Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיווק דגמים חדשים של קרסו, בלי שום הודעה.


itsik170
שימו לב! השרשור הזה בן 3311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה יצא לי להתקל בכמה וכמה רכבים של רנו/ניסאן ללא שום הודעת שיווק.

עלנושא הניסאן אלמרה כבר דובר פה, אבל לאחרונה יצא לי לראות גם מגאן האצ'בק וגרנד סניק לאחר מתיחת פנים (אותו פרונט כמו של המגאן סטיישן החדשה), בלי שיפורסם שום פרטים על השיווק וגם בלי מידע באתר.

 

מצד שני אט אט גם יורדים מההיצע דגמים, אבל הם עדין מופיעים באתר, כמו רנו לטיטיוד וקוליאוס.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה לך בסיפור -

לפני שנה בערך הגיעה לארץ מתיחת הפנים של המיקרה. במקרה עברתי ליד הסוכנות של ניסאן בהרצליה פיתוח וראיתי משהו מוזר במיקרה שעמדה שם לתצוגה, כמובן שהודעה לא יצאה על כך.

 

שלחתי מייל ליחצ״נית של ניסאן, זו שאמורה להודיע לעיתונאים שיש דגם חדש בארץ, לבקש ממנה פרטים. היא הייתה בהלם מזה שיש דגם חדש. התקשרתי למנהלת השיווק של ניסאן, לשאול אותה במה מדובר. היא כעסה אלי שאני בכלל מתקשר אליה ומטריד אותה בזוטות האלו כי ״זה אותו רכב, מה כל כך משנה לך הקוסמטיקה״.

 

זאת הגישה של היבואן הזה, שכנראה חושב שזה לא ממש משנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק.

לפני כמה שבועות הייתי בסוכנות שלהם עם חבר, הוא בירר לגבי המיקרה. אז חוץ מזה שכרגע היא נמכרת עם ציפוי ("לא מדבקה!" ננזפתי על ידי איש המכירות, "זה ציפוי! יש הבדל!") דמוי קרבון שעושה אותה קצת פחות משמימה, בגזרת המחיר כנראה קרסו לא שמעו על קיומם מתחרים בשוק, מה שלא הפריע להם לתמחר אותה בערך 5,000 ש"ח מעל הספייס-סטאר. אז הוא קנה ספייס-סטאר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוקא המיקרה זה סיפור אחר, התמחור הישן שלה היה 100,000 לגרסה האוטומטית, אבל אז הגיעה הספייס סטאר.

על המתיחת פנים הם הודיעו בתקשורת בתחילת 2014 וגם הורידו את המחיר, אבל כמה חודשים לפני כבר ראיתי מיקרות מתוחות פנים עולות על משאיות מנמל אילת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה לא מפתיע. על אף חילופי הנהלות, החברה הזו ממשיכה להתנהג באופן מוזר, לרבות בעניין הדגמים החדשים.

 

אחד משכניי התחדש לפני כחודש בקשקאי חדש וידני(1.2 טורבו). תהיתי הכיצד, מאחר ודגם זה כלל לא קיים במחירון קרסו ואינו מיובא רשמית.

 

מסתבר שכמה יחידות ידניות מצאו את דרכן ארצה, איכשהו - ואחת מהן הוצעה לשכני. האיש מרוצה - וגם קיבל את המכונית במחיר לא רע (137K ש"ח).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה לך בסיפור -

לפני שנה בערך הגיעה לארץ מתיחת הפנים של המיקרה. במקרה עברתי ליד הסוכנות של ניסאן בהרצליה פיתוח וראיתי משהו מוזר במיקרה שעמדה שם לתצוגה, כמובן שהודעה לא יצאה על כך.

 

שלחתי מייל ליחצ״נית של ניסאן, זו שאמורה להודיע לעיתונאים שיש דגם חדש בארץ, לבקש ממנה פרטים. היא הייתה בהלם מזה שיש דגם חדש. התקשרתי למנהלת השיווק של ניסאן, לשאול אותה במה מדובר. היא כעסה אלי שאני בכלל מתקשר אליה ומטריד אותה בזוטות האלו כי ״זה אותו רכב, מה כל כך משנה לך הקוסמטיקה״.

 

זאת הגישה של היבואן הזה, שכנראה חושב שזה לא ממש משנה.

הזוי, זה לא רק עיצוב אלא גם אבזור שהשתפר לטובה - מראות חשמליות שלא היו ברמת הגימור הבסיסית, תוספת חיבור USB, חימום מובנה לכיסאות הקדמיים.

