Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לא מזמן היה בסונול מיקה באזור התעשייה החדש בראשון לציון ( מאחורי הסנימה סיטי).

מישהו מכיר מקום אחר בראשון ?

פורסם
עד לא מזמן היה בסונול מיקה באזור התעשייה החדש בראשון לציון ( מאחורי הסנימה סיטי).

מישהו מכיר מקום אחר בראשון ?

 

יש באזור תעשיה הישן ב"אלון" ליד ה"דלי קרים"

 

חן

פורסם

לפני כמה ימים עברתי בסונול שערי חולון הידועה פה בפורום,בעבר היה שואב אבק 5 דק' ב 5 ש"ח , כעת נשארה רק האנדרטה, אני שם לב שבתחנות מתחילים להוציא את השואבים האלה כדי שלקוחות ילכו למכוני השטיפה שבתחנות...

Miata ND2

 

פורסם
עד לא מזמן היה בסונול מיקה באזור התעשייה החדש בראשון לציון ( מאחורי הסנימה סיטי).

מישהו מכיר מקום אחר בראשון ?

 

תחנת דור אלון ברחוב אליעזר מזל, השואב שם עושה עבודה טובה בפעם האחרונה שבדקתי. התחנה נמצאת ליד KSP.

תומר.

פורסם

עדכון מתחנת פז בדרך אלוף שדה (רמת גן)

עברתי שם היום והמכונה "לא תקינה"

מקווה שיסדרו את זה.. מצרף תמונה

 

20140221_111542.jpg

20140221_111542.jpg

פורסם

איזו הזנחה, לא יאומן.

 

מי שטייל בארצות הברית יודע מה זה שואבי אבק גדולים ויעילים- עבודה של חמש דקות

לא נשאר ברכב אפילו גרגיר חול וזה עולה ממש מעט.

פורסם

כמעט לאף אחד בארץ לא אכפת מניקיון הרכב שלו (שהרוב הוא רכבי הליסינג) ומי שכן שוטף הולך למכונת שטיפה ב10-15 ש"ח, ככה שלתחנות דלק זה לא משתלם..

פורסם
באמת חבל, איך ניתן לגרום לאיזשהי תחנה להרים כפפה ?

מה שאפשר לעשות זה פשוט להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט של חברות הדלק, ולחפש את ה"כתוב לנו",או משהו בסגנון ולהתלונן. אני מניח שהם לא ישארו אדישים לזה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון מתחנת דלק "פז" באלוף שדה (רמת גן), עברתי שם היום והשואב אבק עובד.

עולה 5 שקל ל-5 דקות, השאיבה די חלשה והצינור די קצר אבל לפחות זה משהו.. :|

פורסם

יצא לי כמה פעמים להיכנס לשטיפה ופשוט לבקש מבעל הבית לשאוב חמש דקות(בכל הפעמים סרבו לקחת כסף אפילו).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...