Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא תוכל לדעת אם הרעש עזר שכן לא הצעת קניה קבוצתית בלי הרעש. יכול מאוד להיות שאותם מחירים היו נתנים אם הייתם מתארגנים לקניה קבוצתית גם בלי כל הרעש. צא כבר מהקטע של לעשות שריר, אני בטוח שכמות האיטום שהפורום יקנה או לא יקנה זה לא בדיוק מה שירים או יפיל את החברה.

לטעמי להבא, אפשר לנסות קודם בדרכי נועם. ישנה גם האפשרות שאם לא היית מטיח כל כך הרבה האשמות, הם היו שמחים יותר ללכת לקראתנו ולתת אפילו מחיר טוב יותר אבל זאת כבר לא נדע (אני לא כותב את הדברים מתוך שיחה איתם אלא רק מעלה נקודה מסויימת).

 

אני מאוד מעוניין לדעת מה יצא מכל הסיפור הזה (מבחינת קניה), אם משהו ממשי או סתם הרבה רוח.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אייל אתה צודק בהחלט,

 

פשוט יש מדיניות של כל הנושא, ואני לא כלכך מחבב אותה,

אני גם רוצה להודות מאוד לאוטופרט על ההבנה ועל שיתוף הפעולה, ובאמת תודה על ההזמנה:)

ואני גם מצטער אם נראתה כוונה של האשמות או משהו כזה ממש לא היה מכוונה זדונית..

רק ניסיתי להוזיל את העלות וזה טוב לכולם...

ושוב תודה לאוטופרט.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
נו...אז אתה מקבל את ההזמנה ליום ג' הקרוב?

 

תראו אף אחד לא בא לתקוף אתכם, אבל לדעתי אתם באמת מאוד מגזימים עם המחירים שלכם שמאוד יקרים.

 

גם אני חשבתי בהתחלה לקנות אצלכם חלק מן המוצרים ונוכחתי לדעת שמחיריכם מאוד גבוהים ושלא בצדק לדעתי, גם ליבוא מקבילי יש הוצאות חנויות וכו, אבל המחיר שלהם נמוך בהרבה משלכם.

 

אז פה נשאלת השאלה, אם זה כך, למה שנקנה אצלכם בכלל, בד"כ במוצרים מיבוא מקבילי אין בעיה עם אחריות שבד"כ לא משתמשים בה במוצרים טובים.

 

ושוב אין לי משהו נגדכם בפרט אלא נגד כל היבואנים הבלעדיים בכלל.

פורסם

אני ממש מוחה על דרך התנהלותו של הת'רד הזה.

 

אנשים - הציעו לכם הצעה - Take it or leave it.

 

מספיק למתוח ביקורת על מחירים/עלויות, יקרנים/לא יקרנים - זה כבר ממש גובל בחוצפה וייצא מהאף.

 

עם כל הכבוד - לא מדובר במונופולים על שירותים חיוניים (כגון בריאות,חשמל...) - אתם ממש מנפחים

את זה מעבר לכל פרופורציה. לא נאה, לא יאה - ריכשו במקום אחר. אבל אל תוציאו דיבתם של אוטופרט.

יחד עם זאת, אני מאמין שאם אוטופרט יארגנו ערב נרגילות,אוכל ושתייה חופשית כול המרבים בגנותם יהפכו עורם וירעיפו תישבוחות על אוטופרט.

 

לא מקומכם ולא תפקידכם להכנס לשיקולים כלכליים של אוטופרט או כל גוף מסחרי/כלכלי אחר.

אתם מורידים את רמת הת'רד.

מספיק!!!

 

אני מתפלא איך הת'רד הזה טרם ננעל.

פורסם

אם התכוונת אלי, אני לא תוקף את אוטופרט או משהו, וגם אני כנראה יבוא למפגש ביום שלישי, אבל הם באמת מגזימים לדעתי עם המחירים וכמו שאמרתי אני אקנה במקום אחר, ואף אחד לא הפך אותך למגן של אוטופרט או כל חברה אחרת, זה שאתה בדעה כזו, לא אומר שכולם חושבים כך ושוב אין לי שום דבר נגד אוטופרט ואני חושב שהשירות והאירוח שלהם מצויינים.

פורסם

תקשיב לי ידידי ותקשיב לי טוב -

אני לא מנסה וגם לא רוצה לשמש כמגינם של אוטופרט - יש להם נציג בפורום

בעל יכולת התבטאות טובה מאוד ואם ירצה יגיב, לא ירצה-לא יגיב.

 

אני יוצא נגד ההתקפות (מבחינתי זה היה יכול להעשות כנגד כל אדם או חברה) אשר מדרדרות את

הת'רדים לרמה נמוכה - ולך ידידי יש חלק בכך.

 

בזה סיימתי את דבריי.

 

ליל מנוחה לך, שבת שלום.

פורסם

אם אתה רואה בעובדה שאני חושב שהם יקרים התקפה אין לי מה לומר לך, זו חוות דעת אישית ולא רק שלי ואין ברצוני להעליב או לפגוע בהם או בשמם.

 

חוץ מזה שבוע טוב ומבורך לכולם.

