Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כבר יש טנדרון, קוראים לו דאצ'יה דוקר.

 

http://www.daciagroup.com/en/car-models/dacia-dokker

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בביקור האחרון שלי ברומניה ראיתי כמות דאסטר בלתי נתפסות, הלוגן שם בכלל זה הרכב הלאומי. בירושלים יוצא לי בעיקר לראות דאסטר של האום.

אני חושב שקרסו ימצבו אותו בגרסא הידנית מתחת לקשקאי הידני, הקשקאי נמכר ב119, השאלה כמה מתחת נראה את הדאסטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח לראות איזה טנדרון, אולי אפילו על בסיס הדאסטר.

1.5 ט.דיזל, קומפקטי ויעיל.

יש כמה:

 

220px-Dacia_Logan_Pickup_rot.JPG

 

 

220px-Dacia_Logan_Van_front_-_PSM_2009.jpg

 

יש ללוגאן עוד כמה נגזרות:

 

ניסן טראנו - גירסה מצועצעת ויקרה יותר של הדאסטר:

 

nissan-terrano-front-unveil-20082013-s_640x480.jpg

 

ניסן אלמרה - שיקוץ שמורכב מבודי של Bluebird Sylphy יפנית שהולבש על פלטפורמה של לוגאן, ועם סלון של לוגאן (די קודר יש לציין, ועם כפתורים של החלונות על הדשבורד, ממש כמו בפיאט פנדה או סובארו DL עם חלונות חשמל בהתקנה מקומית, אבל העיקר הדאבל דין עם מסך טאץ'):

 

nissan-almera-2013.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcRSZnBmf8zbqE6VkeAm2QWy3TSS8g_j2YTbfxbbNHCfjwbpVenQ

 

שני השיקוצים מורכבים ברוסיה, ובינתיים מיועדים רק לשוק הרוסי הפנימי. אבל אולי יעשו עלייה - גם כאן, בדיוק כמו ברוסיה, יש אנשים שמוכנים לשלם יותר כדי לקבל רכב זהה, אבל מפירמה יותר נחשבת.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדאציה דאסטר ממש עוררה בי עניין. אנחנו כנראה נאלץ לקנות רכב שני בטווח של חצי שנה עד שנה וחשבתי עד היום על מרצדס C200 ממונית.

אבל הדאסטר נראה לי מתאים יותר למשפחה שלנו - רכב קשוח, יחסית חסכוני, מרווח וכבונוס הוא גם יודע לרדת לשבילים. יש לי גם תחושה שלמרות המותג הרעועה גרסת הדיזל 4X4 תהיה עם שמירת ערך טובה.

אני ממתין לראות את המחיר והאבזור שיהיו בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממתין לראות את המחיר והאבזור שיהיו בארץ.

 

תצטרף למועדון.

 

משיעמום אני כל היום מרפרש את כל אתרי הרכב הגדולים בתקווה שאחד מהם יעלה חדשה מרעישה עם מחירים ותאריך תחילת שיווק.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה:

 

220px-Dacia_Logan_Pickup_rot.JPG

 

 

220px-Dacia_Logan_Van_front_-_PSM_2009.jpg

 

יש ללוגאן עוד כמה נגזרות:

 

ניסן טראנו - גירסה מצועצעת ויקרה יותר של הדאסטר:

 

nissan-terrano-front-unveil-20082013-s_640x480.jpg

 

ניסן אלמרה - שיקוץ שמורכב מבודי של Bluebird Sylphy יפנית שהולבש על פלטפורמה של לוגאן, ועם סלון של לוגאן (די קודר יש לציין, ועם כפתורים של החלונות על הדשבורד, ממש כמו בפיאט פנדה או סובארו DL עם חלונות חשמל בהתקנה מקומית, אבל העיקר הדאבל דין עם מסך טאץ'):

 

nissan-almera-2013.jpg

 

images?q=tbn:ANd9GcRSZnBmf8zbqE6VkeAm2QWy3TSS8g_j2YTbfxbbNHCfjwbpVenQ

 

שני השיקוצים מורכבים ברוסיה, ובינתיים מיועדים רק לשוק הרוסי הפנימי. אבל אולי יעשו עלייה - גם כאן, בדיוק כמו ברוסיה, יש אנשים שמוכנים לשלם יותר כדי לקבל רכב זהה, אבל מפירמה יותר נחשבת.

