Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק. הבראבו רכב שלא דורש הרבה תחזוקה וזה טבעי שהבעלים נצמד להנחיות היצרן ולא ניסה "לשפר" אותן למרות שאני בעד החלפת שמן יזומה אחת לשנה. בקילומטרז' ופז"מ נוכחי, לא רואה טעם לעשות כן עכשיו, מקסימום תקדים קצת את טיפול ה-90K ואח"כ תמשיך לפי הנוהל.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מי שבנה את הרכב ומי שנותן לכם אחריות ומרוויח מהחלפות השמן אומר להחליף פעם בשנתיים. לא מבין על סמך מה החשש מכך? אמונות תפלות? אתם גם מכבים מזגן ונותנים מכת גז לפני ההתנעה?

פורסם
מי שבנה את הרכב ומי שנותן לכם אחריות ומרוויח מהחלפות השמן אומר להחליף פעם בשנתיים. לא מבין על סמך מה החשש מכך? אמונות תפלות? אתם גם מכבים מזגן ונותנים מכת גז לפני ההתנעה?

 

לא, אך כמו שכבר דנו בעבר בנושא, לפעמים היבואנים ו/או היצרנים מאריכים את מרווחי הטיפולים על מנת לפתות קונים ברכב שאחזקתו כביכול תהיה נמוכה יותר,

אך בפועל הבלאי המצטבר משפיע ולפעמים אפילו היבואנים חוזרים בהם ומקצרים שוב את המרווחים.

למשל ברכב שלי (פיג'ו 307 1.6) חכמים ממני טוענים שהחלפת הפלאגים כל 30k ק"מ קיצרה את חיי הקויל פאק שבפועל היה אמור להחזיק המון זמן, והמליצו להחליף פלאגים כל 15k ק"מ.

×
×
  • תוכן חדש...