Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה פחות או יותר הפחד הכי גדול שלי בסיפור, אבל זה לא נראה תואם את כל המאמץ שעושים בקרסו (לפחות לפי דברי LotusElise).

בשביל מה להזיע להכניס מותג חדש לארץ (עם כל העלויות שנלוות לזה), כל מהלכי השיווק שיצטרכו לעשות כדי להסביר לאנשים שדאצ'יה של היום זה לא דאצ'יה של פעם, ובכלל בשביל מה כל זה אם הם הולכים לתת מחירים מופקעים והרכבים הולכים להירקב באשדוד?

זה נראה כמו אסטרטגיה לא-מי-יודע-מה-חכמה, מעבר לזה שהסמנכ"ל (או משהו כזה) שלהם אמר בראיון on the record שהמחירים הולכים לשבור את השוק, נקווה שלא שיקר.

מקסימום, אם הדאסטר יתומחר גרוע אז יש את הג'ימני שעושה קאמבק, והמחירים שלו כבר ידועים (פחות או יותר) כסבירים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתי ממליץ לכל מי שמחכה לדאסטר להמטין לסאנגיונג X100, יכול מאוד להיות שזה יהיה רכב מודרני משמעותית שעדיין משמר את סוגיות האמינות ועלות תחזוקה סבירה ובמחיר שלא יהיה שונה בהרבה מדאסטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פחות או יותר הפחד הכי גדול שלי בסיפור, אבל זה לא נראה תואם את כל המאמץ שעושים בקרסו (לפחות לפי דברי LotusElise).

בשביל מה להזיע להכניס מותג חדש לארץ (עם כל העלויות שנלוות לזה), כל מהלכי השיווק שיצטרכו לעשות כדי להסביר לאנשים שדאצ'יה של היום זה לא דאצ'יה של פעם, ובכלל בשביל מה כל זה אם הם הולכים לתת מחירים מופקעים והרכבים הולכים להירקב באשדוד?

זה נראה כמו אסטרטגיה לא-מי-יודע-מה-חכמה, מעבר לזה שהסמנכ"ל (או משהו כזה) שלהם אמר בראיון on the record שהמחירים הולכים לשבור את השוק, נקווה שלא שיקר.

מקסימום, אם הדאסטר יתומחר גרוע אז יש את הג'ימני שעושה קאמבק, והמחירים שלו כבר ידועים (פחות או יותר) כסבירים.

 

לגבי סוזוקי, נראה שהולכת להיות "קניבליזציה".

 

את הויטרה הם הקטינו חזרה למימדים שהיו לה בשנות ה-90 וגם הביאו לה מראה של קרוסאובר במקום ג'יפ חסון - אז מה שונה בין הויטרה החדשה ל-SX4 החדש?

סביר להניח שהם גם יציגו גרסת 3 דלתות קצרה וגם אז המחיר יהיה צמוד לג'ימני.

ב-2006 סוזוקי החליפו את הגרנד ויטרה ב-2 דגמים הגרנד ויטרה המוכר וה-XL7 (קרוסאובר שהגיעו גם לארץ כמה יחידות בייבוא אישי), מה יעלה בגורל הגרנד ויטרה? האם יציגו גרנד חדשה? או שיחתכו אותה מההיצע כמו שחתכו את ה-XL7.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע שלחברה כל כך גדולה כמו קרסו אין אנשי יחסי ציבור שיגיבו בפורום או באתר שמוגדש לנושא הדאסטר. חבל שרכב עם כזה פוטנציאל יפול בגלל תמחור לא מתאים וחמדנות של היבואן. סוג הרכב הזה והאופי שלא זה משהוא חדש בארץ והוא הגיעה בתקופה טובה של מלחמות של הצרכנים - על יוקר המחייה וזה יהיה טוב אם היבואן ישתמש בזה

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע שלחברה כל כך גדולה כמו קרסו אין אנשי יחסי ציבור שיגיבו בפורום או באתר שמוגדש לנושא הדאסטר. חבל שרכב עם כזה פוטנציאל יפול בגלל תמחור לא מתאים וחמדנות של היבואן. סוג הרכב הזה והאופי שלא זה משהוא חדש בארץ והוא הגיעה בתקופה טובה של מלחמות של הצרכנים - על יוקר המחייה וזה יהיה טוב אם היבואן ישתמש בזה

 

מכיוון שמדובר ברכבים עם תיבה ידנית, אני מעריך שקהל היעד הוא הצרכן הפרטי ולא ניראה כאן "מחיר ליסינג" כמו ב-301, ראפיד וכו', זאת למרות שלסאנדרו ידנית יש פוטנציאל לא רע להפוך למכונית החביבה על חברות השכרה - סופרמיני מרווחת במחיר של עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדאסטר במחיר הנכון יכול להחליף את הברלינגו/פרטנר/קנגו כרכב תפעולי בכל מיני חברות ולכן גם אצלו יש סיכוי למחיר מנופח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפתיע שלחברה כל כך גדולה כמו קרסו אין אנשי יחסי ציבור שיגיבו בפורום או באתר שמוגדש לנושא הדאסטר. חבל שרכב עם כזה פוטנציאל יפול בגלל תמחור לא מתאים וחמדנות של היבואן. סוג הרכב הזה והאופי שלא זה משהוא חדש בארץ והוא הגיעה בתקופה טובה של מלחמות של הצרכנים - על יוקר המחייה וזה יהיה טוב אם היבואן ישתמש בזה

הם, בשיתוף עם אגסי, חיסלו את בטר פלייס, אז אני סומך עליהם שיחסלו גם את דאצ'יה בארץ.

