Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג׳ו 206 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בחור צעיר משוחרר.

אין לי הרבה נסיעות כרגע אולי בלחץ 50 קמ בשבוע.

אני נהג יחיד.

מצפה מהרכב שיהיה זול כמה שיותר חסכוני ולא יקר בטיפולים.

לא נהגתי לעולם ברכב חוץ מהשיעורים וטסט.

אני מתלבט המון זמן איזה רכב לרכוש.

ההיגיון אומר ללכת על רכב מיני זול אבל הרצון הוא לקנות רכב יותר מרגש (הונדה סיויק 2003).

אבל ההגיון אומר שלי טעם להשקיע בשלב הזה ברכב איכותי אני צעיר ורוצה לחסוך טיפה כסף.

התקציב עד 15 אלף ואני לא רוצה ללכת על הפונטו ספייס והגטס שבשנים 2006+ תעלה לי יותר.

חשבתי על 206 ידנית.

מה דעתכם עליה?

איזה שנים לחפש? איזה מחירים?

האם היא תספק לי את הסחורה?

פורסם

בתקציבים נמוכים מצב המכונית לא פחות חשוב מהיכולות שלה (אפילו יותר חשוב). אם תמצא אחת שמורה לדעתי זו אופציה טובה. קרא כאן סקירה על הפיג'ו הנ"ל:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423498-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%92-%D7%95-206-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2004-1-4-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

וממליץ לך לקרוא את המדריך שכתבתי ונמצא בחתימה שלי זה יעזור לך המון.

×
×
  • תוכן חדש...