Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוכלו להמליץ על 2 צמיגים אחוריים ,(הרכב כמעט לא זז מהבית-5000 ק"מ בשנה),בצמיגייה אמרו שהצמיגים מ-2010 והם סדוקים וצריך להחליף ,הציעו לי 2 צמיגים סיניים ביבוא פירלי נדמה לי קראו להם aoulos או משהו כזה 350 ש"ח לצמיג.

בנוסף במוסך אמרו בבדיקה שרצועת מנוע סדוקה הצעת מחיר 490 ש"ח להחלפה? מחיר סביר?

 

תודה :)

פורסם

שלום טלי,

באתר טייר-קלאב תוכלי למצוא את ה-Falken ZE914, שקיבל ביקורות מעולות בארץ ובעולם.

הצמיג הינו צמיג "ירוק" ומתאפיין בחסכון בדלק, רכות ואחיזה מעולה ברטוב.

עלות הצמיג הינה 311 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, תקבלי מאיתנו גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

המחירים והמבצע תקפים כמובן להזמנה דרך האתר או המוקד הטלפוני,

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לעזור.

פורסם

+1 לפאלקן הנ"ל.

מציע לבדוק גם את מצב הצמיגים הקדמיים - תאריך ייצור, עומק חריצים, קיומם של סדקים, יצרן ודגם.

 

עבור ענין הרצועה - להבא ובכל שאלה טכנית, אנא צייני את דגם הרכב שברשותך, פורד פיאסטה 2011 (ע"ס שרשור קודם שלך).

מדובר ברצועת טיימינג או רצועת אביזרים? כולל מע"מ? מי יצרן הרצועה? כולל עבודה?

פורסם
שלום טלי,

באתר טייר-קלאב תוכלי למצוא את ה-Falken ZE914, שקיבל ביקורות מעולות בארץ ובעולם.

הצמיג הינו צמיג "ירוק" ומתאפיין בחסכון בדלק, רכות ואחיזה מעולה ברטוב.

עלות הצמיג הינה 311 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, תקבלי מאיתנו גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

המחירים והמבצע תקפים כמובן להזמנה דרך האתר או המוקד הטלפוני,

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לעזור.

 

תודה רבה נכנסתי לאתר היפה שלכם אבל אולי אני מפספסת משהו כי בעמוד הזה

http://www.tireclub.co.il/branches/

לא נותן רשימת סניפים - (מחפשת בבני ברק-גבעתיים-רמת-גן)

פורסם
שלום טלי,

באתר טייר-קלאב תוכלי למצוא את ה-Falken ZE914, שקיבל ביקורות מעולות בארץ ובעולם.

הצמיג הינו צמיג "ירוק" ומתאפיין בחסכון בדלק, רכות ואחיזה מעולה ברטוב.

עלות הצמיג הינה 311 ש"ח הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

בנוסף, תקבלי מאיתנו גם Dream Card בשווי 100 ש"ח מתנה.

המחירים והמבצע תקפים כמובן להזמנה דרך האתר או המוקד הטלפוני,

אם יש לך שאלות נוספות, נשמח לעזור.

היי, מתי יגיע הצמיג הזה במידה 175/70/14 אם בכלל?

פורסם (נערך)
תודה רבה נכנסתי לאתר היפה שלכם אבל אולי אני מפספסת משהו כי בעמוד הזה

http://www.tireclub.co.il/branches/

לא נותן רשימת סניפים - (מחפשת בבני ברק-גבעתיים-רמת-גן)

 

יש לנו שתי פנצ'ריות באיזור בני ברק.

בשלב ההזמנה נפתח לך חלון עם רשימת הפנצ'ריות כדי שתוכלי לבחור לאן יישלחו הצמיגים.

אם את מרגישה לא בטוחה לבצע את ההזמנה בעצמך את כמובן מוזמנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות - 03-9005838.

 

היי, מתי יגיע הצמיג הזה במידה 175/70/14 אם בכלל?

 

לצערי הפאלקן המדובר לא מיובא לארץ במידה זו.

עריכה אחרונה על ידי TIRE CLUB
פורסם
+1 לפאלקן הנ"ל.

מציע לבדוק גם את מצב הצמיגים הקדמיים - תאריך ייצור, עומק חריצים, קיומם של סדקים, יצרן ודגם.

 

עבור ענין הרצועה - להבא ובכל שאלה טכנית, אנא צייני את דגם הרכב שברשותך, פורד פיאסטה 2011 (ע"ס שרשור קודם שלך).

מדובר ברצועת טיימינג או רצועת אביזרים? כולל מע"מ? מי יצרן הרצועה? כולל עבודה?

 

 

היי טום תודה לגבי הרצועה הנה הצעת המחיר לגבי השאלות - הלוואי שהיו נותנים לי תשובות במוסךרצועה.jpg

פורסם (נערך)

איני יודע להעיד לגבי המחיר (אם כי נשמע הגיוני עבור מוסך יבואן), אבל אם הבנתי נכון ע"ס חיפוש מק"ט היצרן כפי שמופיע באתר היבואן (לינק), מדובר ברצועת האביזרים (זה גם נתמך ע"י סעיף העבודה בתמונה שצירפת). בהתאם, אני מניח שמדובר ברצועה מקורית או תואמת מקור.

 

אם לא תקבלי תשובות בענין זה כאן, נראה לי שיהיה נכון לפתוח שרשור נפרד (ולא לשכוח לרשום דגם הרכב בכותרת :wink:).

אם את פתוחה לענין, חפשי את חברי "הכנופיה" שאני בטוח ישמחו לסייע בענין זה בעלות נמוכה יותר עבורך (מחיר החלפים).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...