 

לא מדוייק, הטראנו נועד לשוק ההודי והאלמרה היא למעשה ניסאן בלובירד ששווקה באסיה עד 2012 ופשוט הגיעה אחרי הייצור שלה לשוק הרוסי.

ברוסיה יש גם את "לאדה לארגוס" שהיא למעשה דאצ'יה לוגאן סטיישן מהדור הקודם שגם שווק בארץ תחת רנו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תצטרף למועדון.

 

משיעמום אני כל היום מרפרש את כל אתרי הרכב הגדולים בתקווה שאחד מהם יעלה חדשה מרעישה עם מחירים ותאריך תחילת שיווק.

 

נינג'ה, אתה באמת מאמין שיש סיכוי שהדאסטר יימכר ב-90K? יש לי הרגשה שאתה צפוי לאכזבה.. :|

 

למתעניינים הרציניים האחרים, מה המקסימום שאתם מוכנים לשלם על סנדרו ועל דאסטר?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנזין 0.9TCe בהחלט כן, אפילו פחות.

 

לגבי הדיזל - כולי תקווה שיצליחו להכניס אותו מתחת ל100K, אך אני חושש שהמיסוי יהווה מכשול.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק, הטראנו נועד לשוק ההודי והאלמרה היא למעשה ניסאן בלובירד ששווקה באסיה עד 2012 ופשוט הגיעה אחרי הייצור שלה לשוק הרוסי.

אז זהו שזה לא ממש נכון. האלמרה הרוסית בנויה על פלטפורמה B0 של רנו, שהיא הפלטפורמה של לוגאן/סנדרו/דאסטר ושות'.

 

הטראנו כנראה מיועדת גם לשוק ההודי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חי באשליות לגבי המחיר. בישראל הדאסטר חייבת להיות עם מזגן ו-ESP בין אם היבואן רוצה או לא וזה כבר יעלה את המחיר. אני גם לא אתקרב לסוכנות אם הם יביאו אותה עם שתי כריות אוויר בלבד. גם המזגן חייב להיות גיבור עם כל כך הרבה שטח זכוכית.

על השאר אני מוכן לוותר - פגושים וידיות שחורות מבחינתי הן יתרון ברכב כזה. מערכת סטריאו סוג ב', חיישני חניה סינייים בשקל ועשרים, גם על כל אלו אני מוכן לוותר (ולהתקין בעצמי - איכותי יותר ובחצי מחיר).

 

110K בשביל דיזל 4X4 עם האמור מעלה נראה לי סביר.

ה-0.9TCe עם כל הכבוד מפספס את הנקודה ברכב הזה, לא מספיק מחץ מחד ועדיין ללא מוניטין אמינות ועמידות כמו של ה-1.5 דיזל מאידך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש דאסטר כבר חודשיים וחצי - קניתי לעצמי אחד ברוסיה (שם הוא ממותג כ-"רנו") כי אני נמצא הרבה שם וצריך רכב. בגדול רכב לא משהו - עגלה ושתיין דלק. על השטח/שלג עוד לא יצא לי לבדוק אותו.

רכב לא מאובזר בעליל - ועל כל דבר צריך להוסיף תשלום. ללא ESP, ללא חלונות חשמל אחוריים, ללא חיישני רוורס, ללא חישוקים קלים, ללא קסנון כמובן :) שותה דלק בטירוף - מגיע רק ל 8 קמ"ל (אומנם עם המון פקקים בדרך) ! דיזל אולי יעשה 10-11.

עלה לי שם 80 אלף שקל, 22 אלף דולר.

מחיר יקר יחסית - בהתשחב בעובדה שאין שם מס קניה של 110% אלא רק מע"מ של 18%.

