Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם, יש לי שאלה קטנה ..

לאחי הגדול יש סיאט איביזה 2014 מנוע 1.2TSI DSG7 ברמת אבזור רפרנס (שליטה מההגה, גג פנורמי ופנסי ערפל מקדימה) ולי יש סיאט איביזה 2015 אותו גיר ומנוע רק בגרסת AM5.

שמנו לב שנינו, שלאחר נסיעה ארוכה או נסיעות לא רגועות כשאחי מכבה את הרכב, יש לו רעשי פריקות כשהרכב מכובה, שומעים פטס, פטסס לזמן כלשהוא .. ואילו אצלי (ה AM5) אין את זה, למישהו יש מושג למה? אולי בגלל שהמנוע עדיין בהרצה או משהו?

אחי עומד על 12 אלף קילומטר ואני רק על 300.

פורסם
ערב טוב לכולם, יש לי שאלה קטנה ..

לאחי הגדול יש סיאט איביזה 2014 מנוע 1.2TSI DSG7 ברמת אבזור רפרנס (שליטה מההגה, גג פנורמי ופנסי ערפל מקדימה) ולי יש סיאט איביזה 2015 אותו גיר ומנוע רק בגרסת AM5.

שמנו לב שנינו, שלאחר נסיעה ארוכה או נסיעות לא רגועות כשאחי מכבה את הרכב, יש לו רעשי פריקות כשהרכב מכובה, שומעים פטס, פטסס לזמן כלשהוא .. ואילו אצלי (ה AM5) אין את זה, למישהו יש מושג למה? אולי בגלל שהמנוע עדיין בהרצה או משהו?

אחי עומד על 12 אלף קילומטר ואני רק על 300.

 

גם לי יש את אותו הרעש באוקטביה 2013 (צורה ישנה), הרעש מופיע רק בימים חמים או לאחר אימוץ של המנוע.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

זה הרעש של מתכת לוהטת שמתקררת מהר מידי? אולי אצל אחיך מעטפת הטורבו מבודדת אחרת ? הטורבו במאמץ מגיע ל 160K סל"ד ובקלות ל 400 מעלות . כש עוצרים את האוטו מתחיל תהליך "הפשרה" .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

היה לי ככה בלאון הקודמת 2012.

הרעש שאתה מתאר לדעתי מקורו במאוורר רדיאטור שממשיך להסתובב עוד קצת במהירות נמוכה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
זה הרעש של מתכת לוהטת שמתקררת מהר מידי? אולי אצל אחיך מעטפת הטורבו מבודדת אחרת ? הטורבו במאמץ מגיע ל 160K סל"ד ובקלות ל 400 מעלות . כש עוצרים את האוטו מתחיל תהליך "הפשרה" .

 

היה לי ככה בלאון הקודמת 2012.

הרעש שאתה מתאר לדעתי מקורו במאוורר רדיאטור שממשיך להסתובב עוד קצת במהירות נמוכה.

 

אתם מדוממים מנוע מיד כשאתם עוצרים ?

אולי בגלל זה , תשאירו מנוע עובד לאיזה דקה ואז תכבו ותבדקו אם זה עושה את זה.

 

זה קורה הרבה יותר מדקה לאחר הכיבוי, וזה קורה גם כשמחכים דקה לכיבוי.

אתם לא הבנתם אותי בכלל. לאיביזה רפרנס של אחי יש את זה, וזה נורמלי.

הבעיה שלי אין הפריקות לאחר כיבוי מנוע, והשאלה למה אין? אתם עניתם למה יש.

פורסם

בחלק ממנועי הטורבו ישנו מנגנון חשמלי שאחראי להזרים שמן ולמנוע בלאי של המגדש.

ישנה סבירות שזהו הרעש של המנגנון הזה.

אם אכן כך הדבר אפשר להסיק שאצלך ברמת הגימור שציינת זה מגיע ללא מנגון כזה, או לחלופין מגיע עם מנגון מסוג אחר שלא מייצר רעש.

פורסם
בחלק ממנועי הטורבו ישנו מנגנון חשמלי שאחראי להזרים שמן ולמנוע בלאי של המגדש.

ישנה סבירות שזהו הרעש של המנגנון הזה.

אם אכן כך הדבר אפשר להסיק שאצלך ברמת הגימור שציינת זה מגיע ללא מנגון כזה, או לחלופין מגיע עם מנגון מסוג אחר שלא מייצר רעש.

הבנתי, לתשובה כזו ציפיתי. אתה אומר את זה על סמך הרגשה אישית או מתוך ניסיון כלשהוא בקריאה? אשמח לחפש על זה עוד, מה כדאי לרשום בגוגל בשביל למצוא עוד מידע?

פורסם

מתוך ניסיון וממידע קיים ומלימודים.

אבל כמובן שאני לא מבטיח שום דבר בגלל זה רשמתי ישנה סבירות ו אפשר להסיק, צריך לראות ולשמוע על מה מדובר בכדי לדעת במדוייק.

אבל כעזרה ראשונה המידע שנתתי אמור אולי לעזור לך או לתת לך כיוון.

×
×
  • תוכן חדש...