Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע הרכב לובש רביעיית Yokohama A.drive איתם נרכש הרכב מהבעלים הקודמים.

הזוג הקדמי כבר יבש ושחוק (2-2.5 מ"מ) ומחייב החלפה, הזוג האחורי עדיין במצב סביר, יש טיפה סדקים פה ושם ויש עוד לא קצת בשר ( 4-5 מ"מ).

אני עדיין מטלבת אם להחליף את כל ה 4 או רק את הזוג הקדמי.

 

המידה כפי שציינתי היא 195/55/15

 

הדרישות לפי חשיבות:

 

1. אחיזה

2. אורך חיים

3. רעש

4. מחיר, נראה לי שכ 400 ש"ח +/- זאת השקעה סבירה.

 

כמו כן אשמח לקבל המלצה לפנצריה בצפון ( כרמיאל, עכו, קריות) לצורך ההחלפה.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

בתור בעלים של 206 אל תתפתה לצמיג זול , הנסיעה תהרס לך לגמרי . אני קניתי את הרכב עם פאלקן 912 אחורה וקומהו קדימה . הנסיעה הייתה כמו טרקטור .

הוחלפו למישלין והנסיעה אחרת . המישלין קצת מעל התקציב שלך אבל שווה השקעה .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

C.Drive אחלה אופציה אם יש במידה, T1R יגמרו מהר.

R1R זה צמיג אקסטרים שיגמר לך תוך 20,000 ק"מ ויעשה המון רעש, מצד שני - הכי הרבה אחיזה לשקל לדעתי (נוסע על כאלה).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתור בעלים של 206 אל תתפתה לצמיג זול , הנסיעה תהרס לך לגמרי . אני קניתי את הרכב עם פאלקן 912 אחורה וקומהו קדימה . הנסיעה הייתה כמו טרקטור .

הוחלפו למישלין והנסיעה אחרת . המישלין קצת מעל התקציב שלך אבל שווה השקעה .

 

על איזה מישלין מדובר?

 

מישהו שמע על ה MAXXIS MA-Z1?

 

אין לי בעיה להגדיל את התקציב, אני רק לא בטוח אם זה שווה את ההשקעה, בכל זאת מדובר רק ב 206XS, לא רכב עם המון סוסים וקג"מ מטורף.

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם
על איזה מישלין מדובר?

 

מישהו שמע על ה MAXXIS MA-Z1?

 

יש לי אותם כזוג קדמי בערך חודשיים במידה שלך על לאנטיס 1800.

לדעתי צמיגים בהחלט טובים וראויים ביחס למחיר (מניסיוני DZ101 באותה מידה פחות אוחזים).

לגבי רעש וכו', אני לא ממש יודע, רכבים ישנים גם ככה לא מבודדים יותר מדי טוב.

נקנו בעלות של 300 ש"ח לצמיג כולל מע"מ והרכבה.

 

אגב, ביום רביעי העברתי את הרכב טסט ותוך כדי

הבוחן רכב שואל אותי שאלה ידידותית "מדוע שמתי לרכב צמיגים של טרקטור"..

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)

כן, חברה שנוסדה ב 1967 ונכון לעכשיו היא תשיעית בגודלה בעולם.

ממש מותג סיני אופייני. :?

 

מישהו שמע על ה MAXXIS MA-Z1?

 

נוסע איתם כבר שנתיים (לאחרונה נאלצתי להחליף זוג לצמיגים אחרים עקב שכנים נחמדים).

הצמיג הזה אוחז וקשיח מאוד בעומס.

מהחסרונות הבולטים שלו, זה חוסר ספיגה טוטאלי (מרגישים כל בור בהגה).

 

בשורה תחתונה - מי שמחפש צמיגים לביצועים, אין לו מתחרים במחיר שהוא נמכר.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם

גם קנדה נוסדה בשנות ה60, ומן הסתם שהם גדולים, השוק המקומי שלהם מהגדולים בעולם.

בכל אופן - אנחנו בפורום שיפורים, להמליץ פה על צמיגי מקסיס זה קצת כמו להמליץ על אוכל צמחוני בשרשור קרניבורים... ממליץ להעביר לטכני.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

האנלוגיה שלך לא קשורה למציאות.

זה ש MAXXIS הוא מותג סיני לא אומר שאין להם מוצר שיכול להתחרות בצמיגים של מותגים ידועים יותר.

זה בדיוק כמו שתמליץ למישהו לקנות היום אייפון 6 או איזה במקום OnePlusOne בכמעט שליש מהמחיר רק בגלל שהאחרון סיני.

 

לא מחפש צמיג "אקסטרים", מחפש צמיג בעל אופי ספורטיבי ואוחז, אבל מצד שני לא מעוניין להחליף צמיגים כל 15,000 ק"מ.

 

מנסיונכם יש איזשהו "bang for the buck" שעונה על שני הסעיפים הנ"ל?

 

אך ה S drive לעומת ה C.drive?

מה לגבי ה T1R ?

Michelin Pilot Sport?

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

S DRIVE לא מתחרה ב C DRIVE, זה צמיג בעל יומרות ספורטיביות וזה צמיג נוחות "ירוק". בכל מקרה ה S DRIVE אמור לספק את צרכיך מעל ומעבר, אמור להיות צמיג משובח.

ה T1R הוא צמיג מצויין עם שם ומוניטין בעייתי. אני ממש מתגעגע אליו.

את המישלין אני לא מכיר ובאופן כללי לא fan boy שלהם.

 

הייתי מרחרח גם לגבי T1Sport, ממוצב מעל ה T1R וכנראה עמיד ממנו. ה TOYO RDB גם אמור להיות מעניין אבל לא חקרתי עליו עדיין.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אחלה אנלוגיה, השוות סמארטפון לצמיגים.

ולא התכוונתי לקנדה המדינה אלא לKENDA חברת הצמיגים, אלה שמייצרים את צמיגי GT , הנפוצים מאד בארץ.

ההמלצה שלי - S.Drive, Goodyear Eagle F1 (אם יש במידה) או T1S.

אני אשאר עם הR1R שלי, (הם זולים מספיק ומספקים רמות אחיזה מצויינות ביבש, וטובות יותר מהסינים על רטוב (אם כי טובות פחות מההמלצות הנ"ל עקב היעדר חריצי אורך).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מבדיקה באתרי היצרן, ה Goodyear וה T1S לא מיוצרים במידה שלי.. רק ה S.drive, T1R ,R1R.

ה R1R יורד מהפרק, ה T1R אני מבין בעייתי אז מה שנשאר כרגע זה ה S.drive...

 

מה עם Hankook, Michelin, Pirelli וכל שער המותגים, יש להם צמיגים "מתחרים"?

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

דאנלופ SP-01 זה צמיג לא רע אם זכרוני אינו מטעה אותי דובר עליו לא מעט בפורום, גם על הפאלקן 912.

גם המישלן pilot exalto pe2 צמיג טוב, הם בקטגוריית Ultra high performance, שזה בערך ברמה של T1R, וS DRIVE, שלדעתי הוא הטוב בחבורה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ואת הטויו DRB שהוא חדש במחוזותינו.

עוד צמיג יחסית חדש בארץ (אבל גם קצת מעל התקציב כנראה) הוא הניטו Neogen.

למישלין אמור להיות בארץ את ה-PE2 שהוא סבבה לגמרי לדעתי, אם כי קצת יקר.

מענין לבדוק גם אם יש בארץ במידה שלך (ותקציב) קונטיננטל אקו-קונטקט 5 או פרימיום-קונטקט 5.

×
×
  • תוכן חדש...