Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ברשותי יונדאי אקסנט 2008 יד שלישית. קניתי אותה לפני כ-4 חודשים וכבר בימים הראשונים הייתה בעיה עם החשמל שלה. לפעמים כשסובבתי את הסוויץ' הנורות על לוח המכוונים לא נדלקו והמכונית לא התניעה, כאילו לא היה חשמל. אחרי כמה מקרים כאלו, אחד השכנים חיזק את החיבורים של המצבר ומאז לא היו בעיות כאלו. לפני כמעט חודש נסעתי לחו"ל לעשרה ימים והרכב עמד רוב הזמן הזה בחניה. כשחזרתי הבעיות שתיארתי למעלה חזרו. בנוסף כשאני לוחצת על הברקס במהלך הנסיעה, הרדיו מפסיק לפעול לרגע והאורות הקדמיים נחלשים. שוב ביקשתי עזרה ממישהו כשהרכב לא היה מוכן להתניע ואחרי שאותו אדם נגע קצת במצבר (הוא לא חיזק שום דבר הוא רק נגע קצת במצבר), הרכב התניע מהפעם הראשונה, אך אחרי יומיים הבעיה שוב חזרה. האם אתם יודעים מה יכולה להיות הבעיה ומה עלי לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...