Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני וחבר מנסים להוציא לפועל פרוייקטון של HU מבוסס על ראספברי פיי.

כעיקרון מדובר על סוג של קאר פיסי, רק עם פחות יכולות עיבוד אבל כמה ייתרונות אחרים ביישום באוטו.

דבר אחד שעדיין לא מצאנו לו פיתרון הוא הרדיו-

כרגע אנחנו בוחנים כמה אופציות, אף אחת מהן לא משביעת רצון:

1) dvb-t - השידור בארץ לא אחיד ברמתו, הקידוד לא איכותי, ובכלל לא בטוח שאפשר לקלוט משהו בזמן נסיעה (רגיש מאוד לאפקט דופלר)

2) דונגל usb של רדיו fm - משהו כמו הרדיו שאק- הבנתי שגם איתו יש בעיות קליטה קשות

3) חיבור לטלפון כהוט-ספוט ושידור רדיו אינטרנט- בינתיים זה נראה הפיתרון הכי ישים, אבל מאוד מסורבל מבחינת הפעלה.

 

מישהו מצא פיתרון יותר טוב, או שיש לו כמה תובנות על הפיתרונות הנוכחיים?

פורסם (נערך)

חיפוש קצר מאוד בנושא בגוגל הניב:

כרטיסי PCI למיניהם (לא יודע אם מתאים לפלטפורמה שלכם) כמו -

http://www.amazon.com/Micropac-Tuner-Capture-Radio-Express/dp/B000Y9VBFA

או זה -

http://www.audioscience.com/internet/products/tuner_cards/tunercards.htm

 

או בצע חיפוש נוסף תחת HQCT.

 

עריכה:

מצאתי משהו בהקשר של הראסברי - https://www.sparkfun.com/products/10663

נלקח מפרויקט שנשמע דומה לשלכם - https://www.suprmasv.com/projects/83/raspberry-pi-carpc

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ארז היה לי hqct למען האמת עדיין יש והוא לא עשה את העבודה כי הוא נשען על ספק כוח מרעיש אצלי במקום על הm2

 

אבל, רגע לפני שהשבתתי את המחשב היה לי מקלט רדיו HD של דיירקטד שעבד לא רע

 

עדיין יש לי אותו וגם את יחידת השליטה העצמאית שלו וגם את הכבל מתאם לפיסי.

 

יש לי גם אפליקציה בשבילו לאנדרואיד אבל לא יודע אם מישהו העתיק אותה לרספביאן.

 

אני מתישהו גם מתכוון להעלות לינק מכירה לכל ציוד הקאר פיסי אז זה רלוונטי אם זה מעניין אותך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ארז, קח בחשבון שמסכים שאינם DAYLIGHT (או SUN-READABLE) לא אטרקציה באור יום...

לגבי רדיו, הפתרון האינטרנטי הוא הטוב ביותר הוא פשוט התקנת HU סטנדרטי בנוסף (שמהווה פתרון גם לCD)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה לכל העונים-

טום_22: pci אכן לא עוזר לי.

לגבי הפיתרון לפיי- המעגל הספציפי הזה יושב על bus שכבר תפוס, אז לא יכול לשמש אותי. תודה על המאמץ בכל מקרה!

אדי- המודול נשמע מעניין, צריך באמת לוודא שזה מתאים לפיי, בהחלט אפשרות.

פאסטגט- כרגע יש כבר עודף של פאנלים (דאבל דין + שליטה בפרוססור) כך שאין לי איפה לתקוע פאנל נוסף - למען האמת אני יכול לחיות בכיף בלי רדיו, אני מברר בשביל החבר שגם נמצא באותה מצוקת עודף פאנלים.

לגבי מסך- ישמש בעיקר למצלמת רברס ושליטה ראשונית, במהלך הנסיעה יראה רק את שם השיר, לא משהו שלא אוכל לחיות בלעדיו.

בהתחלה אפילו חשבנו לחבר רק מסך lcd ספרות כמו פאנל של מכשיר רגיל, אבל ההפרש בין זה לבין דאבל דין טאץ׳ היה כל כך זניח ומקל עלינו את החיים בזמן הקונפיגורציה וגם מאפשר מצלמת רברס- אז הדילמה נחסכה.

×
×
  • תוכן חדש...