Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

מה שאני טוען זה שיש הצדקה לאולמות תצוגה נפרדים, כי המותגים לא באותה רמה. לא מוכרים PS4 וטטריס על אותו מדף.

זה שהסטנדרט שלנו קצת מזכירים עולם שלישי זה סתם משהו אחר על הדרך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כרגע אני לא רואה סיבה ממשית לאולמות תצוגה נפרדים, זה הגיוני לפתוח אולם תצוגה לשני רכבים?

אולי בהמשך כשיגיע הלוגאן והלודג'י זה יהיה יותר הגיוני...

 

כרגע הגישה של סמל"ת ביגאל אלון יותר מתאימה להם (אולם תצוגה יחיד עם הפרדה למותגים)

 

בכלל אני זוכר איזו אמירה של צביקה פיק שבחודשים הראשונים הם ישווקו במרכזים של ניסאן ורק בהמשך יפרידו, מעניין אם התכניות השתנו מאז.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מפספס לחלוטין את כל המטרה! כבר יש מכוניות עממיות זולות המאובזרות עד השיניים - קוראים להן קוריאניות. איזו אכזבה לשוק הישראלי.. :(

 

לוטוס, בהערכה גסה, על איזה תג מחיר מדברים?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עובדים שמעודכנים במחירים, הראו לי תמונות בטלפון.

אמרו שיש הכול בפנים.

הכוונה זה למכור מכונית גדולה באורך 4.058 מטר במחיר של מכוניות כמו האלטו שהיא 3.5 מטר.

הם לא מתכוונים למכור בפחות.

את הדגם שעולה באירופה 35000 ש"ח לא נראה פה, לפחות בזמן הקרוב.

 

זרקו מספר בין 60-70

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטו עולה בבריטניה החל מ-5999 פאונד.

הסנדרו בנזין החל מ-5995 פאונד - כאשר העלייה ברמות הגימור יכולה להעלות את מחיר הרכב לעד 9995 פאונד, מחיר זהה למחיר ההתחלתי של הדאסטר.

 

סנדרו ידנית ב- 60.

אוטו' (אם יש - לא בדקתי) מתחת ל-70.

 

דאסטר בסיסית באיזור 80-90.

 

ולדעתי הרכבים יימכרו טוב. אחרת - זה מתקרב יותר מדי למחירים של רכבים מבוססים בשוק - ואז זאת תחרות מסוג שונה לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מפספס לחלוטין את כל המטרה! כבר יש מכוניות עממיות זולות המאובזרות עד השיניים - קוראים להן קוריאניות. איזו אכזבה לשוק הישראלי.. :(

 

לוטוס, בהערכה גסה, על איזה תג מחיר מדברים?

 

הם לא הביאו את גרסאות הבסיס הכל-כך-זולות וזה בסדר, כי יש אבזור מינימלי שאפשר למכור לצרכן הישראלי - וכל דבר פחות מזה סתם מוריד מהערך של המותג. ("תראה מה זה חרא רכב ב70 אלף עם כיוון מראות ידני ובלי מערכת סטריאו", אמר חמימו לביז'ו)

בהנחה ומה שאייל אומר זה נכון - הרי הם מציעים לך קליאו 0.9 אבל ב20K פחות, מה רע בזה? במה היא תתחרה? פיקנטו ידנית? i10 אוטומטית עירומה? אבל היא תהיה הרבה יותר גדולה, חסכונית ומאובזרת מכל המתחרות. לא רואה בזה שום דבר פסול אם הם לא מנסים למכור אלטרנטיבה לאלטו ידנית.

באשר לדאסטר - שקל מעל 100K לגרסה עם הנעה כפולה זה פספוס המטרה בקילומטרים, כרגע יש רישוי רק לדיזל 4x4 וקשה לי לדמיין שעם המיסוי החזירי שלנו הם יצליחו למכור במחיר הזה, אבל נחיה ונראה.

 

בואו לא נשכח שנכון לעכשיו אין בכלל התייחסות רשמית מצד דובר קרסו לעניין, כל הדיונים נעים סביב מסמך רישוי אחד, אז יש עוד תקווה שהם עשו שיעורי בית וישיקו את דאצ'יה בארץ בצורה הנכונה.

 

תדמיינו מצב שבאמת מוכרים פה דאסטר דיזל 4x4 ב100K או 4x2 ב90K. חלום. רק בזכות השילוב של דיזל-ידני-אמין-חסכוני הם יגנבו לקוחות ממותגים ורכבים שבכלל לא מהווים תחרות ישירה או עקיפה לדאסטר.

בינתיים אפשר רק לחלום כל עוד הכל בגדר ספקולציות, מקווה שלא יחזיקו אותנו (אותי) באוויר הרבה זמן וישחררו הודעה רשמית לעיתונות במהלך השבוע הבא..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למכור בישראל בלי מזגן או EPS אסור.

למכור לשוק הפרטי בלי 4 חלונות חשמליים - כמעט בלתי אפשרי.

גם באבזור המרבי הסנדרו היא לא בדיוק S600, אבל זה משהו שהלקוח הישראלי יהיה מוכן לבלוע.

תזכרו שרבים לא שכחו את הניסיון הקודם שהיה פה עם דאצ'יה ובשביל לפתות אותם לא מספיק תג מחיר נוח, אלא גם קוקפיט נעים ומאובזר.

 

סנדרו 0.9 טורבו מאובזרת במחיר של פיקנטו 1.0 זה משהו שיכול להמכר לא רע.

תראו כמה אטראז' נמכרות בארץ ולמרות תא המטען הנפרד מדובר "בהרבה פחות מכונית".

