Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נתונים:

בראבו 2009 שחורה.

82K קילומטר

יד שניה פרטית.

המחיר שנקבע 42K שקל.

 

הרכב טופל רק במוסך החברה של פיאט באשדוד (מישהו מכיר ?).

זאת ההיסטוריית טיפולים (אם זה קטן מדי אז ללחוץ פעמים שיפתח בגדול בחלון חדש):

 

20140219_181842.jpg

 

עושה רושם שהרכב טופל לפי הספר מתי שצריך, יש פה תקלות מחשידות שצריך להשים לב?, מה שכן הרכב לא עבר טיפול כבר שנה וחצי, זה אומנם בסדר לפי הספר (טיפול 60K) אבל לא נראה לי כל כך בריא...

 

תוצאות הבדיקה:

 

20140219_114948.jpg

 

20140219_180629.jpg

 

20140219_180705.jpg

 

20140219_114845.jpg

 

אז החשש הכי גדול שלי פה כמובן זה העניין של המנוע, "מערכת שמן: משקעים\בוצה\ליכלוך, נזילת שמן, החלף שמן לבדיקה חוזרת"

זה מראה על הזנחה\מנוע שהולך לגמור?

הטסטר אמר שזה בגלל שלא החליפו לו הרבה זמן שמן, או שהרכב אוכל שמן.

המוכר אומר שזה יכול להיות בגלל שהרכב עמד רוב הזמן בחודשיים האחרונים בגלל שהוא קנה רכב חדש, אז השמן מתחמצן.

הוא אמר שהוא יעשה החלפת שמן מלאה על חשבונו בחברה, זה יספיק בכלל?

 

את הבלמים והמנורות, הוא גם אמר שיחליף, יש גם מכה קטנה בתא מטען בגודל 10 ס"מ, ממש מתחת לסמל,לא משהו רציני, גם הבטיח לתקן.

פה ושם יש סריטות חניה קטנות, חלק אפשר להוריד בפוליש וחלק לא.

 

בקיצור מה אתם אומרים לפסול לגמרי בגלל העניין של השמן או שזה בקטנה ואפשר לטפל במוסך, אם כן אז איך בודקים שאין נזק ממשי?

 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי nisi90
פורסם

הבדיקה נקייה לגמרי, העניין עם השמן זה שטות שרושמים בכל בדיקה בכל מכון.

 

למען הסר ספק אפשר לגשת לאותו מוסך באשדוד, מוסך אחר של היבואן או מוסך שאתה סומך עליו כדי שיציץ על המנוע וירגיע אותך.

 

בכל מקרה ההצעה של בעל הרכב נשמעת לי הגיונית.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שכחתי לציין שלקחנו את הרכב לחברה (לפני הבדיקה), היה חסר מים (כמה ס"מ מתחת למינימום), המכונאי שם בדק שאין נזילה, ואמר שזה שטויות ומילה את המיכל.

זה יכול להיות קשור?

 

בכל מקרה מישהו מכיר עוד מוסך פיאט מורשה מומלץ מאזור אשדוד?

פורסם

על פניו בדיקה טובה מאוד, לא רואה סיבה להיבהל מעניין הבוצה.

מה שכן- צירפת הסטוריית טיפולים לשנים 2011-2012, מה עם שאר התקופה? מילא לפני אבל יכול להיות שלא עשו טיפול מ-2012?

פורסם
על פניו בדיקה טובה מאוד, לא רואה סיבה להיבהל מעניין הבוצה.

מה שכן- צירפת הסטוריית טיפולים לשנים 2011-2012, מה עם שאר התקופה? מילא לפני אבל יכול להיות שלא עשו טיפול מ-2012?

 

כן גם אני הופתעתי אבל זה מה שיצא מהמוסך של החברה, הוא טוען שהוא לא עשה שום טיפול מאז כי לא היה צורך בכך (הטיפול הבא בקרוב 90K)

פורסם

על פי הוראות היצרן האוטו צריך לעבור טיפול תקופתי אחת לשנתיים או 30k קילומטר, מה שבא קודם. מי שלא מאמין ליצרן עושה טיפולים תכופים יותר וזו זכותו. ואגב מענין לציין שזו הפעם השניה שאני רואה בראבו עם יותר סוסים על פי הבדיקה מאשר מספרם לטענת היצרן, אז אולי באמת אסור להאמין לו.

