Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק בית מצערת + שם של צינור פונטו ספייס ELX 01


non22
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לא הצלחתי להבין מהמדריכים איך זה אמור להיות, תמיד איכשהו ישר הם מגיעים לבית המצערת כמו פה:

http://www.fiatforum.com/punto-mk2-2b-guides/307670-remove-clean-throttle-body-1-2-8v.html

פירקתי את הפילטר אוויר ומה הלאה? אין לי כיוון אפילו הבית מצערת אמור להיות.

qnyi2jnr2j54.jpg

gio4mguge4zw.jpg

בנוסף - מה זה החלק השבור שמוקף באדום והאם זה מפריע שהוא שבור?

איך קוראים לכל הצינורות שמוקפים בתכלת גם באנגלית כדי שאולי אוכל למצוא אותם באיביי או משהו כי במוסכים לדעתי הם די שוחטים במחיר על זה.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב, המדריך שצירפת הוא למנוע אחר משלך, לך יש 16 שסתומים, לכן תפעל לפי המדריך הזה:

 

http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=3575

 

בפוסט הראשי כבר נמחקו התמונות מהסרבר, ובכל מקרה הבנאדם עשה חצי עבודה ולא פירק את בית המצערת.

 

תמשיך להריץ את העמודים, יש אנשים שפירקו אותה לגמרי והעלו תמונות.

 

סימנתי לך אותה בצהוב בתמונה שלך, היא נמצאת מתחת ל-2 הקונקטורים הגדולים:

 

http://up413.siz.co.il/up2/zu2jyyytznjh.jpg

 

 

שים לב שהיא חשמלית לכן אני לא יודע אם ניתן לפתוח אותה בכוח, אלא אם כן מישהו יגיב כאן אחרת.

 

לפי המדריך צריך בוקסה מיוחדת לברגי המצערת, קפוץ לכל חנות שמחזיקה כלי עבודה של סיגנט ותבקש את מה שמסומן באדום:

 

 

nxkzxmyzjyzj.jpg

 

 

 

 

 

 

החלק השבור לדעתי נועד רק לתפוס את חוטי ההצתה, אתה יכול לשחרר מעט את הבורג, לסובב את החלק השבור ולתאם אותו מול החלק הגדול יותר, ולהדביק אותו עם אפוקסי או דבק מהיר, וכשהוא התייבש לסגור חזרה את הבורג.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

1. לנתק את צינור האוויר שמוביל מבית פילטר האוויר אל בית המצערת. אין צורך לפרק את כל בית פילטר האוויר. אין צורך לנתק את הקונקטורים הגדולים מעל בית המצערת.

זהירות על צינור הנשם הרגיש."

 

איך אפשר לעשות את זה בלי לפרק אותם כמו שהוא אומר?

ואם בכל זאת מפרקים, אם הבית מצערת מתחת ל-2 הקונקטורים הגדולים אז בעיקרון מוציאים את ה4 ברגים ששם והם נשלפים ומתחתיהם נמצא בית המצערת?

עריכה אחרונה על ידי non22

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקון קטן,החלק שלכאורה שבור אינו

שבור,הוא נוסר.מישהו כנראה עשה קיצור דרך בפירוק הראש מנוע ובחר להוציא את הראש עם הסעפת יניקה,במקום לפרק תחילה את הסעפת (קצת קשה ) ולאחר מכן את הראש.החתיכה הזו היא בעצם חיזוק נוסף לסעפת אני לא יודע עד כמה זה קריטי שזה כך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...