Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: טויוטה היילקס - כוחו עדיין במותניו


פבל
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 2048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

הוא כבר לא צעיר, ההיילקס של טויוטה. הדור הנוכחי הוצג כבר בשנת 2005 ומאז הוא כבר הספיק לעבור כמה וכמה מתיחות פנים. הוא גם לא זול במיוחד, עם מחיר שגבוה בכ-32 אלף ש"ח מהמחיר של מיצובישי האנטר מקביל. גם היצע הדגמים שלו לא רחב במיוחד. לא תמצאו כאן גרסאות חד-קבינה שיש אצל המתחרה השלישי מיפאן, איסוזוו דימקס. יש שתי גרסאות, ידני ואוטומט. זהו.

 

ועדיין, ההיילקס הוא טנדר מעולה.

טויוטה היילקס - מבחן דרך

%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-03.JPG

 

%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A7%D7%A1-06.JPG

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, ההילקס "ההוא" היה עם סרן חי וזה היה סוד הקסם והיכולת שלו. סוס עבודה אמיתי שנכנע לדרישות הזמן. לראות חיפויי פלסטיק כסופים בתא הנוסעים זאת כפירה בספרטניות שאפיינה אותו. שנית, אין קשר בין הפיקאפים דוגמת ההילקס האמרוק וכו' לבין הסילברדו ראם או F כי המפלצות האמריקניות אול מוכרות במס מצד אחד אבל בולעות דלק ויקרות לאחזקה בצורה מפחידה ומי שלא צריך אותם לעבודה גרידא לא משתלם לו להחזיק אותם שלא לדבר על עבירות שטח נחותה ובעיות חניה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבודה יש לנו את ההילקסים כבר הרבה שנים ואני משתמש בהם כמה פעמים בחודש מאז שנת 2000, בנסיעות שכוללות גם קטעי שטח ברמות קושי שונות.

אחד ההבדלים הגדולים מאז דור ה-Vigo הוא שהרכב נעשה נעים הרבה יותר לנסיעת כביש אך פחות מוצלח בשטח. מעבר לשינויים הטכניים השתנתה מאוד גם תנוחת הישיבה. בדגמים המוקדמים הישיבה הייתה גבוהה ושולטת עם יכולת לראות מה קורה מסביב מאוד טוב. בדור הזה הישיבה עמוקה והיכולת לראות החוצה מוגבלת ביחס לדור הקודם.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דודג' ראם שצורך 1:7 כשהסולר מוכר במע"מ ויש החזר על הבלו לעומת ההילקס שצורך כמה? 1:12?

הפער לא בשמיים.

כנ"ל לגבי ההכרה במס על האחזקה.

ההילקס אולי זול יותר בסיכום כללי אבל הפערים לא כל כך גדולים.

למי שגר קצת מחוץ לצנטרום, ההשוואה לחלוטין רלוונטית.

 

לפרוטוקול: היה היילקס בעבר. כיום עם ראם.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם יכולים להביא גם היילקס בלי מנוע ועם חור ברצפה שדרכו דוחפים את האוטו קדימה כמו פרד פלינסטון ועדיין למכור. רק בזכות השם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הם יכולים להביא גם היילקס בלי מנוע ועם חור ברצפה שדרכו דוחפים את האוטו קדימה כמו פרד פלינסטון ועדיין למכור. רק בזכות השם.

:mm_yeah:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דודג' ראם שצורך 1:7 כשהסולר מוכר במע"מ ויש החזר על הבלו לעומת ההילקס שצורך כמה? 1:12?

הפער לא בשמיים.

כנ"ל לגבי ההכרה במס על האחזקה.

ההילקס אולי זול יותר בסיכום כללי אבל הפערים לא כל כך גדולים.

למי שגר קצת מחוץ לצנטרום, ההשוואה לחלוטין רלוונטית.

 

לפרוטוקול: היה היילקס בעבר. כיום עם ראם.

הראם גם פחות גניב

 

חיסרון - דורש רישיון C1

X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חיסרון שאפשר לפתור בשבועיים ו-3,000 ש״ח...

מצד שני, כשאתה מגלה שאתה צריך לחנות 15 שעה הליכה מהבית, באוגוסט, בתל אביב - זה חיסרון שהרבה יותר מבאס לפתור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אתה מכיר שגרים בתל אביב וצריכים ג'יפ? :roll:

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא F150 פוזה חבל על הזמן :twisted: אני דווקא חיצונית מאוד אוהב טנדר.

בתור אחד שגר בשרון בעיר גם לי תהיה בעיה להסתובב עם מפלצות כאלה ברחובות, ג'יפ הרבה יותר קל, כל אחד קונה ג'יפון אני לא מכיר טנדרון:-P

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טנדרון - אקא77. אקא77 - טנדרון. נעים מאוד :)

Renault_Kangoo_I_front_20090121.jpg

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2048 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...