Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים לאחרונה הרכב מעט מתחמם בעמידה. היום בדקתי בבוקר והמדד מים היה מתחת למינימום. מילאתי מים אדומים והרכב פחות מתחמם ורק בעמידה ניתן לראות את.המד עולה מעט מעל.החצי והמאוורר נכנס בדרגה 2 ומחזיר את המחוג לחצי. האם תופעה זו תקינה? בכל מקרה אני עומד על 97 אלף קמ וכבר נראה לי שאעשה יישור קו. אשמח להמלצה למוסך בתל אביב. מה דעתכם על המרכזי? מומלץ או שיש טובים יותר?

תמיר.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום חברים לאחרונה הרכב מעט מתחמם בעמידה. היום בדקתי בבוקר והמדד מים היה מתחת למינימום. מילאתי מים אדומים והרכב פחות מתחמם ורק בעמידה ניתן לראות את.המד עולה מעט מעל.החצי והמאוורר נכנס בדרגה 2 ומחזיר את המחוג לחצי. האם תופעה זו תקינה? בכל מקרה אני עומד על 97 אלף קמ וכבר נראה לי שאעשה יישור קו. אשמח להמלצה למוסך בתל אביב. מה דעתכם על המרכזי? מומלץ או שיש טובים יותר?

המוסך המרכזי של פיאט כבר מזמן לא יושב בתל אביב אלא בראשון לציון.

אם אתה מאזור תל אביב קפוץ עם הרכב שלך אל מוסך גבע או אל מוסך אמ הדרך, שיעיפו מבט ויגידו לך מה בדיוק הבעיה. שניהם מוסכים ותיקים שפעילים כאן בפורום, הומלצו כאן לא פעם ולא פעמיים.

×
×
  • תוכן חדש...