Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב רומסטר 2012

בשני ההצעות אני מציין רק את הדברים השונים

 

I.D.I

מקיף 3046 ש"ח

חובה 1249 ש"ח

גבול אחריות לצד ג' 750,000 ש"ח

יש דמי כינון

שני נהגים רשומים

 

A.I.G

מקיף 3285ש"ח

חובה 1426ש"ח

גבול אחריות לצד ג' 1,000,000 ש"ח

אין דמי כינון

כל נהג מגיל 40 ומעלה

 

הפרש של 400 ש"ח, הזכירו פה פעם שניתן גם לקבל 100 ש"ח בכרטיס תדלוק, לא הציעו לי, אם הצליח לקבל אותו ההפרש ירד ל 300 ש"ח.

 

הנושא של כל נהג, ממש לא קריטי עבורי, הסיכוי שעוד מישהו ינהג על הרכב קלוש.

 

תודה

פורסם

על סמך נתונים אלו בלבד- הייתי בוחר A.I.G.

סיבות : גבול אחריות צד ג' יותר גבוה

אין דמי כינון.

אין קשר בין ביטוח חובה ומקיף - אפשר לפצל בין חברות שונות (חברה א' ביטוח חובה.חברה ב' ביטוח מקיף)

פורסם (נערך)

לגבי דמי כינון: כן, מופיע במפורש בחוזה שלהם וגם כתוב אצלם באתר.

 

לבסוף, החלטתי לעשות את הביטוח ב AIG

 

לגבי ההפרדה בין ביטוחי חובה ומקיף זה נכון, הרבה פעמים הייתי מבוטח בשתי חברות שונות (עבור מקיף וחובה), אך הסוכן היה אותו סוכן (שוקה).

כאן גם החברות מכירות את הטריק, אם רוצים לעשות ביטוח אחד בלבד (מקיף או חובה) המחיר משתנה כלפי מעלה.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

במידה והחברות משנות את המחיר מאחר ובחרת לעשות רק אחד מהביטוחים אצלם - ממליץ בחום לפנות בתלונה למפקח על הביטוח.

למיטב ידיעתי, יש כאן עבירה

×
×
  • תוכן חדש...