Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עם רנו 5 מנוע 1.1 שנת 86 עשיתי כמעט חצי מדינה אז אין סיבה שדייהטסו לא.

טוב לשמוע שנסעת וחזרת,האתגר הבא שלך אילת.:-D

 

כנ"ל עם סובארו ג'סטי שנת 91 מנוע 1.0 .

ברמת העיקרון כל כלי ממונע עם מערכת קירור מים , תקין אשר נוסע במגבלותיו יכול לנסוע למרחקים וללא עצירות .

אני אישית עשיתי נסיעות של 4 שעות ללא שום עצירה במהירות שלא עולה על 110 קמ"ש.

פורסם
טוב, אני רוצה להודות לכם שהאמנתם בי, כל החברים שלי אמרו שאני לא אצליח ושהאטו ישבוק חיים באמצע

 

נראה לי שעדיף לך להתייעץ בפורום בענייני רכב ולא לשאול את החברים "המבינים".. :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תמיד מדהימים אותי האנשים ההזוים האלה.

אני עם צרפתיה מודל 92 חרשתי את הארץ מאילת עד החרמון בלי שום פחד, למה שרכב אחר לא יצליח?

פורסם

מי שלא מודע למצב של הרכב שלו בשוטף לא יצליח.

בגדול, הרבה אנשים בכלל לא טורחים לבדוק את מצב מערכת הקירור, להחליף נוזל, לבדוק את הצנרת.

מי שנוסע כל שבוע שבועיים, ואפילו פעם בחודש חודשיים, לטיול בצפון עם עליות וקצת מאמצים ויודע שהכל תקין בכלל לא חושש.

לעומתו, מי שנוסע ברכב ישן ולא יוצא אף פעם מהעיר, ומתקן רק את מה שמתקלקל - יש לו סיכוי סביר מאוד להיתקע בדרך, פשוט כי ישנן תקלות שהוא לא מודע להן, והן יבואו לידי ביטוי בעליה הארוכה הראשונה ביום של 35 מעלות.

פורסם
מה ההפתעה?

רכב תקין הצליח לנסוע 60ק"מ עם עליות בדרך?

מה אנחנו בתחילת המאה ה-20?

לעולם לא אבין את השרשורים האלה.

 

אל תתפלא יש אנשים (אמא של אשתי) שפוחדת שסיריון 2008 לא תגיע לצפון...

פורסם (נערך)

לא זכור לי אם ציינתי זאת באחד ממלאנתלפים השרשורים הקודמים שנפתחו בדיוק על אותו הנושא, אך במקרה של התחממות ולו הקלה ביותר (בהנחה וזה לא משו שנתקלתם בו בעבר), מומלץ להעביר את בורר המזגן לחום המקסימלי, כמו גם את עצמת המאוורר ולסבול בשקט עד שתגיעו למקום בו אתם יכולים לעצור בצד או למוסך. הרציונל הוא נידוף החום מרדיאטור החימום שמוזן מבלוק המנוע, כך שאם נוצר מצב שהסירקולציה מול הרדיאטור הראשי נדפקה מסיבה כלשהי, עדיין ניתן יהיה לנדף קצת מחום המנוע אל תוך תא הנוסעים מאשר להמשיך ולבשל את המנוע.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...