Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתחרות לאודי A4 TDI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

חברי הטוב עומד לקנות אודי A4 TDI 130 כ"ס דנדשה במחיר של רבע מיליון פלוס מינוס.

אז ככה יש לו נסיעות יומיות של כ-5 קילומטר וסוף שבוע הוא נוסע מהצפון לת"א ובחזרה.

אמרתי לו שדוגרי חוץ מסמל אין לה ממש הרבה להציע והנוחות גרועה והוא דיי יסבול מהנסיעות.

רציתי שיקח נסיעת מבחן ב-C5 (המחודשת) דיזל PACK שיותר מאובזרת, ויותר נוחה, יותר בטוחה ועולה הרבה פחות אבל הבעיה שהוא כמו הרבה ממכם יש לו סטיגמות על צרפתיות.

 

אז ככה אם מישהו יכול לחשוב על מכונית אחרת בעלת נוחות טובה, סטטוס יוקרה ועם מנוע דיזל חסכוני וחזק ושלא תעבור ת260K אז שיעשה טובה ויעזור:-)

תודה לעוזרים.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"הנוחות גרועה? :lol:

חוץ מסמל אין לה מה להציע?"

 

שמע, אני לא יודע איזה נוחות יש לך ב C5

אבל תהיה בטוח שה A4 עולה עליה

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
"הנוחות גרועה? :lol:

חוץ מסמל אין לה מה להציע?"

 

שמע, אני לא יודע איזה נוחות יש לך ב C5

אבל תהיה בטוח שה A4 עולה עליה

 

אני בספק שה-C5 פחות נוחה מה-A4. נוחות הנסיעה ב-C5 היא מהטובות ביותר ונוחות הנסיעה של ה-A4 טובה למדי ותו לא (היא אפילו מעט לא נוחה בתוך העיר).

 

מצד שני איכות הגימור והחומרים תהיה עדיפה כנראה, אלא רק אם היא עברה שדרוג ב-C5 המחודשת. המרווח יהיה גדול יותר בסיטרואן.

 

אם הנסיעות היומיות הן של 5 ק"מ בלבד ויש נסיעה ארוכה הלוך חזור בסופ"ש - למה צריך דיזל? מדובר ב-300-400 ק"מ בשבוע שזה נניח 20000 ק"מ בשנה - בהחלט לא מספיק בשביל להפוך את הדיזל לכדאי, במיוחד בנסיעות שהן ברובן בין עירוניות.

 

בכל מקרה, אם הוא מחפש אאודי זאת אומרת שהוא מחפש סמל, כי אין שום הצדקה אחרת לשלם סכומים כאלו, כאשר תמורת עשרות אלפים פחות אפשר לקבל תמורה לא נחותה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בואו נעזוב לרגע ת-C5 אין סיכוי שהוא מתקרב לתוצרת תרפת בגלל ניסיון רע מאוד עם BX. מר אלעד אם אתה לא יודע על תדבר כי ל-C5 יש נוחות של קטגוריית מכוניות הפאר (ואני לא מגזים).

 

למה דיזל? החלטה שלו, הוא לא נהג מירוצים והדיזל של אודי (פלוצווגן) כמעט מגיע לביצועים של הבנזין 2 ליטר והם באותו מחיר אז הוא נוטה לכיוון הדיזל.

 

ומה אני יעשה הבן אדם מחפש סמל ככה הוא אז נראה לי שהסופרב (המצויינת יש לציין) ירדה מהפרק.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

יש מונדיאו TDCi מעניינת שעכשיו מביאים לארץ, אבל זה לא ל"מחפשי סמל".

 

אני לא מעודכן במחירים אבל אם לא C5 HDi אז אולי וולבו דיזל כלשהי ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם הוא מתרחק מתוצרת צרפת ורוצה סמל, יש לו רק את הגרמניות בעצם. הוא יכול ללכת על יותר זול כמו גולף החדשה בגרסת ה-TDI עם איבזור מלא, או אופל וקטרה בגרסת הדיזל או הבנזין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם הוא מתרחק מתוצרת צרפת ורוצה סמל, יש לו רק את הגרמניות בעצם. הוא יכול ללכת על יותר זול כמו גולף החדשה בגרסת ה-TDI עם איבזור מלא, או אופל וקטרה בגרסת הדיזל או הבנזין.

 

רוני

מסכים עם כל מילה של רוני ומוסיף שאם כל אלה לא מספיק יוקרתיות בשבילו אז אני בטוח שקמור ישמחו להביא לו את ה-320D. נהגתי עליה כ-5 אלף ק"מ בגרמניה, רכב חלומי למי שאוהב לנהוג (מנוע פנינה, גיר 6 הילוכים נהדר וטונות של אחיזה) אבל לא משפחתית כ"כ טובה (הרכב קשיח מאוד, מושבים לא הכי נוחים בגרסא הזולה שהייתה לנו, אבזור דל, אין הרבה מרווח מאחורה).

לפני שנה וחצי שנתיים קמור הציעו את ה-320D ב-250K ש"ח כמובן כמעט ללא אבזור. אם חבר שלך מחפש רכב לנהג אז ה-BMW גדולה על האאודי בכמה מידות. החסרון היחיד של ה-BMW זה קמור, 250K ש"ח בשביל רכב ערום זה ממש בושה.

לא נהגתי על גרסאת הדיזל של ה-A4 (אלא רק על ה-2 ליטר וה-1.8T) אבל ה-A4 מציעה חבילה הרבה יותר פושרת ושפויה. אני מאמין שחבר שלך יבחר בסוף ב-A4 ואם 250K ש"ח זה יותר מדיי בשבילו אז וקטרה דיזל בהחלט תעשה את העבודה (אם אני לא טועה המחיר שלה נע בין 180 ל-200 אלף ש"ח).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש מונדיאו TDCi מעניינת שעכשיו מביאים לארץ, אבל זה לא ל"מחפשי סמל".

