Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש כאן כמה בעיות, ואלה, לפחות, גם חלק מהסיבות שבגללן הן היבואנים והן היצרנים מתנגדים לחוק:

1. כיצד יאתר היצרן רכב שיובא לישראל ביבוא אישי, ולא דווח ליצרן, כאשר יש קריאת שירות לסדרת ייצור מסויימת?

2. מי יממן את הכשרת המכונאים ושאר בעלי המקצוע בארץ לטיפול בדגמים שאינם מיובאים ארצה באופן סדיר.

3. מי יממן החזקת מלאי חלקי חילוף לרכבים כאלה?

וכל זאת בלי להתחשב בבעיות משפטיות וכלכליות כגון פגיעה בהסכמי בלעדיות.

הדוגמא של פתיחת שוק התקשורת אינה דומה, שכן בעלי התשתיות זוכים להכנסות מהמפעילים הרוכבים על התשתית שלהם. בענף הרכב כל הרעיון של היבוא המקביל הוא מניעת הכנסות מהיבואנים הרשמיים. למעשה מטילים עליהם חובות בלי לתת להם את האמצעים לקיים אותן. נראה את השר כץ אונס את פורד עו GM או טויוטה לספק באר שירות וחלפים לדגמים המובאים בלי תמיכת היבואן הרשמי. לחברות האלה יהיה יותר פשוט להפסיק ליצא לישראל מאשר להתעסק בהתחייבויות כאלה. ההשפעה על מאזני חברות הענק הבין לאומיות לא תהיה מורגשת מדי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היבואן יכול לעדכן. הוא מאשר יבוא כל רכב ביבוא אישי. אין שום בעיה.

לגבי שני הסעיפים הנוספים , נשמע לי כ אוי אוי וי , הביאו רכב קצת שונה.... וחוץ מזה במידה ולא מסוגלים לתמוך שלא יתנו אישור ליבוא אישי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

עד כמה שאני מבין הרעיון בחוק הוא לבטל את הצורך באישור היבואן, אלא כפיה עליו לטפל בכל רכב מתוצרת היצרן אותו הוא מיצג. לכן סעיפים 2 ו-3 נותרים רלונטיים. נניח לרגע את נושא הכשרת הצוותים, כיון שהמכונאים הישראלים גאונים ופותרים בקלות כל תקלה בכל רכב, גם אם זו הפעם הראשונה שבה הם רואים אותו. אבל מה על הצורך בהחזקת מלאי חלקי חילוף לדגמים נדירים? מי ישלם ליבואן תמורת החזקת חלקים שהסבירות להשתמש בהם קטנה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני מספר חודשים ראיתי תוכנית בדיסקברי שעסקה במוסך של קונצרן VAG בקליפורניה. הבחור מטפל בכל מגוון הרכבים של הקונצרן,

נכנס רכב נדיר, הוא פתח קריאה דרך המחשב , החלף יצא מגרמניה בטיסה , הגיע למחרת בבוקר למוסך (בקליפורניה להזכירך , קצת יותר רחוק מישראל ) ובסוף היום למחרת הרכב היה תקין והוחזר ללקוח. אז פתרונות יש, השאלה היא האם רוצים. והיבואנים שהם קרטל ומונופול ביחד לא רוצים , אז מה עושים? , מפחידים .

 

כמו שאמרו לכחלון לפני הרפורמה בסלולר שהרפורמה תפגע ביכולת של כיפת ברזל ליירט טילים, אז אמרו ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מי שילם תמורת השירות הזה? לא טענתי שהדבר אינו אפשרי לגמרי, טענתי שהעלויות מוגזמות.

אני מסופק אם היבואנים הישראליים יהיו מוכנים לשלם תמורת הטסת חלקים למכוניות שלא הם ארחאים להן וסביר שגם היצרנים לא ישתפו פעולה. לפיכך או היבואנים המקבילים (בסבירות נמוכה) או הרוכשים (שישארו תקועים עם רכב תקול) יאלצו לשלם את המחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעל הרכב משלם כמובן. כמה עולה משלוח של חלק מאירופה לארץ ? כמובן שלא מדובר על תיבת הילוכים או ראש מנוע , אלא חלקים קטנים יותר

חוץ מזה שבמחירי החלפים שמוכרים היום היבואנים נראה שכל פריט מובא בטיסה מחול...

 

האם ל ביצעת משלוחים מחול ? כמה עולה משלוח?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא של חלקי רכב או חפצחם גדולים אחרים. כאשר מדובר בהזמנה בודדת זה לא סיפור גדול, אבל כאשר יבואן צריך לתמוך במאות ואלפי כלי רכב, מדגמים שונים, הלוגיסטיקה מתחילה להיות מורכבת. להתחיל בהחזקת קטלוגים מעודכנים של כל דגמי היצרן, נגישות לאנשי הצוות הטכני כדי להזמין את הפריט הנכון, ביצוע ההזמנה, קליטתה ותשלום כל המסים והעלויות הסובבות ואז הפצת החלקים למוסכים הנכונים. שוב, לא בלתי אפשרי, אבל מכביד ויקר. בסופו של דבר המציאה של יבוא אישי או מקביל לא תהיה מציאה כיון שהטיפול ברכב יהפוך יקר מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הפוך גוטה, הפוך.

כאשר אתה מבצע על בסיס בודד יש הרבה בירוקרטיה, המחירים בחברות השילוח גבוהים, וידחפו לך הל מני עמלות שקר כלשהוא

כאשר אתה ארגון גדול, קטלוגים זאת לא בעיה, יש הכל ממוחשב היום, כאשר היבואן מחובר כבר למחשבי היצרן, פותח שם הזמנה לפי דגם הרכב , או מספר שלדה, ומקבל בדיוק את החלק הנכון, וגם היום יש הפצה יומית של חלפים מהמחסן של היבואן בארץ למוסכים המורשים

האחזקה תהיה יותר יקרה כי היבואן ירצה לייקר אותה כנ ראה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני יכול לרשום רק מנקודת מבט אישית בהתנהלות מול מכשירי תנועה.

הרכב בייבוא אישי נזקק למימוש אחריות על תקלה במנוע החלון.

הרכב נכנס למוסך יבואן, שילמנו והיבואן הגיש בשמנו בקשה למימוש אחריות ליצרן (קרייזלר)

תוך כשבועיים בערך קיבלנו החזר כספי מהיבואן אחרי שהסתדר עם היצרן על נושא התשלום.

×
×
  • תוכן חדש...