שלום וברכה!
מצ"ב דו"ח מבדיקה בדינמומטר של רכב מדגם קאיה קרניבל שנת 2006 אותו אנו מעוניינים לקנות.
יש לציין כי הרכב צריך לעבור טסט בחודש הקרוב, ובעל הרכב מסכים לקחת על עצמו את הטסט (ואז הוא נותן לנו מחיר ב-3,000 ש"ח יותר ממה שהוא מסכים למכור בלי הטסט - הטסט עצמו עולה כ-1800 ש"ח, כך שכ-1,200 על ההשקעה מסביב לטסט).
נשמח לשמוע את דעתכם על תוצאות הבדיקה בפני עצמן, ועל בחירת אופציה עם או בלי טסט.
נשמח ונודה לסיוע של מבינים.