Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. בעקבות פיטורין...חייב לקנות רכב. תקציב לא מדהים (30K וגם זה בלחץ) ןנראה לי שצמצמתי לסוזוקי ליאנה או סיטרואן C4 2008. אנחנו משפחה פלוס תינוק. נסיעה עירונית לרוב ובין עירונית פעם בחודש.

אולי בכלל כדאי לקנות מסוכניות הרכב בשביל לרכוש בתשלומים? גם לשים 30 אלף כבד לי..

אשמח להצעות או המלצות

פורסם

מאחל לך שתקופת האבטלה תהיה קצרה ושבמהרה תמצא עבודה.

 

לגופו של עניין, ומתוך ציפייה שהתקופה הלחוצה תמשך לא יותר משנה, לא הייתי שם 30K על רכב שהוא לא פה ולא שם אלא מחפש משהו זול יותר במצב הטוב ביותר ועם טסט ארוך ככל שניתן.

 

גטס, פונטו, אפילו 206 משופצת גיר יכולה להתאים. קונה בזול מוכר בזול.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

עד לפני כשבוע הייתה לנו במשך כשלוש שנים סוזוקי ליאנה 2005 בגרסת האצ'באק (חמש דלתות) GLX המאד מאובזרת. אלולא הפכה לטוטל לוס בתאונה, זה רכב מאד אמין שהיה משרת אותנו עוד כמה חודשים טובים עד לשדרוג. מחיר מחירון: בערך 25,000 שקל. בוודאי שתצליח לרכוש גם בפחות.

 

הליאנה אולי תהיה פחות נוחה מה-C4, אך אין לי ספק שהיא עדיפה על ה-C4 בכל הקשור לאמינות, תחזוקה זולה וזמינה ואף בחיסכון בדלק, ואם כספך חשוב לך, קח אותה, בייחוד לזמן קצר עם הרצון "להעיף" אותה כמה שיותר מהר ללא הפסד כספי רב מדי.

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

עם c4 אין לי ניסיון אישי אבל ראיתי שהרבה אנשים בפורום כתבו שהיא בעייתית מבחינת אמינות של הגיר אם אני זוכר אז קח בחשבון.

לגבי הליאנה אני יודע שהיא די אמינה מחבר שיש לו אותה מספר שנים בלי בעיות מיוחדות

פורסם
עד לפני כשבוע הייתה לנו במשך כשלוש שנים סוזוקי ליאנה 2005 בגרסת האצ'באק (חמש דלתות) GLX המאד מאובזרת. אלולא הפכה לטוטל לוס בתאונה, זה רכב מאד אמין שהיה משרת אותנו עוד כמה חודשים טובים עד לשדרוג. מחיר מחירון: בערך 25,000 שקל. בוודאי שתצליח לרכוש גם בפחות.

 

הליאנה אולי תהיה פחות נוחה מה-C4, אך אין לי ספק שהיא עדיפה על ה-C4 בכל הקשור לאמינות, תחזוקה זולה וזמינה ואף בחיסכון בדלק, ואם כספך חשוב לך, קח אותה, בייחוד לזמן קצר עם הרצון "להעיף" אותה כמה שיותר מהר ללא הפסד כספי רב מדי.

 

לי יש סיטרואן c4 ואשמח לדעת על היתרונות שציינת שיש לליאנהה אל מול הc4(תחזוקה זולה וחיסכון בדלק), לא בגלל שאני לא מסכים איתך אלא נטו מתוך כוונה להשכיל וזה תורם גם לשיקול של פותח השירשור.

אז דוגמאות למחירי תחזוקה אצלי בc4

טיימינג, משאבת מים ועבודה 1400 ש״ח.

סליל הצתה, פלאגים ועבודה 1300 ש״ח.

צריכת דלק שאני נוסע ללימודים ( אריאל- רק עליות כל הדרך) 1/10

צריכת דלק כשאני לא באזור הזה 1/13

ביחד- 1/11.4 מדוד במחשב של הרכב וגם בפועל בתחנת דלק (המחשב מדייק להפתעתי).

אשמח לדוגמאות מהליאנה שלך.

פורסם (נערך)
לי יש סיטרואן c4 ואשמח לדעת על היתרונות שציינת שיש לליאנהה אל מול הc4(תחזוקה זולה וחיסכון בדלק), לא בגלל שאני לא מסכים איתך אלא נטו מתוך כוונה להשכיל וזה תורם גם לשיקול של פותח השירשור.

אז דוגמאות למחירי תחזוקה אצלי בc4

טיימינג, משאבת מים ועבודה 1400 ש״ח.

סליל הצתה, פלאגים ועבודה 1300 ש״ח.

צריכת דלק שאני נוסע ללימודים ( אריאל- רק עליות כל הדרך) 1/10

צריכת דלק כשאני לא באזור הזה 1/13

ביחד- 1/11.4 מדוד במחשב של הרכב וגם בפועל בתחנת דלק (המחשב מדייק להפתעתי).

אשמח לדוגמאות מהליאנה שלך.

 

בוא נתחיל עם שתי עובדות בסיסיות: לליאנה יש גיר אוטומטי פלנטרי מאד אמין ואין לה רצועת טיימינג! לעומת ה-C4 עם גיר AL4 הידוע לשימצה (בהתנהגות ובאמינות) וגם, עם רצועה שמחייבת טיפול תקופתי יקר. בנוסף, ידוע לכולם שחלפים לסיטרואן יקרים מחלפים של סוזוקי. זאת בנוסף לעובדה, שהמכוניות של סוזוקי מאד קלות לתחזוקה ולתיקון וניתן לבצע טיפולים ותיקונים אצל כל אחד. האם ניתן לומר אותו הדבר על רכבי סיטרואן? ממש לא. נראה אותך מכניס את ה-C4 שלך למוסך שאינו מבין, מכיר ויודע לתת תשומת לב לכל מחלות הצרפתיות...

 

לגבי צריכת דלק: אצלי במדידה אמיתית 11.5 ק"מ לליטר במשולב בכל השנים שהיתה אצלנו - לפי מה שאתה אומר זה די דומה, אם כי זה קשור כמובן להרגלי הנהיגה ולתמהיל הנסיעה.

 

ליאנה גם מנצחת את ה-C4 בהנדסת האנוש שלה, הפשוטה והאינטואיטיבית.

 

ועדיין לא דיברנו על אטרקטיביות בשוק המשומשות: בוא נראה כמה זמן תמכור ליאנה לעומת C4...מה גם שמרבית הליאנות פרטיות, לעומת ההיפך ב-C4 שרובן בוגרות פריים-ליס...

 

שורה תחתונה: לדעתי, חוץ ממראה חיצוני ונוחות שעדיפים ב-C4 (ואולי מחיר מעט זול יותר, אבל יש לכך סיבה...) לפותח השרשור אין שום כדאיות להביט ב-C4.

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני גם גר באריאל בעל c4 כבר שנתיים לא יודע מה זה חסכוני בעיניך, אולי 1 ל57365 כי הסיטרואן הזאת דווקא די חסכונית, לי לקח רבע מיכל להגיע לאילת מאריאל דרך כביש 6 וכביש 40

דבר שני הגיר לא עושה בעיות הרכב אצלי כבר שנתיים ועבר 65 אלף קילומטר

הדבר היחיד שנכון הוא שאין לו שוק

×
×
  • תוכן חדש...