Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

 

יש לי בעיה בכיוון המערכת , הבעיה היא כזאת :

 

לפני כמה ימים , נגעתי בכיוונים של המגבר כי חשבתי שהייתה בעיה בסאב (ולא הייתה) , ולא מצליח לכוון הסאב כמו שהיה .

 

פירוט : הסאב מוציא צלילים בקצב של השיר הכל טוב אבל כאילו נחלש ולא דופק ומרעיד תרכב כמו שהיה לפני כן .

 

תמונה של לאן הסאב מחובר : (הסאב בלבד מחובר למגבר ) .

 

54e487ce34097.png

 

תמונה של כפתורי הכיוון במגבר עצמו :

54e487ce25408.png

 

תמונה ברורה יותר . http://jpg.co.il/view/54e487ce25408.png/

 

(אם תראו טוב ישנם חיצים על הכפתורים)

 

אשמח לעזרה , תודה מראש .

פורסם (נערך)

הסאב לא אמור לעבוד בכלל.

לפי התמונה שלך הוא מחובר למינוס של ערוץ 2 ולמינוס של ערוץ 4. :shock:

 

אני מניח שהסאב חובר במקור בגישור. *

ואם כך הדבר, אז העבר את החוט הצהוב הימני למעל החוט השמאלי, כך שהחיבור הוא כמו שמצוין כ-BRI (פלוס של ערוץ 1 ומינוס של 2),

בהנחה גם שזו הקוטביות הנכונה (לא יקרה כלום בחיבור הפוך, פשוט הסאב יעבוד הפוך והתוצאה לא תהיה כרצוי).

לפני שאתה עושה זאת, וודא שהמערכת על ווליום מינימלי ואז כבה אותה ווודא שהמגבר כבוי גם כן!

 

הייתי ממליץ להוריד באופן ראשוני את ה-Bass Boost ל-0db במקום 6db,

ואולי גם לכוון את הגיין מחדש (רק צד שמאל המסומן כ-CH1/CH2 רלוונטי).

יש הוראות בחוברת (עמ' 16) תחת Fine Tune The System:

http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/Manuals/204/204ELA265.PDF

 

 

* אם הסאב הינו בעל התנגדות 2 אוהם, יתכן נזק למגבר בחיבור בגישור.

* אם הגיין גבוה מידי יתכן נזק לסאב.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
הסאב לא אמור לעבוד בכלל.

לפי התמונה שלך הוא מחובר למינוס של ערוץ 2 ולמינוס של ערוץ 4. :shock:

 

אני מניח שהסאב חובר במקור בגישור. *

ואם כך הדבר, אז העבר את החוט הצהוב הימני למעל החוט השמאלי, כך שהחיבור הוא כמו שמצוין כ-BRI (פלוס של ערוץ 1 ומינוס של 2),

בהנחה גם שזו הקוטביות הנכונה (לא יקרה כלום בחיבור הפוך, פשוט הסאב יעבוד הפוך והתוצאה לא תהיה כרצוי).

לפני שאתה עושה זאת, וודא שהמערכת על ווליום מינימלי ואז כבה אותה ווודא שהמגבר כבוי גם כן!

 

הייתי ממליץ להוריד באופן ראשוני את ה-Bass Boost ל-0db במקום 6db,

ואולי גם לכוון את הגיין מחדש (רק צד שמאל המסומן כ-CH1/CH2 רלוונטי).

יש הוראות בחוברת (עמ' 16) תחת Fine Tune The System:

http://a248.e.akamai.net/pix.crutchfield.com/Manuals/204/204ELA265.PDF

 

 

* אם הסאב הינו בעל התנגדות 2 אוהם, יתכן נזק למגבר בחיבור בגישור.

* אם הגיין גבוה מידי יתכן נזק לסאב.

תקשיב אני לא מבין גדול במערכות לרכב .

איך מכבים את המגבר ? אתה בטוח שהסאב לא מחובר טוב ? כי לפני כן הוא עבד מעולה .

 

הסאב מוציא עוצמה אך לא מרעיד את הרכב אני מרגיש ונשמע שיוצא רוח מאשר בומים .

 

אשמח עם עוד מישהו יביע את הדעה שלו .

נקודה לציון , קניתי את הרכב עם המערכת ככה ואח של חבר שהוא מתקין מערכות כבר הרבה שנים כיוון לי אותה ושמעו מעולה , והסאב הוציא את המקסימום שלו . אני התחלתי לכוון ואז לא ידעתי איך להחזיר למצב ההתחלתי . אז אני לא חושב שיש בעיה בחיבורים . אשמח אם עוד מישהו יביע את דעתו .

