Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני קורא פה הרבה שאנשים מעוניינים לשות אטימה

והבנתי שיש אפשרות להוזיל מאוד את מחיר הקניה של החומר (דינאמט)

בואו נתאגן קבוצה של כמה אנשים (אני בטוח שיהיה מעל 10 אנשים פה בפורום שמעוניינים לעשות קניה של החומר-דינאמט) אז באו נתארגן ונעשה הזמנה מחו"ל או מאוטופרט במחיר מוזל

מי שמוכן לארגן,יודע לארגן(אם צריך לעשות הזמנה מחו"ל) ויש לו את הקשרים ההדרושים..שיודיע פה

וכל מי שמעוניין להצטרף להזמנה שיודיע גם פה..

טוב אז אני ראשון:

אם נתארגן אז אני מעוניין ב-2 קיטים לדלתות של דינאמט אקסטרים וקיט לבגאז של דינאמט אקסטרים

או בלאק אחד שיספיק לי לכל זה..

טוב קדימה אנשים תורכם..כל מי שמעוניין שישאיר פה הודעה

בי ובהצלחה

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הקנייה הקבוצתית הזאת תוזיל את המחיר משמעותית, אני בפנים. (2 דלתות, ובגא'ז בספק. הכל תלוי במחיר)

פורסם
קיט דלתות אקסטרים...
אם המחיר יהיה זול משמעותית אז שנים כאלה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

טוב חברה תראו מה זה יש את ההודעה הזאת בסך הכל שעה ותראו כבר כמה אנשים מעוניינים..

חובה לארגן קניה קבוצתית במחיר מוזל תראו זה כבר כמות מאוד רצינית!

הייתי מעוניין לשמוע תגובה מנציגי אוטופרט שבאתר אם יש מצב לארגן קניה קבוצתית במחיר מוזל?

ואם יש מישהו שמעוניין יודע ויכול לברר על הזמנה מחו"ל או משהו בסיגנון

בי ותודה בנתיים

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

אני כנראה לא מוכר את הרכב אז יכול להיות מאוד שאני יקנה קיט מלא לבגאז' פלוס קיט נוסף לדלתות (לחלק האחורי של הרכב לבצע השלמת איטום שחסרה לי).

אפשר לברר עם אודי לגבי מחיר אני יתקשר אליו מחר לגבי הנ"ל עד כמה ההנחה תיהיה משמעותית למוצרים הנ"ל.

פורסם

גם אני בפנים,קיט אחד אקסטרים לדלתות.או שתיים תלוי במחיר,מה לגבי האוריג'ינל?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אנטיזחן, איטום בבגא'ז אולי יפתור לך את הבעיה.

אך לא נפתח דיון על זה כאן, עדיף שתמשיך בת'רד של ההתקנה שלך.

פורסם

אם אתם קונים אתם מתכוונים גם לעשות את האיטום לבד?

בכל מקרה אם גם ככה מתכוונים לעשות את האיטום אצל מתקין, לא עדיף לקנות כבר ממנו את הדיינמאט?

(אם לא אז גם אני בפנים- אבל נראה אחרי שתבררו אם זה באמת יותר זול)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...