Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתחרות לאודי A4 TDI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כך, 407 שלושה ליטר, בחירה מצויינת. אגב, היא עדיין מגיעה עם ארבעה הילוכים?

 

לא!! ל-2.0 יש תיבת AL4 עם 4 הילוכים. ל-2.2 תיבה מעט שונה אבל גם עם 4 הילוכים למיטב זכרוני. ל-3.0 תיבת 6 הילוכים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פולקסווגן אינה נחשבת בעיניו לסמל סטטוס ואודי כן? זה אבסורד, כי הרי מדובר באותה משפחה. מילא חוסר האהבה שלו לאחות סקודה, בגלל העבר הבעייתי וההווה המוניתי, אבל למה שהוא ישלם הרבה יותר על אודי A4 בשביל לקבל גולף עם סמל של ארבעה מעגלים?

 

אם הוא נעול על מותג אני מצטרף לדעת הממליצים האחרים לבדוק את אפשרות ה-BMW.

 

דרך אגב, לגבי נושא הדיזל לא הייתי ממהר לקבל החלטה לאור כותרות העיתונים היום, המודיעות על כך, שלוגמי הסולר (כמו הרכב שלי) עומדים לחטוף (עוד) העלאת מס משמעותית כמתנה משר האוצר. חשוב שידע, שבק"מ שהוא עושה הוא יחסוך אולי 3000-4000 ש"ח בשנה בחישוב כולל וזה עוד לפני המיסוי החדש, שיכול להביא אותו למצב מאוזן עד (אפילו) הפסד. כמי שעומד להוציא 250 אלף ש"ח על רכב, אני בספק אם חסכון כזה אכן משנה לו.

תגיד לי.. אתה יודע על מה אתה מדבר בכלל????

למה לרשום בולשיט ולזיין בשכל דברים שאין לך מושג בהם.

 

A4 זה גולף עם 4 מעגלים?!?!? מזה השטויות האלה??

תעשה לי ולכל הפורום הזה טובה וצמצם נוכחות אם אין לך מושג על דברים שאתה כותב כאן.

 

פשוט שטות אחר שטות.

 

לך... לך תעשה סיבוב על A4 חדשה ותבין איזה הודעה מטומטמת רשמת.

כן בטח.. גולף עם 4 מעגלים.

 

A4 בכלל לא מקבילה לבורה ולא נעליים. מספיק לבלף.

 

תתפלא, אבל לאאודי בארץ יש סמל סטטוס של אנשים אמידים ועניוים, בעוד שלBMW סטטוס של צ'חצ'חים.

172

פורסם
תגיד לי.. אתה יודע על מה אתה מדבר בכלל????

למה לרשום בולשיט ולזיין בשכל דברים שאין לך מושג בהם.

 

A4 זה גולף עם 4 מעגלים?!?!? מזה השטויות האלה??

תעשה לי ולכל הפורום הזה טובה וצמצם נוכחות אם אין לך מושג על דברים שאתה כותב כאן.

 

פשוט שטות אחר שטות.

 

לך... לך תעשה סיבוב על A4 חדשה ותבין איזה הודעה מטומטמת רשמת.

כן בטח.. גולף עם 4 מעגלים.

 

A4 בכלל לא מקבילה לבורה ולא נעליים. מספיק לבלף.

 

תתפלא, אבל לאאודי בארץ יש סמל סטטוס של אנשים אמידים ועניוים, בעוד שלBMW סטטוס של צ'חצ'חים.

חבל שאתה מגיב בצורה כל כך מתלהמת.

 

אם היית טורח לקרוא את כל השרשור ולרדת לסוף דעתי היית מבין שאת האזכור לקשר בין ה- A4 לגולף או לבורה עשיתי רק בגלל שחלק גדול מהמכללים שלהם משותפים, כבנות אותה משפחה. רציתי להבין למה שתי מכוניות עם הרבה במשותף הוא פוסל אחת כי קוראים לה אודי ולשניה פולקסווגן. לא דיברתי לא על רמת אבזור ולא על תחושה שאתה מקבל מהרכב, שבאופן טבעי מרשימות יותר ב-A4.

 

דרך אגב, מותר לך לחשוב אחרת ממני וזו זכותך המלאה. לקחת את זה לקיצוניות שאתה לקחת זה כבר נושא אחר. אתה יכול לחלוק על דעתי גם בלי לקלל.

 

חג שמח גם לך.

פורסם

לא קיללתי אף אחד.

פשוט ציינתי כמה בולשיט היה בהודעה שלך.

 

צלצל לצ'מפיון ותזמין נסיעת מבחן(ואל תתפלא אם לא יתנו לך כל כך מהר).

זו הדרך הקלה ביותר להבין ש-A4 זו לא "גולף עם 4 מעגלים".

172

פורסם
לא קיללתי אף אחד.

 

למה לרשום בולשיט ולזיין בשכל דברים שאין לך מושג בהם.

 

תעשה לי ולכל הפורום הזה טובה וצמצם נוכחות אם אין לך מושג על דברים שאתה כותב כאן.

 

ותבין איזה הודעה מטומטמת רשמת.

 

אין שום צורך בשפה כזאת כלפי מישהו שמנהל דיון רגוע בפורום. מיותר לחלוטין. בפעם הבאה פשוט אמחוק את כל ההודעה שלך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני רק רוצה להעיר על משהו קטן:

הA4 היא לא מקבילה לגולף ולבורה ולא מבוססת עליה.

הA4 מקבילה לפאסאט וחולקת איתה שלדה ומכלולים רבים.

המקבילה של הגולף והבורה היא הA3.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...