עריכה : הBASS BOOST מכובה אך הגיין מכוון כמעט עד הסוף . אם הוא על החצי אפילו , לא מרגישים את הבומים . מי שהוא שיודע מה הבעיה ב 100 אחוז ? גם במגבר וגם ברדיו דיסק המגבר על 80HRZ .

עריכה אחרונה על ידי Eli_1997
בדקתי תמערכת
פורסם

כאמור, לא ברור לי איך הוא עובד משום שהוא מחובר לשני מינוסים!

 

ה-RCA מחובר לערוצים 1+2 ולכן לא אמורה להיות השפעה על הצד של 3+4 שהוא זה שאתה מתייחס אליו.

 

המגבר אמור להיכבות עם כיבוי הרדיו דיסק.

יש נורה ירוקה - Power. כאשר היא כבויה, המגבר כבוי.

 

 

ואין צורך לצטט הודעה אחת מעל.

פורסם
כאמור, לא ברור לי איך הוא עובד משום שהוא מחובר לשני מינוסים!

 

ה-RCA מחובר לערוצים 1+2 ולכן לא אמורה להיות השפעה על הצד של 3+4 שהוא זה שאתה מתייחס אליו.

 

המגבר אמור להיכבות עם כיבוי הרדיו דיסק.

יש נורה ירוקה - Power. כאשר היא כבויה, המגבר כבוי.

 

 

ואין צורך לצטט הודעה אחת מעל.

עשיתי את מה שאמרת .

את החוט הצהוב הימני חיברתי למעל ה - של ערוץ 2 . לא מרגיש שחל שינוי משמעותי .

על כמה HRZ לכוון את הסאב ? יש מ 50 עד 250 (ראה תמונה) . והגיין מכוון כמעט עד הסוף ועדיין יש הרגשה שהסאב לא דופק .

 

אני יתן לך דוגמא מנסיעה . עכשיו נסעתי , רק שהגברתי את הווליום עד הסוף הרגשתי דפיקות קטנות בגב שזה ממש לא צריך להיות ככה . הגיוני שרק עם הBASS BOOST אני ישמע יחסית בסדר ?

 

תודה לעוזרים .

פורסם

יכול גם להיות שהסאב שלך מת.

כשהמערכת כבויה, אם אתה מנסה לדחוף, בעדינות, את הממברנה (באמצע שלה) של הסאב פנימה, האם היא נעה בקלות?

 

נסה גם להפוך קוטביות (להפוך פלוס ומינוס).

 

אין חוקיות קבועה בכיוונים.

תאורטית בין 80-125 הרץ יהיה כנראה טוב. אבל מאחר ואין סימון לנקודות האלו, צריך להעריך זאת לפי האוזן.

מעבר לכך, אם הרדיו מכוון נכון, אז ניתן לבצע את החיתוך דרכו, ואז החיתוך דרך המגבר הוא פחות רלוונטי.

 

הגיין איננו ווליום! הוא נועד להתאים מתח יציאה מר"ד למתח כניסה במגבר.

הראתי לך היכן יש הסבר, ויש גם הסברים מפורטים בפורום ורק צריך לחפש.

פורסם
יכול גם להיות שהסאב שלך מת.

כשהמערכת כבויה, אם אתה מנסה לדחוף, בעדינות, את הממברנה (באמצע שלה) של הסאב פנימה, האם היא נעה בקלות?

 

נסה גם להפוך קוטביות (להפוך פלוס ומינוס).

 

אין חוקיות קבועה בכיוונים.

תאורטית בין 80-125 הרץ יהיה כנראה טוב. אבל מאחר ואין סימון לנקודות האלו, צריך להעריך זאת לפי האוזן.

מעבר לכך, אם הרדיו מכוון נכון, אז ניתן לבצע את החיתוך דרכו, ואז החיתוך דרך המגבר הוא פחות רלוונטי.

 

הגיין איננו ווליום! הוא נועד להתאים מתח יציאה מר"ד למתח כניסה במגבר.

הראתי לך היכן יש הסבר, ויש גם הסברים מפורטים בפורום ורק צריך לחפש.

 

פתחתי פוסט חדש אם ראיתה . והפכתי פלוס מינוס , אין הבדל .

 

הממברנה ? אם התכוונת לעיגול שבאמצע של הסאב עצמו , אז לא צריך להפעיל קצת כח בשביל שיכנס פנימה .