הרכבה מקומית, 4 כריות אויר (זהו מקסימום), מזגן, 4X4, ABS, גיר אוטומטי 4 הילוכים - AL4 זוועתי, דרך אגב ,ומנוע 2.0 136 כ"ס חלש מאוד לרכב עם משקל 1600 ק"ג.

בינתיים הרכב נכבה לי שם פעמיים בלי שום סיבה כשהייתי בפקק. יתכן שזה בגלל הרכבה לא מוצלחת של אזעקה - והרכב לא אשם.

על גרסת דיזל 1.5 ויתרתי כי היא מגיע רק עם גיר ידני (פקקים באזור מוסקבה זה פשוט אסון טבע - פקקים בארץ זה גן ילדים ממש !) וחוץ מזה אין הרבה סולר איכותי ברוסיה.

למי שיש עוד שאלות - תשאלו.

עריכה אחרונה על ידי eddy25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

110K בשביל דיזל 4X4 עם האמור מעלה נראה לי סביר.

ה-0.9TCe עם כל הכבוד מפספס את הנקודה ברכב הזה, לא מספיק מחץ מחד ועדיין ללא מוניטין אמינות ועמידות כמו של ה-1.5 דיזל מאידך.

 

הדאסטר לא מוצע עם ה-0.9 אלא עם ה-1.2. בכל מקרה גם זה פספוס, רכב כזה רוכשים בעיקר בגלל האפשרות ל-4X4 זול ולא כתחליף לקרוסאובר עירוני (בטח שלא עם אופציה לתיבה ידנית בלבד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יש טנדרון, קוראים לו דאצ'יה דוקר.

 

http://www.daciagroup.com/en/car-models/dacia-dokker

 

התכוונתי בארץ, יכנס למשבצת שבעבר ישב בה הטנדר סובארו ויספק אלטרנטיבה זולה ופרקטית לכל מיני בעלי מקצוע שלא מחפשים טנדר ב200k

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבה מקומית, 4 כריות אויר (זהו מקסימום), מזגן, 4X4, ABS, גיר אוטומטי 4 הילוכים - AL4 זוועתי, דרך אגב ,ומנוע 2.0 136 כ"ס חלש מאוד לרכב עם משקל 1600 ק"ג.

אמרת הרבה בלי להגיד כלום - כל התקלות זה פונקציה של הרכבה מקומית ע"י avtofrance.

מעבר לזה מנוע 2 ליטר והתיבה האוטומטית זה שיקוץ לא פופולרי שנועד למספר שווקים בודדים, ביניהם רוסיה. ה1.6 והדיזל עדיפים.

הדאסטר אגב שוקל 1452 קילו לגרסת 4x4 2L A/T, הדיזל 4x4 M/T שוקל 1294 והבנזין 1.6 4x4 M/T שוקל רק 1250, חתיכת הבדל לטובת הגרסאות האירופאיות.

 

ה-0.9TCe עם כל הכבוד מפספס את הנקודה ברכב הזה, לא מספיק מחץ מחד ועדיין ללא מוניטין אמינות ועמידות כמו של ה-1.5 דיזל מאידך.

 

הדאסטר לא מוצע עם ה-0.9 אלא עם ה-1.2. בכל מקרה גם זה פספוס, רכב כזה רוכשים בעיקר בגלל האפשרות ל-4X4 זול ולא כתחליף לקרוסאובר עירוני (בטח שלא עם אופציה לתיבה ידנית בלבד).

 

טעות שלי, התכוונתי ל 1.2TCe, כל הדיבורים על הסנדרו בלבלו אותי.

 

חוץ מזה בוא נגיד שדאסטר Laureate 4x2 1.2TCe יעלה 85K - הוא יהיה חזק יותר ומאובזר בכל מה שרק אפשר לבקש ויעלה 15K פחות (תאורטית) מגרסאות הכניסה העירומות של המתחרים שלו.

מה רע? שהוא לא נראה טוב כמו 2008? לא מושך בחורות כמו קאפצ'ור? לא יפני כמו קרוסאובר?

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 3019 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...