Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב!

מצ"ב תוצאות מבדיקה לפניי קנייה של מאזדה 5 שנת 2006 146000K

נשמח לשמוע את דעתכם על מצב הרכב ועל העלויות הצפויות לליקויים שניצפו.

 

 

 

 

 

2014-03-15 21.11.55.jpg

 

 

 

 

 

2014-03-15 21.13.15.jpg2014-03-15 21.14.00.jpg2014-03-15 21.16.41.jpg

 

 

 

 

2014-03-15 21.17.02.jpg2014-03-15 21.17.49.jpg

פורסם

בדיקה טיפוסית לרכב בגיל/ק"מ הזה.

בשביל לדעת מה באמת תקלות ומה סתם כסת"ח יש לגשת למוסך שיבדוק לעומק את מצב המנוע כי מה שמופיע שם לא נראה כמו כסת"ח רגיל.

האם הרכב היה ליסינג ביד הראשונה שלו? אני מנחש שכן לפי המעיכות ברצפה.

 

בקיצור, מדובר פה ברכב "ישראלי" ממוצע. כל עוד לא מדובר פה ב-10-20% מתחת למחירון המשוכלל לא הייתי חושב פעמיים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה רבה על תשובתך.

מדובר ברכב יד 3 וכל הידיים היו פרטיות.

המוכר מוכן להתפשר ולימכור את הרכב ב48000 ש"ח בעוד שהמחירון הוא 58000 ש"ח כך שזה 18% לערך.

 

אימצנו את עצתך לגביי המנוע..

 

נשמח לעוד תובנות ממבינים.

 

 

 

בדיקה טיפוסית לרכב בגיל/ק"מ הזה.

בשביל לדעת מה באמת תקלות ומה סתם כסת"ח יש לגשת למוסך שיבדוק לעומק את מצב המנוע כי מה שמופיע שם לא נראה כמו כסת"ח רגיל.

האם הרכב היה ליסינג ביד הראשונה שלו? אני מנחש שכן לפי המעיכות ברצפה.

 

בקיצור, מדובר פה ברכב "ישראלי" ממוצע. כל עוד לא מדובר פה ב-10-20% מתחת למחירון המשוכלל לא הייתי חושב פעמיים.

פורסם

העניין של הספק מנוע 82% אותי היה מטריד אותי בתוספת העובדה שחסר נוזל קירור , כדאי לקחת לבדיקה במוסך מקצועי .

חוצמזה הבדיקה נראית בסדר .

פורסם

הספק מנוע 82%?

איך בדיוק בדקו את זה במכון בדיקה? העלו את הרכב על דיינו? נשמע לי כמו קשקוש אחד גדול

Audi S3 8P - APR Stage 2+

פורסם
כל עוד לא מדובר פה ב-10-20% מתחת למחירון המשוכלל לא הייתי חושב פעמיים.

 

לא הבנתי את כוונת המשפט, אם זה10%-20% מתחת למחירון אז היית לוקח בלי לחשוב פעמיים?

פורסם

פות"ש - יש שם קצת יותר מדי ריג'קטים שהם מעבר לכסת"ח הרגיל לדעתי.

ציר אחורי עקום? חוסר מים? הספק נמוך?

אפשר לבדוק הימצאות מים בשמן ו\או שמן במים, יכולה להיות שם בעיה של אטם ראש או נזילה ממערכת הקירור. סיפור שיכול להיגמר בצינורית ויכול להיגמר הרבה יותר גרוע.

 

אני לא יודע עד כמה רווי השוק במאזדה 5 במצב\מחיר יותר טוב, אבל את הרכב הזה ספציפית הייתי שוקל רק אם אין אלטרנטיבות יותר טובות יחד עם הורדה יותר משמעותית במחיר.

 

אגב, מה עם טיפולים? איפה\מתי? יש היסטוריה?

 

הספק מנוע 82%?

איך בדיוק בדקו את זה במכון בדיקה? העלו את הרכב על דיינו? נשמע לי כמו קשקוש אחד גדול

 

אחד הקבצים שם זה בדיקת דיינו .. :|

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה רכב בן 8-9 (תלוי מתי עלה על הכביש והרבה כאן שכחו זאת.

לגבי הספק מנוע -דווקא על ז הייתי פחות מודאג- הספק שנמדד בגלגלים במכון הבדיקה יש הפרש של 15-20% בינו לבין ההספק האמיתי.

הייתי מודאג מחוסר בנזול במע' הקירור- זה לאו שווקא מצביע על בעיה במנוע,יכולות להיות סיבות רבות כמו נזילה /דליפה ממקום פשוט יחסית אבל זה עדיין הזנחה.

העניין של הציר האחורי גם מוזר מאוד.

לגבי הגיר,אני מאוד מקווה שהמצב האמיתי שלו רחוק מאוד מהכסת"ח הרגיל של מכוני הבדיקה.

לדעתי,אם יש היסטוריית טיפולים בסביבות ה-45,000 זו קנייה סבירה אם אתם מחפשים רכב 7 מקומות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

"רכב למשפחה", אחרי הבדיקה האם ישבתם עם הבוחן כדי לרדת לעומקם של דברים?

 

בדר"כ הכסת"ח לגבי הגיר הוא "נקישות בהעברת הילוכים"; מה הוא אמר לגבי משמעות "סימני שחיקה בגיר" ומדוע ה"שמן כהה"? כמו כן, איפה ומה בדיוק עקום בציר האחורי?

 

אם הבדיקה היא מטעמכם אתם זכאים לשבת עם הבוחן להבין מדוע נרשם מה שנרשם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...