Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בג'אז קל מאוד לאתר את שתי הנקודות התחתונות של האיזופיקס, אבל הנקודה השלישית (זו שאליה מתחברת הרצועה העליונה בכיסאות LATCH) לא ממש קיימת באופן ברור. עד עכשיו חיברתי את הרצועה השלישית לווי המטען בבגאז', אבל החלטתי שהגיע הזמן לעשות את זה כמו שצריך, ונותרתי אובד עצות. ספר הרכב (בעברית) מורה להסיר איזשהו פקק גומי בתקרת הרכב, אולם הפקק הזה מסתיר מאחוריו בעיקר הברגה שעל פי הניחוש שלי אליה אמור להתחבר אביזר חיצוני (איזשהו בורג עם טבעת כנראה). במוסך לא ידעו על מה אני מדבר, טענו שאף אחד מעולם לא שאל אותם את זה.

 

אם יש למישהו רעיונות או ניסיון בנושא, אשמח לשמוע.

 

IMG_20140626_112033.jpg

 

IMG_20140626_112038.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי שעברתי גם במוסך מורשה וגם במרכזי של הונדה, ובאף אחד מהם לא ידעו על מה אני מדבר, בזכות מישהו בפורום מכוניות בתפוז הנה התשובה למען הפרוטוקול ולמען מחפשים עתידיים:

מסתבר שבג'אז באופן סטאנדרטי מגיעים רק שני עוגנים בכיסא (במושב האחורי בשני הצדדים), ויש הכנה לעוד שני עוגנים בגג, אולם את העוגן עצמו שמתחבר להכנה הזו צריך לקנות בנפרד. קונים את העוגנים (מק"ט 82410-S02-C00), מבריגים אותם להכנות בגג (לא הצלחתי למצוא באיזה מומנט וגם במוסך המורשה לא ידעו לומר לי), וזהו - יש עוגן שלישי.

 

מיקום ההכנות לעוגנים (מופיע גם בספר הרכב, אפילו בגרסתו העברית):

צד נוסע: קיים פקק גומי בקוטר של כ 1.5 ס"מ בתקרת הרכב. מסירים את פקק הגומי ומתחתיו מתחבאת הברגה.

צד נהג: בחלק האחורי של תושבת חגורת הבטיחות האמצעית (נמצאת פיזית בגג הרכב) יש מכסה שניתן להסרה - בחלקו האחורי קיים בורג שצריך להוציא ולהבריג במקומו את העוגן השני.

 

צרפתי תמונה של העוגן ושל המק"ט.

 

IMG_20140720_121612.jpg

 

IMG_20140720_121713.jpg

פורסם
אחרי שעברתי גם במוסך מורשה וגם במרכזי של הונדה, ובאף אחד מהם לא ידעו על מה אני מדבר, בזכות מישהו בפורום מכוניות בתפוז הנה התשובה למען הפרוטוקול ולמען מחפשים עתידיים:

מסתבר שבג'אז באופן סטאנדרטי מגיעים רק שני עוגנים בכיסא (במושב האחורי בשני הצדדים), ויש הכנה לעוד שני עוגנים בגג, אולם את העוגן עצמו שמתחבר להכנה הזו צריך לקנות בנפרד. קונים את העוגנים (מק"ט 82410-S02-C00), מבריגים אותם להכנות בגג (לא הצלחתי למצוא באיזה מומנט וגם במוסך המורשה לא ידעו לומר לי), וזהו - יש עוגן שלישי.

 

מיקום ההכנות לעוגנים (מופיע גם בספר הרכב, אפילו בגרסתו העברית):

צד נוסע: קיים פקק גומי בקוטר של כ 1.5 ס"מ בתקרת הרכב. מסירים את פקק הגומי ומתחתיו מתחבאת הברגה.

צד נהג: בחלק האחורי של תושבת חגורת הבטיחות האמצעית (נמצאת פיזית בגג הרכב) יש מכסה שניתן להסרה - בחלקו האחורי קיים בורג שצריך להוציא ולהבריג במקומו את העוגן השני.

 

צרפתי תמונה של העוגן ושל המק"ט.

 

[ATTACH=CONFIG]389469[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]389470[/ATTACH]

 

כל הכבוד ליזמה ולהוספת הידע למאגר פה.

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...