Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלקברי Q10 - קיימת קהילה בישראל ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נראה לי שמישהו קנה את המכשיר הזה, בשנה האחרונה לא ראיתי אף אחד עם בלקברי טאצ.

 

אני ראיתי, האחרון היה לפני שבוע.

פורסם

לגבי הQ10, יצא לי לשחק מעט במכשיר המדובר.

 

לעומתו, בZ10 כן יצא לי להחזיק במשך כשבועיים.

 

אולי אוכל לנסות לעזור?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
לגבי הQ10, יצא לי לשחק מעט במכשיר המדובר.

 

לעומתו, בZ10 כן יצא לי להחזיק במשך כשבועיים.

 

אולי אוכל לנסות לעזור?

 

תמיכה בעברית ? צריבת מקלדת ?

עד כמה ניתן למצוא תוכנות "רגילות" המותאמות עבורו ?

מה לגבי Q5 ?

פורסם

לZ10 יש מקלדת בעברית ויש לו ממשק מוזר אם כי מתרגלים אליו.

 

למה לא לקנות אנדרואיד?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

זה לא מכשירים נוחים מי יודע מה, ומתחת לממשק זה למעשה בסיס אנדרואידי.

אפליקציות אין הרבה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כי אני אוהב מקלדת פיזית.

כי הגודל סביר ואני לא אוהב מכשירים גדולים.

כי המצלמה טובה.

כי אני לא צרכן אפליקציות ומה שאני צריך קיים.

 

יש המלצה לאנדרואיד עם מקלדת פיזת ?

פורסם (נערך)

לגבי מכשיר אנדרואידי שמהווה פתרון טוב לQ10- לא מכיר, ועל הנייר אולי יש כמה דגמים בתכנון, אך אין כרגע, לעניות דעתי, תחליף ראוי לבלקברי בעל מקלדת פיזית.

 

אם לא אכפת לך מאפליקציות והמכשיר יהיה נטו בשימוש בעל אופי עיסקי- אל תתלבט יותר מדי- ממילא הוא לא יקר ולא תיפול פה יותר מדי ולך על זה.

 

שפה: אחרי שתכניס SIM מאחת החברות האפ"ס (אורנג', פלאפון וסלקום) תיחשף האפשרות לבחור עברית בתפריטים ובמע' ההפעלה.

כמו כן תהיה תמיכת מקלדת בעברית (מבחינת סידור המקשים בעברית וכו', אתה פשוט תקליד על "עיוור" שלרוב לא מהווה בעיה אצל מחזיקי הבלקברי למיניהם).

 

מה שכן תצטרך לעשות- זה לבצע חריטה למקלדת, יש בשוק מס' חברות בתחום, כמו "PC גרף" שבחולון, למשל.

אולי באיביי יש מקלדת הכוללת עברית להחלפה עצמית. שווה לבדוק, כבר יצא לי לראות מקלדות עברית לבלקברי גם עבור דגמים שמעולם לא נמכרו בארץ.

 

חסרונות? מצריך התרגלות מסויימת ביחס לבלקברי הקודמים כדוגמת 9780 ו-9900, שכן אין את שורת הלחצנים הפיזיים של ניתוק/ חיוג/ חזור/ תפריט/ משטח עקיבה.

כמו כן- הוא רעב לסוללה (מחזיקה כיום).

 

שים לב היטב לאיזה גרסה אתה רוכש- יש גרסאות בינ"ל ויש גרסאות "אמריקאיות" שלא יתפקדו היטב בארץ. חפש את הגרסה הבינ"ל.

בZ10 למשל, הגרסה היותר מתאימה לארץ מסומנת כ STL-100-2

בQ10 הגרסה מסומנת כ SQN100-3

 

גרסאות אחרות גם יעבדו, אבל חלקית, וגם יהיו הבדלים בעדכוני התוכנה ובתדירות שלהם.

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

שים לב היטב לאיזה גרסה אתה רוכש- יש גרסאות בינ"ל ויש גרסאות "אמריקאיות" שלא יתפקדו היטב בארץ. חפש את הגרסה הבינ"ל.

בZ10 למשל, הגרסה היותר מתאימה לארץ מסומנת כ STL-100-2

בQ10 הגרסה מסומנת כ SQN100-3

 

 

תודה על העזרה !

יש לך המלצה על חנות באזור המרכז שמוכרת בלאקברי במחיר שפוי ומתמחה במכשיר ?

פורסם

במידה והכוונה היא לרכוש בארץ, נראה שזה המקום העדיף מבחינת הרע במיעוטו:

 

http://smart-phone.co.il/items/267551

 

שכן נראה מהאתר שהם בעצם מוכרים את המכשיר שמיובא ומשווק ע"י חברת סלקום (כך הבנתי מספק האחריות) אך שווה לוודא מול החנות.

 

מבחינת המשמעות למכשיר שיובא ע"י חברת סלקום זה התמיכה היותר טובה, ככל הנראה, וקיומה של המקלדת בעברית מלאה.

 

בנוסף, שווה לבדוק בעוד חנויות ולשאול.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...