Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב נכבה בסיבוב פרסה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בסובארו 1979 ללא הגה כוח , ושאני עושה פרסה תמיד הרכב נכבה, אבל בנסיעה או בעמידה ברמזור אין שום בעיה וגם בבוקר הרכב מתניע בנגיעה ראשונה .

נראה לי שזה משהו חשמלי יותר שאולי בפרסה נוצר איזה קצר ?

יש למישהו כיוון מה לבדוק ?

תודה

פורסם

יכול להיות שאתה נוסע בדר"כ עם מעט דלק?

במקרה של פרסה הדלק נוטה להצמד לצד הנגדי לפניה ואם המשאבה נמצאת במיקום כזה יכול להיות שלא יהיה דלק והרכב יכבה.

או זה או קרבורטור שצריך אובראול.

 

אור.

פורסם

ובפניה שמאלה (פנייה רגילה) - המנוע אינו מתכבה / מגמגם ? (גם כשכל ההגה מסובב שמאלה ? ניסית לסובב ההגה עד הסוף שמאלה בעמידה ? אולי יש איזשהו "מגע לא רצוי")

(בהנחה שכל פניות הפרסה שאתה עושה הינן "שמאליות", כמובן).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם זה משהו חשמלי, נניח איזה חוט שנוגע במשהו המנוע יכבה גם בלי הפרסה אלא מספיק לסובב הגה עד הסוף וזה יקרה.

לא קורה? שללת בעיית קצר. אני חושב..

תבדוק מה קורה בסבוב פרסה לכיוון הנגדי, שוב, כבה? שללת בעיה במיכל הדלק.

וספר לנו בסוף מה זה היה..

:2gunfire:..When you have to shoot shoot, don't talk. That is of course, if you have a gun

פורסם
מדובר בסובארו 1979 ללא הגה כוח , ושאני עושה פרסה תמיד הרכב נכבה, אבל בנסיעה או בעמידה ברמזור אין שום בעיה וגם בבוקר הרכב מתניע בנגיעה ראשונה .

נראה לי שזה משהו חשמלי יותר שאולי בפרסה נוצר איזה קצר ?

יש למישהו כיוון מה לבדוק ?

תודה

 

אסף שלום רב !

כמה זמן הרכב ברשותך.

האם הקרבורטור ברכב, טופל ופורק, על ידך, או או אצל בעל מקצוע, כמו מכון קרבורטורים או מוסכניק?

אם כן הבעיה היא בקרבורטור בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לאן אתה שולח את הקרבורטור אסף?

ראה את החתימה שלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...