דומה לשלי (שלי עשויה מפח ואין בה דמפר).

היציאות האליפטיות נמצאות "בסוף" הקונוס, ואילו העגולות בתחילת הקונוס.

מה שאתה אומר למשעה זה שאלו שנמצאות בתחילת הקונוס, יקבלו פחות לחץ מאלו שבסופו .

נכון ?

מצב תמונה, האם היא נכונה ? (אני רוצה להוסיף תעלה לחדר של הילדה, ושם אני באמת מעדיף פחות אויר)

תודהLC38-38+L+הסבר.jpg

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

מצד שני, אם התעלה לאחד החדרים ארוכה מהשאר, הוא יקבל פחות אויר.

 

החדר שהכי קרוב למזגן (המזגן מעליו) קיבל אצלי יותר מדי אויר, על חשבון החדרים האחרים. בסוף פתרתי זאת על ידי טבעת קלקר שיצרתי, שהקטינה את היציאה הרלוונטית ואיזנה את הספיקות.

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...