Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלט עבור XBOX360


ירחמיאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אין לי שמץ ולו הקטן ביותר בתחום, אבל התבקשתי לברר כך שאשמח לעזרתכם:

היכן המקום הטוב ביותר לרכוש שלט כזה?

אני מהמרכז אבל כמובן שאני בודק גם ברשת וגם ב- זאפ.

למה לשים לב ברכישה?

האם יש כאן מקורי ולא מקורי?

מה עדיף?

מה נחשב למחיר טוב?

תודה רבה.

פורסם

יש שלטים לא מקוריים בכל אתר קניות, דיל אקסטרים, אליאקספרס, פנדה וויל, בנגגוד ועוד

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

קניתי שלט לא מקורי אדום ומגניב לבת שלי.

המחיר באיביי סביב 25 דולר כולל משלוח.

הוא לא איכותי כמו המקורי, אבל גם לא רע בכלל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם אנחנו כבר בנושא. האם יש שלט בצורה של האקס בוקס שמתאים לפלייסטישין?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אם אנחנו כבר בנושא. האם יש שלט בצורה של האקס בוקס שמתאים לפלייסטישין?

 

ל-PS3 יש. ל-4 נראה לי שעדיין לא.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מתעלק מעט על השרשור, יש לי שלט כזה למחשב שאני משתמש בו ב WIN8

רציתי לקנות עוד אחד אבל ראיתי שאין יותר ב KSP, שיתאים למחשב.

אם אני קונה כמו מה שפורסם פה בלינק ב 180 ש"ח, אפשרי לגרום לו להתחבר למחשב או שצריך גרסה מיוחדת למחשב?

Opel Adam S 2017

פורסם
אשמח לקישור

 

הזול:

http://www.amazon.com/Pro-Elite-Wireless-Controller-Playstation-3/dp/B003V4AK8E

 

ויש את השלטים של Gioteck:

http://www.amazon.com/s/ref=sr_nr_n_3?rh=n%3A468642%2Cp_4%3AGioteck%2Cn%3A!11846801%2Cn%3A14210751%2Cn%3A14210671%2Cn%3A14210721&bbn=14210671&ie=UTF8&qid=1407495399&rnid=14210671

 

(מאמין שיש עוד סוגים, פשוט צריך לחפש באינטרנט)

 

שים לב שהכל זה תוצאות מחיפוש בגוגל. אף פעם לא הזמנתי או השתמשתי בדבר כזה. ממליץ לך לקרוא ביקורות לפני הרכישה.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אתה מוזמן להגיע לחנות שלי ולקנות את השלט המקורי עם אחריות לשנה

בעלות של 190 ש"ח

הבחור עזר לי במשהו אחר , אבל יש לו אחלה חנות שם ואחלה מחירים .

פורסם
אז תקנה שם ידידי זה מחיר מעולה

כל הכבוד. אני גם מנהל חנות ושומע המון משפטים כאלה מישראלים על בסיס יום יומי. מעריץ את האיפוק שלך.

 

מאחל לך רק פרנסה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...