Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלק שיוצר בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנות החמישים, בגלל מחסור במטבע חוץ וסיבות אחרות פרחה בארץ תעשיה מקומית של חלפים - בחלקה מקצועית ובחלקה מאולתרת וחלטוריסטית. קרא עוד כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2013/07/15/%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%A9%D7%9C-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%90%D7%9C-%D7%91/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

ישנן חברות בודדות בארץ שמייצרות ומייצאות חלקים. מפעל בקיבוץ בצפון מייצר חלקי פלסטיקה לרכב (פתחי אוורור לדשבורד, ועוד) למעשה הם ספק OEM של וולקסווגן, מעט מאד אנשים יודעים את זה. ויש גם חברה שמייצרת פילטרים חליפים שרובם לייצוא. השמות לא עולים לי כרגע, אבל אם אמצא אותם ארשום.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

הנה בבקשה: א.ל. מסננים, נמצאים באשדוד

http://www.alfilter.com/

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
ישנן חברות בודדות בארץ שמייצרות ומייצאות חלקים. מפעל בקיבוץ בצפון מייצר חלקי פלסטיקה לרכב (פתחי אוורור לדשבורד, ועוד) למעשה הם ספק OEM של וולקסווגן, מעט מאד אנשים יודעים את זה. ויש גם חברה שמייצרת פילטרים חליפים שרובם לייצוא. השמות לא עולים לי כרגע, אבל אם אמצא אותם ארשום.

 

אכן יש והם לא בודדות.

פורסם

בקיבוץ בו גדלתי יצרו חלקי רכב מתקדמים מפלסטיק ביניהם ניתן היה למצוא מגש מצבר, דיפוני קיר אש, חלקי פנים לדלתות ועוד. הלקוחות היו GM (אופל) וקונצרן פולקסווגן אאל"ט. הייצור עבור לקוחות אלו הוביל להשקעות מסיביות ביותר בבקרת איכות ותשתיות. העניין החזיק כעשור כמדומני עד שהמפעל נמכר.

 

בקיבוץ נווה אור ייצרו (אינני יודע אם נכון גם להיום) מוצרי סגסוגות אלומיניום ביציקות לחץ. בביקור במפעל החזקתי ביד קייס לגיר של אאודי שיוצא את המפעל במחיר של 5 יורו - על הגיר הוא כבר יעלה 500...

גם את פסל הבולדוג המפורסם של משאיות MACK ניתן היה למצוא במצאי המוצרים שלהם.

 

אורן

פורסם

רציתי בזמנו לקנות עשר יחידות מסננים מ-א.ל מסננים מאשדוד, ניסיתי לתקשר איתם ולא ענו לי בכלל . כנראה מוכרים רק בכמויות גדולות אבל להיות נימוסיים ולהחזיר תשובה זה לא.

ישנו מפעל לייצור קפיצים בארץ המייצר קפיצי שסתומי מנוע בטכנולוגיה יחודית ובאיכות גבוהה מאד עבור יצרן מכוניות יוקרה ידוע. יש גם את מיסבי קינג המייצרים מיסבי מכוניות.

ישנן עוד חברות גדולות המייצרות חלקי מנועי סילון ומטוסים כך שהתעשייה התקדמה מאד בקנה מידה עולמי.

בברכה אריק

פורסם

 

בקיבוץ נווה אור ייצרו (אינני יודע אם נכון גם להיום) מוצרי סגסוגות אלומיניום ביציקות לחץ. בביקור במפעל החזקתי ביד קייס לגיר של אאודי שיוצא את המפעל במחיר של 5 יורו - על הגיר הוא כבר יעלה 500...

גם את פסל הבולדוג המפורסם של משאיות MACK ניתן היה למצוא במצאי המוצרים שלהם.

 

אורן

 

אני יודע שהיום מייצרים שם הרבה חלקים ממגנזיום.

פורסם

מכרים עובדים בחברת אנגלנדר שמייצרת מבלטים ומוצרי כבישה לתעשיית הרכב, אם אני זוכר נכון, קונצרן VW רוכש מהם

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

בעבר היו הרבה יצרנים קטנים שהתמחו בחלקים שהיתה להם דרישה.

יש פורום שיש לו מפעל ליציקות גומי לרכבים

היה יצרן אחד שיצר פנסים אחוריים לאודי 100 מתחילת שנות השבעים. הפנסים האלה היו נשברים ומחירם במקור הרקיע שחקים.

בסוף תקופת היצור של הקוטסה 900 60% ממנה יוצרו בארץ.

שמעתי על יצרן אחד שמיצר חלקים מסויימים לרוב יצרני הרכב, הוא שומר על כך בסוד ומסרב למכור לצריכה בארץ.

שלמה דן גדרון

פורסם
בעבר היו הרבה יצרנים קטנים שהתמחו בחלקים שהיתה להם דרישה.

יש חבר פורום שיש לו מפעל ליציקות גומי לרכבים

היה יצרן אחד שיצר פנסים אחוריים לאודי 100 מתחילת שנות השבעים. הפנסים האלה היו נשברים ומחירם במקור הרקיע שחקים.

שמעתי על יצרן אחד שמיצר חלקים מסויימים לרוב יצרני הרכב, הוא שומר על כך בסוד ומסרב למכור לצריכה בארץ.

גם היום יש עדיין מספר יצרני חלפים, ואני אחד מהם.

למפעל הפנסים קראו "אוטו אור" ושנים ארוכות היה הספק של אוטוקארס.

היבוא מהמזרח הרחוק והקרוב (טורקיה), כמו גם ריבוי הדגמים שנמכרים, חיסל את רוב התעשייה המקומית.

זכות הקיום העיקרית של מפעלי החלפים בארץ היא האיכות הגבוהה של המוצרים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...