Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפושים רבים אחר רכב קטן, חזק, יציב וחסכוני בדלק וחלקים, לאחר ימים של איסוף ושקלול נתונים והצלבתם, ולאחר שנשרפו לי כמה פיוזים במח... מצאתי את הרכב שלי.

פורד פיאסטה ידנית שנת 2002.

התקציב שלי עמד על 10000 שח.

בחיפושים ביד 2, ראיתי את הרכב הזה מוצע ב 8500 (כשמחיר מחירון היה 10,500). אחרי סיבוב ואינטואיציה טובה לגבי המוכר, סגרנו עסקה והאוטו נמכר לי ב 6000 שח.

לקחתי את הרכב פעמיים לבדיקה, והוסבר לי שהוא אחרי טיפול נרחב ובמצב שמור ומעולה.

שמחה גדולה, האוטו חזק על הכביש, כמו טנק קטן.

ציפיתי לתצרוכת דלק של 1:12, כי כל המייעצים סיפרו לי שהרכבים הישנים, גם אם במקור חסכוניים יותר, עושים כך...

אבל גם כאן היתה לי הפתעה נעימה. אחרי מספר בדיקות, מצאתי שהאוטו עושה 1:15. הרבה נחת.

נכון שיש לאוטו כמה חסרונות, אבל זה באמת בקטנה. המנוע קצת רועש, הפלסטיקה מבפנים פשוטה, אבל כך אני אוהבת...

מעבר לזה הכל במקום וטוב.

אם מישהו מחפש רכב חזק ואמין וחסכוני וקטן, אני ממש ממליצה על פורד פיאסטה...

כמובן לבדוק באופן אינדיווידואלי את מצבו וכמה שמרו עליו.

בהצלחה.

פורסם

כל הפיאסטות שנמכרו במודלים 2000-2002 היו ידניות ועם מנוע 1.3 60 כ"ס הישן. זו הייתה הגירסה היחידה שהוצעה, לפי מדיניות של דלק מוטורס באותם שנים. הם קיבלו זיכיון יבוא של פורד בשנת 2000, לאחר שהיבואן הקודם פשט רגל ב 99. זו הסיבה שכמעט ואין פורדים מודל 99 בארץ.

 

דגם עם מנוע 1.25 75 כ"ס וגיר רציף הגיע במודלים 97-99, במקביל ל 1.25 ידני ו 1.3 ידני.

 

 

פורסם

בשנים 2001-2002 נמכרו די הרבה פיאסטות לציי רכב, כולן בעלות המנוע העתיק בנפח 1300.

גיר רציף היה כאן בין השנים 1998-99 ושודך למנוע הימהה 1250 16 שסתומים.

תתחדשי ותהני!

רק אני שואל, מה הכוונה "רכב חזק"? הרי מדובר במנוע חלש שמייצר ביצועים בינוניים מינוס.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בשנים 2001-2002 נמכרו די הרבה פיאסטות לציי רכב, כולן בעלות המנוע העתיק בנפח 1300.

גיר רציף היה כאן בין השנים 1998-99 ושודך למנוע הימהה 1250 16 שסתומים.

תתחדשי ותהני!

רק אני שואל, מה הכוונה "רכב חזק"? הרי מדובר במנוע חלש שמייצר ביצועים בינוניים מינוס.

 

כשאני אומרת חזק אני מתכוונת שהאחיזה שלו על הכביש מרגישה חזקה, יציבה ושלא מדובר בצעצוע. כיף לשייט איתו בסיבובים.

אין הכוונה כמובן מבחינת ביצועים.

הוא בשקט מגיע ל מהירות של 110 קמש מבלי רעידות ותחושה של עלה נידף שעלול לעוף. משרה חושה של ביטחון...

מצד שני גם אין לי דרישות לביצועים מיוחדים, כנראה בגלל זה הוא מספיק לי

×
×
  • תוכן חדש...