 

עדין ה HRZ על 80 ורק שהגיין כמעט עד הסוף הסאב מוציא בומים . זה מטריף אותי .

 

כשאני עומד מול הסאב הוא מוציא רוח חזקה מאוד (מהחור של הסאב ) אבל כשאני יושב מקדימה לא מרגיש תרעידות .

פורסם

ראיתי עכשיו, ואני לא רואה בכך צורך.

כל רגע אתה פותח שרשור חדש.

פתור את כל הבעיות בשרשור מרוכז.

 

קצת התנגדות זה בסדר, השאלה היא אם זה זז חלק וללא רעשים.

 

אז תרים את התדר קצת יותר גבוה לכיוון ה-125 (שוב, ניתן לביצוע דרך הר"ד).

ושוב, הגיין איננו ווליום!

 

נשמע לי מוזר שאתה לא שומע הבדל כאשר אתה הופך קוטביות.

פורסם (נערך)

ראשית ראה בתחתית עמוד 12 איך מגשרים נכון במגבר הנ"ל כי החיבור בגישור בתמונה אינו נכון.

שנית נסה לחבר את הסאב לערוצים 3\4 בגישור ,כמובן שתצתרך לחבר את הRCA לכניסות ערוצים 3\4

באס בוסט על 0 בתור התחלה גיין לפי האוזן ,בורר על LPF וחיתוך על באזור 80HZ.

 

הגיוני שאין קשר לתיבה אלא אם כן יש בה בריחה של אוויר בחיבורים.

יותר הגיוני שהמגבר אינו תקין בערוצים 1\2 ,או שהסאב אינו תקין ,או שהכיוונים אינם נכונים.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
ראיתי עכשיו, ואני לא רואה בכך צורך.

כל רגע אתה פותח שרשור חדש.

פתור את כל הבעיות בשרשור מרוכז.

 

קצת התנגדות זה בסדר, השאלה היא אם זה זז חלק וללא רעשים.

 

אז תרים את התדר קצת יותר גבוה לכיוון ה-125 (שוב, ניתן לביצוע דרך הר"ד).

ושוב, הגיין איננו ווליום!

 

נשמע לי מוזר שאתה לא שומע הבדל כאשר אתה הופך קוטביות.

 

ראשית ראה בתחתית עמוד 12 איך מגשרים נכון במגבר הנ"ל כי החיבור בגישור בתמונה אינו נכון.

שנית נסה לחבר את הסאב לערוצים 3\4 בגישור ,כמובן שתצתרך לחבר את הRCA לכניסות ערוצים 3\4

באס בוסט על 0 בתור התחלה גיין לפי האוזן ,בורר על LPF וחיתוך על באזור 80HZ.

 

הגיוני שאין קשר לתיבה אלא אם כן יש בה בריחה של אוויר בחיבורים.

יותר הגיוני שהמגבר אינו תקין בערוצים 1\2 ,או שהסאב אינו תקין ,או שהכיוונים אינם נכונים.

 

שוב העברתי את הסאב לערוצים 3.4 ואת הכבל גם כן .

 

אותה תוצאה , רק כשהגיין עד הסוך יש לסאב עוצמה , הסאב מוציא רוח חזקה מאוד ועוצמה . אבל הרעידות לא מורגשות .

 

מה יכול להיות הבעיה ?

פורסם

כוון את הבורר במגבר ל FULL במקום ל LPF

ננסה לבצע חיתוכים\כיוונים מהרדיודסיק.

 

כנס לדף ההוראות בעמוד 7 תחת הערך SUB.W

http://www.pioneer-latin.com/downloads/operating%20manual%20(deh-1450ub)-eng-esp-por.pdf

הפעל את האופציה ל ON נסה לשחק אם הפאזה NOR \REV

בצע חיתוך ב 80HZ

OUTPUT LEVEL על המקסימום.

פורסם
כוון את הבורר במגבר ל FULL במקום ל LPF

ננסה לבצע חיתוכים\כיוונים מהרדיודסיק.

 

כנס לדף ההוראות בעמוד 7 תחת הערך SUB.W

http://www.pioneer-latin.com/downloads/operating%20manual%20(deh-1450ub)-eng-esp-por.pdf

הפעל את האופציה ל ON נסה לשחק אם הפאזה NOR \REV

בצע חיתוך ב 80HZ

OUTPUT LEVEL על המקסימום.

 

יש לי מגבר ככה : LPF - FLAT - HPF .

FULL שווה ערך לFLAT ?

×
×
  • תוכן חדש...