פורסם
על פי הוראות היצרן האוטו צריך לעבור טיפול תקופתי אחת לשנתיים או 30k קילומטר, מה שבא קודם. מי שלא מאמין ליצרן עושה טיפולים תכופים יותר וזו זכותו. ואגב מענין לציין שזו הפעם השניה שאני רואה בראבו עם יותר סוסים על פי הבדיקה מאשר מספרם לטענת היצרן, אז אולי באמת אסור להאמין לו.

 

כן העניין עם הסוסים די מוזר, התחלתי לחשוד שיש שיפורים אבל מתברר שלא,

טוב נו אם נותנים לנו עוד כמה סוסים מתנה לא ניקח? :twisted:

פורסם

כנראה שהבדיקה לא מדויקת. אני אישית לא הייתי קונה רכב שלא עבר טיפול כמעט שנתיים ולא מעניין מהוראות היצרן.

כנראה שהבוצה נובת מזה.

פורסם
כנראה שהבדיקה לא מדויקת. אני אישית לא הייתי קונה רכב שלא עבר טיפול כמעט שנתיים ולא מעניין מהוראות היצרן.

כנראה שהבוצה נובת מזה.

 

זה גם מה שחשבתי, למרות שהבדיקה יצאה טובה.

הוא הציע ניקוי ומילוי שמן ופילטר שמן על חשבונו, נראה לך עוזר? (שסגרנו על מחיר סגרנו על יישור קו כללי על כל תקלה שנמצאת)

פורסם

אם זה יעזור תצטרך לבדוק עם מי שמכיר את הרכב הספציפי הזה.

כידוע יש רכבים רגישים יותר ופחות לעניין הבוצה במנוע, ולפעמים צריך לפרק מכסה שסתומים ואגן שמן כדי לבדוק כמו שצריך ו/או לנקות את החולרה.

פורסם
אם זה יעזור תצטרך לבדוק עם מי שמכיר את הרכב הספציפי הזה.

כידוע יש רכבים רגישים יותר ופחות לעניין הבוצה במנוע, ולפעמים צריך לפרק מכסה שסתומים ואגן שמן כדי לבדוק כמו שצריך ו/או לנקות את החולרה.

 

הוא מטפל במוסך של החברה, נבדוק אצלם.

בכל מקרה זה די הוריד לי מהרכב הזה, נראה לי נוותר ונעבור לבא...

פורסם

הבדיקה טובה מאוד .

גם אני לא בעד החלפת שמן כל שנתיים ומחליף באלפא כל שנה .

 

לדעתי החלפת שמן עכשיו והכל יסתדר -

רוצה שקט - בקש לבצע פלאשינג למנוע ושמן מנוע+פילטר חדש והחזרתה את המנוע למצב חדש .

במנוע לפי הבדיקה אין בעיה של בריחת לחץ או נזילות - טיפול והכל מסתדר .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

על פניו ועל סמך הבדיקה, נראה שיש לך אחלה של אקזמפלר.

אם אתה מוטרד מעניין של בוצה אפשרית במנוע, תוכל לראות את זה אם תפתח את פתח מילוי השמן. אם העסק נראה נקי (על חלקי המתכת הנראים בתוך פתח המילוי אמור להיראות שמן במרקם אחיד, דמוי דבש), מגניב.

אם אתה מבחין בחוסר אחידות בגוון השמן, כמו-כן בחתיכות/לכלוך/משקעים - ככל הנראה שיש בוצה במנוע.

בכל מקרה, במידה וכן תיקח את הרכב, ההמלצה שלי היא לבצע טיפול/החלפת שמן אחת ל 10-15K/שנה, ממש לא אחת ל 30K.

×
×
  • תוכן חדש...