פורסם
תראו אף אחד לא בא לתקוף אתכם, אבל לדעתי אתם באמת מאוד מגזימים עם המחירים שלכם שמאוד יקרים. גם אני חשבתי בהתחלה לקנות אצלכם חלק מן המוצרים ונוכחתי לדעת שמחיריכם מאוד גבוהים ושלא בצדק לדעתי, גם ליבוא מקבילי יש הוצאות חנויות וכו, אבל המחיר שלהם נמוך בהרבה משלכם. אז פה נשאלת השאלה, אם זה כך, למה שנקנה אצלכם בכלל, בד"כ במוצרים מיבוא מקבילי אין בעיה עם אחריות שבד"כ לא משתמשים בה במוצרים טובים. ושוב אין לי משהו נגדכם בפרט אלא נגד כל היבואנים הבלעדיים בכלל.
arm123,

 

רוב המוצרים המיובאים לישראל ביבוא מקביל הם, דגמים משנים קודמות ו/או דגמים שמתחלפים בקרוב ו/או דגמים חדשים שהתקלקלו- חזרו ליצרן- תוקנו ונמכרו פעם נוספת לסוחרים במחיר מוזל. סטוק כזה מגיע ארצה ללא אחריות יצרן וללא חלקי חילוף מקוריים. אם המוצר מתקלקל, קשה לקבל עליו שירות, למרות תעודת האחריות (על שירות לאחר תום האחריות אין בכלל על מה לדבר...). תיקון במעבדה חיצונית ללא חלפים מקוריים, אינו מחזיר את המוצר לקדמותו (איכות צליל) ולעיתים צד אחד נשמע שונה מהצד השני. בנוסף לכך, "יבואן" של סחורה מקבילה מוכר בד"כ ישירות לצרכן הקצה והמוצר עובר רק יד אחת. ההוצאה היחידה שלו היא בד"כ אחזקת רכב מסחרי.

 

אוטופרט משווקת את מוצריה בעיקר דרך מתקינים מורשים והמוצר "עובר" 2 ידיים, עד שהוא מגיע לצרכן הקצה. אנחנו נותנים אחריות גם על סאבוופרים ורמקולים ומחזיקים חלקי חילוף מקוריים ומעבדה לתיקון רמקולים (אפילו טוויטרים). כאשר רוכשים אצלינו יודעים מי ה"אבא", מי נותן שירות ועזרה טכנית במקרה הצורך. לשמחתינו, לקוחות רבים מעדיפים את הביטחון והשקט הנפש שאנו מעניקים להם.

 

חשוב להבחין בין מחיר המחירון המומלץ לצרכן למחיר השוק שלו. בטלפון נמסר בד"כ מחיר המחירון! אם מגיעים לבית עסק מורשה, המחיר כמעט תמיד נמוך יותר ממחיר המחירון של היבואן. אם נעשת השוואה בין המחיר בישראל לבין המחיר בחו"ל, היא צריכה להיות במחיר השוק של שני המשווקים. מוצר משומש של לקוח פרטי ו/או מוצר הנמכר במכירה פומבית אינו רלוונטי לצורך השוואה. עלות המוצר בחו"ל אינה כוללת דמי משלוח וביטוח, מסי קניה 15% (גם על ההובלה) ומע"מ 17% על כל הסכום, תשלום עבור עמילות מכס, העברת כסף מבנק ישראלי לבנק בחו"ל ועוד. הפרשי עלות נמוכים (לאחר כל המיסים והאגרות), עוגמת הנפש במקרה של גניבה או קלקול ושירות ואחריות בישראל, הופכים את היבוא האישי ללא כדאי, במקרים רבים.

פורסם

עם כול הכבוד לך הצורה שכתבת בהחלט נראה כמו תקיפה

ושאתה בה ודורש מהם הסבר למה זה המחיר שלזהםן זה קצת מוגזם

( אני אישית גם חושב דברים מסוימים באחד התרדים אפילו הזכרתי אותם אני למדתי את שלי אולי תלמד גם אתה...)

אודי תודה רבה על המבצע כול הכבוד לכם שאתם מתחשבים בגולשי הפורום

פורסם

אני מתנצל אם דברי הובנו כתקיפה, ולא ביקשתי הסברים מאוטופרט, אבל תודה שהם נתנו, אני רק הבעתי את חוות דעתי בנושא.

 

ושוב תודה לאוטופרט על ההתחשבות באנשי הפורום.

פורסם
תסלחו לי על הבורות.....:sad:

אבל מה יש ביום ג' ואיפה ובאיזה שעה?:smile:

בכל יום שלישי בין 15:30 - 18:00 אנו עורכים באוטופרט מדידות SPL לחברים. ביום ג' הקרוב יהיה הרבה אקשן אצלינו.

ננסה לראשונה להכות תוצאה של 150db באמצעות מגבר של רוקפורד פוסגייט בהספק של 3000Wrms וסאבוופר ווגה 154 יחיד.

 

אנחנו מקווים לפגוש אותך, את arm123 ואת mikmik.

פורסם

אני חושב שעדיף שהחבר"ה האחרים ילכו לפני.. (לבדוק את השטח)..

עדיין לא הבנתי על איזה אקשן מדובר שמה..

אז אני מעדיף להמנע מלהגיע ...

תודה על ההזמנה המלבבת .. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
בכל יום שלישי בין 15:30 - 18:00 אנו עורכים באוטופרט מדידות SPL לחברים. ביום ג' הקרוב יהיה הרבה אקשן אצלינו.

ננסה לראשונה להכות תוצאה של 150db באמצעות מגבר של רוקפורד פוסגייט בהספק של 3000Wrms וסאבוופר ווגה 154 יחיד.

 

אנחנו מקווים לפגוש אותך, את arm123 ואת mikmik.

מעניין אותי איזה רכב בדיוק יספק 321A.........ואיך הסאב האגדי יקבל 3KW שהוא בעצם 500W.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...