HUH? איפה שמעת על זה?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אפשר לפזול לכיוון סקודה סופרב..(כן,אני יודע שסקודה זה לא ממש סמל סטטוס)

אבל מדובר ברכב מאוד מאוד איכותי,נוח,ונראה מכובד מאוד בכל צבע כמעט..(חוץ מלבן..שאז הוא נראה כמו מונית :lol: )

לדעתי שווה לבדוק אותו לפני שפוסלים אותו על הסף.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אפשר לפזול לכיוון סקודה סופרב..(כן,אני יודע שסקודה זה לא ממש סמל סטטוס)

אבל מדובר ברכב מאוד מאוד איכותי,נוח,ונראה מכובד מאוד בכל צבע כמעט..(חוץ מלבן..שאז הוא נראה כמו מונית :lol: )

לדעתי שווה לבדוק אותו לפני שפוסלים אותו על הסף.

אבל הוא מחפש סמל מטטוס....וסקודה לא בדיוק סמל סטטוס!

היתה לי באיטליה אודי 1.9 TDI סטיישן, אוטו מצוין!

היה קצת צפוף מאחורה, אבל לא נורא כ"כ, האוטו הזה הוא בהחלט אוטו חזק.

יש לו אבזור נחמד מאוד (יש אופציה לראות כמה דלק אתה שורף כשאתה נוסע..ממש נחמד)

הנוחות של המושבים הייתה סבירה..המושבים קצת נוקשים, אבל לא נורא!

אוטו לדעתי מצוין, שגם באיטליה אנשים העריכו אותו.

כמעט ולא מילנו דלק....הייתה צריכה בערך (כבישים מהירים) 1:14...חסכוני ביותר!

יונתן

פורסם
יש לו אבזור נחמד מאוד (יש אופציה לראות כמה דלק אתה שורף כשאתה נוסע..ממש נחמד)
יש את זה בכל מכונית מדורנית עם מחשב דרך.

לי ב-C5 יש אפשרות לראות עוד כמה קילומרים נותרו לי לנסיעה, כמה ליטר אוכל ל-100 ק"מ וכמה ק"מ לליטר.

אה ולמי שיש ספקות פלוצווגן לא נחשבת מבחניתו לסמל סטטוס.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
אבל הוא מחפש סמל מטטוס....וסקודה לא בדיוק סמל סטטוס!

היתה לי באיטליה אודי 1.9 TDI סטיישן, אוטו מצוין!

היה קצת צפוף מאחורה, אבל לא נורא כ"כ, האוטו הזה הוא בהחלט אוטו חזק.

יש לו אבזור נחמד מאוד (יש אופציה לראות כמה דלק אתה שורף כשאתה נוסע..ממש נחמד)

הנוחות של המושבים הייתה סבירה..המושבים קצת נוקשים, אבל לא נורא!

אוטו לדעתי מצוין, שגם באיטליה אנשים העריכו אותו.

כמעט ולא מילנו דלק....הייתה צריכה בערך (כבישים מהירים) 1:14...חסכוני ביותר!

יונתן

1:14 זה בכלל לא חסכוני בשביל המנוע הזה... 1:14 זה מה שמקבלים עם רגל צמודה לרצפה כל היום, 1 ל17 זה הממוצע בנסיעה משולבת, בנסיעה בכבישים מהירים הצריכה אפילו טובה יותר... מוזר...

 

redroze - סדרה 3 דיזל עולה 282 אלף ש"ח... קצת יקר...

פורסם

למה אאודי?! המחירים מטורפים.

אם הוא מחפש דיזל,מרווחת,ומפוארת- סקודה סופרב.

 

וד"א, נוחות הנסיעה ב-A4 מצויינת. נוחות המושבים לא משהו.

אין ספק שה-C5 נוחה יותר, אבל חוץ מזה(וחוץ מהמחיר כמובן), אני לא רואה סיבה להעדיף אותה על האאודי.

172

פורסם
יש את זה בכל מכונית מדורנית עם מחשב דרך.

לי ב-C5 יש אפשרות לראות עוד כמה קילומרים נותרו לי לנסיעה, כמה ליטר אוכל ל-100 ק"מ וכמה ק"מ לליטר.

אה ולמי שיש ספקות פלוצווגן לא נחשבת מבחניתו לסמל סטטוס.

פולקסווגן אינה נחשבת בעיניו לסמל סטטוס ואודי כן? זה אבסורד, כי הרי מדובר באותה משפחה. מילא חוסר האהבה שלו לאחות סקודה, בגלל העבר הבעייתי וההווה המוניתי, אבל למה שהוא ישלם הרבה יותר על אודי A4 בשביל לקבל גולף עם סמל של ארבעה מעגלים?

 

אם הוא נעול על מותג אני מצטרף לדעת הממליצים האחרים לבדוק את אפשרות ה-BMW.

 

דרך אגב, לגבי נושא הדיזל לא הייתי ממהר לקבל החלטה לאור כותרות העיתונים היום, המודיעות על כך, שלוגמי הסולר (כמו הרכב שלי) עומדים לחטוף (עוד) העלאת מס משמעותית כמתנה משר האוצר. חשוב שידע, שבק"מ שהוא עושה הוא יחסוך אולי 3000-4000 ש"ח בשנה בחישוב כולל וזה עוד לפני המיסוי החדש, שיכול להביא אותו למצב מאוזן עד (אפילו) הפסד. כמי שעומד להוציא 250 אלף ש"ח על רכב, אני בספק אם חסכון כזה אכן משנה לו.


×
×
  • תוכן חדש...