כבונוס - יכול מאוד להיות שהסאנדרו תהיה חסכונית יותר בדלק מהפיקנטו ובוודאי חסכונית יותר מהאטראז' (דיווחים מחו"ל מדברים על צריכת דלק אמיתית של 14.5 ק"מ לליטר. ה-1.5 הדיזל ד"א מסוגל לעשות 18-19 ק"מ לליטר "בעולם האמיתי")

 

אין סיכוי לראות דאסטר 4X4 דיזל בישראל ב-100K. משרד האוצר שונא מכוניות דיזל כי הן לא שורפות מספיק דלק ולכן הטיל עליהן מס כבד. 110K נראה סביר יותר ועדיין לפי דעתי, עם רמת אבזור סבירה, מדובר במחיר מציאה. הבעיה היא מבחן הריסוק הלא מזהיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסנדרו מבוססת על קליאו דור קודם, רכב בן עשור להזכירכם. בנוסף, יש בה כל מיני פשרות שנועדו להוזיל עלויות ייצור - פשרות שאבזור לא יכול לחפות עליהן. זה לא רכב שמציע מה שיש למתחרות בפחות כסף, אלא רכב שמציע פחות ממה שיש למתחרות, בפחות כסף. אתה משלם פחות ומקבל פחות.

 

הסנדרו בשום אופן לא צריכה לחרוג מ-60 אלף ולא משנה כמה היא מאובזרת.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן הריסוק של הסנדרו סביר למדי - כנראה שנעשו שיפורי שלדה ואיזורי ריסוק.

הקליאו הקודמת רכב מאוד נוח, כנראה נוח יותר מהרבה מאוד מהסופרמיני הקוריאניות והתאילנדיות הנמכרות כאן. זה בסיס טוב לבנות עליו.

 

לגבי value-for-money, זה נראה שיפורסם המחיר ועוד יותר, שנשמע איזה הצעה מקבלים תכלס אצל הסוכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא מבחן הריסוק הלא מזהיר.

 

ראה כאן מ4:37:

 

תוצאה סופית לא אומרת שום דבר, ברכב הזה אין שום "בעיה" בטיחותית.

 

אין סיכוי לראות דאסטר 4X4 דיזל בישראל ב-100K. משרד האוצר שונא מכוניות דיזל כי הן לא שורפות מספיק דלק ולכן הטיל עליהן מס כבד.

מיסוי חזירי can only go so far, בסופו של דבר הוא נגזר מהמחיר ליבואן (או לצרכן? שכחתי)

באנגליה דאסטר דיזל 4x4 בגרסה הכי מאובזרת עולה £15,495.00, מגאן דיזל רובוטי בגרסה הכי בסיסית עולה £19,770.00., זה פער מספיק משמעותי לדעתי.

מעבר לזה הם צריכים לדעת שמעל 100K יש להם תחרות חזקה מבית סוזוקי בדמות הג'ימני והקרוסאובר, יהיה להם קשה למכור אותו בלי יתרון בדמות מחיר נמוך יותר.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנסת לאתר של ENCAP ועל כן לא התייחסתי לכוכבים אלא לאחוזים. מדובר בנתון סביר, אבל לא מזהיר.

יחסית לג'ימני כמובן שמדובר ברכב פאר, חזק ובטיחותי בצורה יוצאת דופן... כנראה שיהיה גם חסכוני יותר (14 ק"מ ומעלה לליטר בעולם האמיתי)

אני אמנם לא חיית שטח, אבל תחושתי שעם התוספות הרלוונטיות, הדאסטר יוכל גם לשטח טכני.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בולשיט הוא אומר שם, הרכב הזה לא היה מקבל 5 כוכבים, גם עם היה מלא אלקטרוניקה. ועם 74% בריסוק מבוגרים ו-28% הולכי רגל לא בטוח שגם 4. דעתי היא שהוא בכלל בקושי קיבל 3 כוכבים ואם לא הגנה על ילדים גבוהה יחסית, היה מקבל שניים בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן הריסוק של הסנדרו סביר למדי - כנראה שנעשו שיפורי שלדה ואיזורי ריסוק.

הקליאו הקודמת רכב מאוד נוח, כנראה נוח יותר מהרבה מאוד מהסופרמיני הקוריאניות והתאילנדיות הנמכרות כאן. זה בסיס טוב לבנות עליו.

 

לגבי value-for-money, זה נראה שיפורסם המחיר ועוד יותר, שנשמע איזה הצעה מקבלים תכלס אצל הסוכן.

 

אני לא יודע אם הצצת בביקורות שהן קצת יותר מעמיקות מ"וואו, מכונית חדשה בפחות מ-6K פאונד!", אבל אם תציץ תגלה שלסנדרו רעידות מבית ההגה ותיבת ההילוכים, רמת בידוד נמוכה ובלתי מתקבלת על הדעת ברכב מודרני (משמע, נסיגה לאחור אפילו לעומת הקליאו הקודמת) ופשרות תכנוניות כמותן נראו רק במכוניות מיני.

 

מה שהסנדרו מציעה - וזו צריכה להיות ססמאת השיווק שלה בארץ שבה קונים לפי "מטר-פח-לשקל" - זה סופר מיני במחיר של מיני. אין לה זכות קיום בקרב הסופר-מיני המודרניות. המקבילה הכי סבירה בשוק כיום היא הספייס-סטאר הידנית, הרוכבת על אותה ססמא שיווקית בדיוק. אישית, אילו הוצע לי הייתי מסרב להחליף אותה בפנדה - שאני משוכנע שהיא נעימה יותר, בטוחה יותר, מודרנית יותר בפועל ובוודאי בתחושה - אלא אם הייתי ממש נואש למרווח ומרחב. במילים אחרות, 60 אלף ש"ח ולא גרוש אחד יותר.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...