Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לאחרונה שמעתי על מכרז בשם "מחיר למשתכן".

מי שמע על כך? מה צריך על מנת להתמודד על ההגרלה הזאתי? מאיפה מתחילים?

 

תודה רבה

שבת שלום

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

תעמוד בתור ישנם אלפי חרדים עם 900 ילדים שמקבלים ניקוד גבוה משלך ולכן זוכים בכל הדירות, מרגיז אבל ככה זה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם (נערך)

די!

נמאס!

 

תרגעו כבר עם הגישה העלובה הזו.

 

ההודעות המסוג הנ"ל לא משקפות כלום חוץ מבורות נחיתות ושוב בורות.

 

ולגופו של ענין:

שום דבר לא תפור עבור חרדים.

הדירות מחולקות ל"קטגוריות".

דהיינו:

30אחוז לזוגות ללא ילדים.

30אחוז לזוג + ילד עד 3.

20 אחוז 3 ומעלה.

20 אחוז ל7 ומעלה.

 

אה, כן, ויש עדיפות בכל אחת מהקטגוריות ליוצאי צבא.

והדירות מתוכננות במפרט רק לחילונים [כיור אחד - לא מתאים לשומרי כשרות. קומות גבוהות - לא מתאים לשומרי שבת. וכו']

 

ובהמשך ללשוני החריפה מתחילת ההודעה:

אני מאוד משתדל לכתוב מאופק, וזו כנראה הפעם הראשונה בה יצאתי מגדרי.

אני פונה אליכם ומתחנן בכל מאודי: נסו נא לשנות גישה, ולא לקנות את כל השקר שמלעיטים אתכם.

אין לנו קרניים, ולא אף ארוך, והפעם האחרונה בה שחטתי ילד חילוני לאפיית המצות של פסח היתה לפני שלושים שנה.

 

רק שתבינו את התסכול שלי. ראיתי כותרת מעניינת, "מחיר למשתכן", אמרתי למה לא, כאחד שמכיר את הנושא, אנסה להגיב ולהעשיר את השואל באינפורמציה שלי.

ובוקס לפנים. חרדים חרדים חרדים. אח"כ תרצו שהם ישתלבו בחברה וכו'.

 

אגב, כמובן שזה יתפתח לעוד פרק בסאגה של חרדים / חילונים, וכנראה שלא אטול בזה חלק כי כמעט התייאשתי, אבל פטור בלא כלום אי אפשר:

למי שטוען שהחרדים לא עובדים:

אין משרה פנויה אחת במשק, שלא מתמודדים עליה גם חרדים.

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
תעמוד בתור ישנם אלפי חרדים עם 900 ילדים שמקבלים ניקוד גבוה משלך ולכן זוכים בכל הדירות, מרגיז אבל ככה זה.

 

לא נכון ידידי.

חבר קרוב שלי זכה לפני משו כמו שבועיים, נשוי + 1 חילוני.

 

לפותח האשכול, אם יש לך שאלות נקודיות שאל ואעביר אליו

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
די!

נמאס!

 

 

למי שטוען שהחרדים לא עובדים:

אין משרה פנויה אחת במשק, שלא מתמודדים עליה גם חרדים.

 

טוב , למה להכליל.....

משרות של מוכרנים בטיב טעם למשל ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

למה אתה מכליל? זה מזכיר לי איזה קופאי שחור כיפה בסופר הלא כשר בארנה הרצליה שקיבל עוויתות כשאשתי שמה שקית חסילונים על המסוע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...