קרסו לפעמים יכולים לשגע אותי ולפעמים להדהים אותי.

 

ספציפית בניסאן הרגיזו אותי, ביקשתי נסיעת מבחן על האקו מיקרה לפני 3 חודשים ואמרו לי להגיע לסוכנות, כשהגעתי לסוכנות ראו שאני בן 21 ואמרו שאי אפשר. כמה טיפשים אתם, רכב ב60 אלף ש"ח זה רכב קלאסי לצעירים, מה, כל כך קשה לבטח אותו? לא אמרתי לבטח את רכבי המנהלים שלהם לבני 21, אבל את המיקרה?

העיקר שלפני בתור היה איזה בחור מבוגר שלפי איך שהוא נהג, כנראה לא נהג על גיר ידני כבר לפחות עשור, בקושי הצליח לעשות זינוק בעליה אחרי 4-5 פעמים. הוא קיבל את המפתחות לרכב בלי ליווי.

 

הזוי יותר - עשיתי נסיעות מבחן על קליאו 0.9TCE, על פלואנס DCI והציעו לי על הקליאו RS. אם על RS שעולה פי 3 מהמיקרה אפשר, אז למה על המיקרה אי אפשר?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רציתי לפני הרכישה לבדוק ניסן nv200 באולם תצוגה. התקשרתי ליבואן וקיבלתי תשובה שאין רכב כזה בשום אולם תצוגה בארץ.

בסוף רכשתי משומש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה לך בסיפור -

לפני שנה בערך הגיעה לארץ מתיחת הפנים של המיקרה. במקרה עברתי ליד הסוכנות של ניסאן בהרצליה פיתוח וראיתי משהו מוזר במיקרה שעמדה שם לתצוגה, כמובן שהודעה לא יצאה על כך.

 

שלחתי מייל ליחצ״נית של ניסאן, זו שאמורה להודיע לעיתונאים שיש דגם חדש בארץ, לבקש ממנה פרטים. היא הייתה בהלם מזה שיש דגם חדש. התקשרתי למנהלת השיווק של ניסאן, לשאול אותה במה מדובר. היא כעסה אלי שאני בכלל מתקשר אליה ומטריד אותה בזוטות האלו כי ״זה אותו רכב, מה כל כך משנה לך הקוסמטיקה״.

 

זאת הגישה של היבואן הזה, שכנראה חושב שזה לא ממש משנה.

 

גם לי מוזרה התנהלות קרסו בלשון המעטה...ראשית, לפני מספר חודשים יצאה הודעה לתקשורת על תחילת שיווק ניסאן נוט החדשה. מסתבר, שבשקט-בשקט (ללא יח"צ ופרסום), נמכרו קצת נוט, אולי לציי רכב? ראיתי ממש במקרה אחת בכביש. האם הולך להיות כאן פיאסקו מספר שתיים שממשיך את כישלון שיווק הנוט הראשונה? נוט הקודמת יכלה להיות רבת-מכר במחיר הנכון. אבל, כמו תמיד, המחיר בקרסו אינו נכון...

 

זאת ועוד: בעבר הרחוק ביקשתי כעיתונאי לבדוק מספר דגמים עבור אתר יד2, בעיקר ניסאן ואינפיניטי. תשובת החברה הייתה שאני יכול לקחת לבדיקה אך ורק מכוניות יחסית חדשות, ולא כאלה ששיווקם החל לפני מספר חודשים אחורה. אם חושבים על זה, מה זה כל כך משנה? הרי המטרה שלי היא לבדוק את הדגם כפי שהוא משווק גם אם לא הושק לפני שבוע, והמטרה של היבואן למכור (או שלא?)...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהתמחורים של קרסו תמיד הזויים. הקליאו 0.9 מתומחרת טוב לדעתי. כך גם הקשקאי הידני החדש, המגאן אסטייט והפלואנס דיזל. נכון, הגוק יכול להיות זול יותר. כך גם האלטימה והמיקרה. לכל יבואן יש תמחורים הזויים. למשל 115k בשביל וורסו? או 145 בשביל גולף פלוס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

מקפיץ.

היום נצפתה בנתניה רנו קוליאוס מתוחת פנים.

לרכב היתה סיומת 52 מה שאומר שהיא נמכרה בסוף 2013/תחילת 2014.

גם כאן אין שום אזכור לשיווק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להבין למה הם לא אומרים כלום לגבי האלמרה החדשה, היא פשוט מכוערת ליד המתחרות.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3311 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...