 

כבר הביאו לפה את לוגאן MCV במחיר "שובר שוק" של 115 אש"ח לגירסה ידנית, אז במחירים כאלה גם הדאסטר/לוגאן/סנדרו לא מי יודע מה ילכו פה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שמצפה לטווח מחירים של 70-80 אלף ש״ח חי בסרט (למרבה הצער). אני מנחש שהמותג ידחף חזק לליסינג (״הי תראה אפשר לקחת ג׳יפ!״) וכדי לשמור על ערך מזוייף המחיר יהיה גבוה יותר (100 אלף לדעתי).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לכל אותם רואי שחורות להמשיך ולשבת עד הגדר, לפחות עד שנדע מחירים.

אל תשכחו שמדובר במותג חדש עם רקורד לא מזהיר (בלשון המעטה), תמחור מופרז יביא לכשלון עוד בטרם נמכרה מכונית אחת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה מחיר ויש פה אמינות - על פשטות אין ויכוח.

לפחות עד שיצבר ניסיון מספק, נוסחת הסיכון/סיכוי שלי אומרת שבכל מחיר שהיא תוצא יהיה עדיף לקנות משומשת באותו מחיר.

כן, אני יודע שמכונית חדשה ומשומשת אלו שני שווקים שונים עבור הרבה לקוחות, אבל המקרה הזה חריג.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נשמע כאילו אתם מדברים על רכב חדש שהומצא בשביל ישראל, דאסטר נמכר מ 2010 באירופה ואסיה והוא אחד מהרכבים הנמכרים מסוגו, ועם כל "הבעיות" יש טור המתנה של 4-5 חודשים לרכב חדש. אז זה לא נכון לחשוב על רכב משומש כשיש אופציה לרכוש רכב כזה במחיר טוב. לדעתי קצת לחץ על היבואן וגם הוא יבין שבטווח הארוך מחיר נמוך ישתלם לטווח הארוך מאשר מחיר לליסינג ולחברות.(שבתמחור נכון יהיה ניתן ולהרוויח גם מהם).

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם, בשיתוף עם אגסי, חיסלו את בטר פלייס, אז אני סומך עליהם שיחסלו גם את דאצ'יה בארץ.

הם הפסידו מיליארדים בגלל אגסי, מה אתה רוצה מהם?

אל תשכחו שמדובר במותג חדש עם רקורד לא מזהיר (בלשון המעטה)...

 

איתמר

איזה רקורד?

הדגם שהיה פה בשנות ה 80?

גם סקודה זה חרא של מותג, גם קיה זה חרא של מותג.

יונדאי זה מותג סביר מינוס.

בארץ זה לא כמו אנגליה וגרמניה שב.מ.וו ומרצדס נמצאים במקומות הראשונים במכירות.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותג חדש עם רקורד לא מזהיר

 

מאז הרקורד שלו, עברו 26 שנים, והוא הספיק להימחק.

 

חוץ מזה, מה שווה רקורד בישראל? לרנו ופיאט יש רקורד לא מזהיר משנות ה90, והן נמכרות כאן כמו לחמניות חמות, לVAG יש רקורד לא מזהיר מהשנים האחרונות עם TSI+DSG (וגם לפני זה היה לא משהו), ואנשים עדיין מתנפלים על סוכנויות צ'מפיון בהמוניהם, ומבקשים עוד.

 

אני מאמין שעוד כמה שנים נראה כאן "עוצמה חדשה על כבישי ישראל" בדמות לאדה (השנה הם הציגו משפחתית וקרוסאובר בעלות מראה מודרני למהדרין, ועם ESP וגיר אוטומטי).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצרכן הישראלי הוכיח שטעם העבר לא בהכרח מנבה הצלחה עתידית, ויש הרבה חשיבות ליצרן יבואן הנוכחיים.

העניין הוא שלצרכן הישראלי יש טיפה סלידה מיצרנים אירופאים שאינם גרמניים ועוד יותר מתיבה ידנית, אממה וזה אממה לא קטן, מחיר הוא פתרון!! מי האמין שכלכך הרבה רכבים ידניים ימכרו פה?? כל זאת בזכות מחירים נמוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

דווקא היום העדר מתרחק "כמו מאש" מגרמניות עם DSG.

הצרכן הישראלי של היום יקנה כל דבר עם השיווק הנכון והמחיר הנכון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...