Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי במוטו הנוכחי, כי חברת עופר-אבניר מפעילה תוכנית מימון חדשה אשר בעזרתה ניתן יהיה לרכוש גם מוצרים אחרים מלבד אופנועים.

אני מחפש לקנות חליפת רכיבה ספורטיבית, נעלי רכיבה וכן מיגון גב.

האם התוכנית כדאית? עד כמה גבוהה תהיה הריבית?

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם

הישר מאתר החברה:

 

 

קבוצת עופר אבניר, היבואנית הגדולה בישראל לרכב דו גלגלי, טרקטרונים, אופנועי ים ואביזרים, משיקה תכנית מימון חדשה וייחודית בשוק הדו גלגלי לרכישת כל הכלים מתוצרתה - חדשים ומשומשים.

 

זוהי תכנית המימון היחידה בשוק, אשר מעניקה הלוואה ללא צורך בערבים או ערבויות, בביטוח מקיף או בשעבוד הכלי, והיא תקפה לגבי כלים חדשים ומשומשים כאחד ולגבי אביזרים.

 

 

נתונים נוספים>>

- ההלוואה תינתן עד לגובה של 90% מערך הקניה (כלי רכב, אביזרים, חלפים, שרותי

מוסך) אולם בכל מקרה לא תעלה על 30,000 ש"ח ולא פחות מ- 2,000 ש"ח.

- ההלוואה הינה אשראי חוץ בנקאי ולא תכביד על האובליגו של הלקוח.

- ניתן בכל רגע נתון לפרוע את ההלוואה ללא תשלום קנס - להוציא תשלום חד פעמי בסך 60 ש"ח.

- ההךוואה תינתן בריבית פריים + 7%, ריבית אפקטיבית של 12.6% בשנה.

- גובה ההחזר החודשי תלוי בתקופה הנבחרת ע"י הלקוח, דהיינו 12-48 חודשים.

- אישור עקרוני על ההלוואה יתקבל תוך מספר שעות, ואישור סופי תוך תקופה שלא תעלה על 24-36 שעות ממועד קבלת כל המסמכים.

 

 

לפרטים נוספים חייגו:

1-800-35-80-35

 

 

כמו שאתה רואה הריבית רצחנית. ברוב המקרים עדיף לך תשלומים בכרטיס האשראי שלך (ברר מה הריבית שם)

פורסם

אם אתה סטודנט, נסה לקחת הלוואת סטודנט. זו האפשרות הכי טובה, היא עד 20000 וניתן לפרוס את ההחזר עד 24 חודשים והריבית היא רק פריים+0.5% .

פורסם

פריים + 7% זה כמעט שוק אפור.

 

למיטב ידעתי החברה כן דורשת שיעבוד + ביטוח במקרה של הלוואה לרכישת אופנוע.

כפי ששמעתי מאחד החברים המכובדים בפורום הזה, מדובר בפיתוי מסוכן למדי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לדעתי לא שווה לקחת בתשלומים אבל אם אין ברירה אז אין ברירה

 

 

 

חחחחח הבנקים עושים הכי הרבה כסף מריביות והם יודעים את זה ולכן יש כל מיני הצעות מ"גונות "

 

 

אני ממליץ לקנות יד שניה ....

:twisted::shock::-Pמהיר בטירוףףףףףףףףףףףףףף:twisted::lol::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...