Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4248 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני צריך המלצה לרכב משפחתי עד כ 60K לפי הפרמטרים הבאים

 

*בטיחותי

*פאגז' ענק

*חסכוני בדלק

 

עכשיו ראיתי מלא כתובות\רכבים אבל לצערי אני לא מצליח לאתר את הרכב המבוקש כי כל רכב שאני מוצא אומרים לי שהוא דפוק.

 

בדקתי פוקס סטיישן נאמר לי שהגיר שלה דפוק.

יונדאי I30 סטיישן - יקרה

קורס-לא חסכונית בכלל

ג'יטה - בעיות גיר אלא אם אני לוקח את 2008 ושם היא כבדה.

 

 

הדבר היחידי שאני עוד חושב עליו זה I35/25 .

 

זהו זקוק להמלצות ונואש!

 

תודה רבה מראש

פורסם

נשמע שיונדאי I30CW הכי מתאימה לדרישות שלך.

ממה שאני יודע היא לא יותר קרה מהיונדאי I35 שאתה מתלבט לגביה, אם כבר אז להיפך.

יש לה 5 כוכבים במבחן הריסוק ואבזור בטיחותי מלא, תא מטען גדול וצריכת דלק סבירה לגמרי.

פורסם

בוקר טוב,

 

תא מטען ענק וצריכת דלק טובה תוכל למצוא דווקא בסקודה אוקטביה ולא בפולקסווגן ג'טה. התא מטען של האוקטביה גדול ושימושי מאוד, זה נהדר אם אתה מחפש רכב עם המון מקום בתא מטען. באוקטביה יש גם חלק מהשנתונים שהגיעו בלי גיר ה-DSG, אם זה מטריד אותך.

עוד אופציה מעניינת היא טויוטה קורולה. יש לה תא מטען ענק, צריכת דלק טובה וביצועים די זריזים. אבל מבחינת רמת בטיחות יכול להיות שזה לא יספק אותך, בתקציב שלך יכנסו דגמים שהגיעו עם 4 כריות אוויר (לעומת 6 כריות אוויר שיש ברוב הרכבים המשפחתיים מאותה שנה).

עוד אופציה טובה היא רנו פלואנס. צריכת הדלק שלה טיפה יותר גבוהה משל הקורולה אבל לא בפער משמעותי. אבל היא זולה יותר לרכישה, גדולה יותר, מרווחת יותר ועם תא מטען גדול יותר. למרות שהיא זולה יותר לרכישה תוכל לקבל אותה עם אחריות ארוכה, מימון, ביטוחים ועוד. דיל מעולה למי שזקוק לרכב משפחתי עם תא מטען גדול.

×
×
  • תוכן חדש...