Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו 108 בקרוב מאוד בארץ והוא כבר יצירה חדשה...

I10 תתן מענה חדיש ומצויין ב60K

בקיצור לא חסר רכביםקטנים וטובים בסכום הזה וחדישים נהC1

פורסם

היונדאי עושה באמת רושם טוב, אפילו מאוד. אך לדעתי יש עוד לראות מה נתוני צריכת הדלק בפועל ועוד מבחנים במציאות ולא על הנייר.

לגבי ה-108, נחמד יהיה לחכות ולראות, אבל אם בנאדם צריך רכב בקרוב, אזי זה לא רלוונטי

פורסם

אני לא מבין למה ננעלת על שתי אלה. לא מצטיינות בשום פרמטר.

 

לא ציינת בשום מקום כמה אתה נוסע בשנה. אם מעט - כדאי לך לרכוש את הקיה פיקנטו. הרבה יותר "רכב" מהC1. צורכת יותר דלק ממנה.

 

כמו כן אתה יכול לרכוש לא מעט סופר מיני מליסינג, שאותו אתה משום מה פוסל.

 

יש לך בתקציב שלך גם פיאט פנדה ידנית משנת 2013 - שאוכלת את הC1 המיושנת בלי מלח.

פורסם

המנוע של היונדאי בגירסא של 1250 סמק הוא דומה לזה של הפיקנטו, ואם חיסכון בדלק חשוב לך זה אינו הרכב עבורך, אבא שלי בנאדם רגוע מאוד בן 76 נוהג במתינות לא מצליח להגיע לצריכה טובה מ 1:13 עם הפיקנטו, וזה ממש אכזבה.

 

מציע לבדוק את הסיאט והסקודה הקטנות בגיר ידני , הרובוטי מעצבן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

גם הסיאט והסקודה וגם השלישיה לבית טויוטה נופלות אצלי בגלל פתחי האיוורור הדפוקים שלהן, שפשוט לא קיימים. איך אפשר להסתדר ככה בקיץ?

 

בתור אחד שאוהב קירור זריז ומהיר, רכבים כאלה הם סיוט עבורי.

פורסם

בחיים לא הייתי חושב על הקטנות האלה, כול שכן כשאני נוסע רק 1000 קילומטר בחודש, ובטח שלא ל-10 שנים.

 

אין לי הרבה ניסיון איתם, לקחתי כמה פעמים את הפיקאנטו ואת ה-107 בהשכרה, אבל מהמעט הזה התחושה שלי הייתה- קלסטרופוביה ועגלתיות. אלה אחלה רכבים(לא הפיקנטו) למינימום הוצאות כי הם חדשים, הביטוח זול, וצריכת הדלק מעולה, אבל הם מתאימים רק בנסיעות בתוך בעיר(מחוץ לעיר צריך לתכנן טוב טוב עקיפות ואף אחד לא סופר אותך) ומאוד קטנים.

 

אני במקומך הייתי שוקל אותם, אבל קח בחשבון שהם סבבה בתור רווק שנוסע בעיקר בעיר, בתנאים אחרים שאני מאמין שיתנו אצלך בעוד כמה שנים, אתה כבר תצטרך רכב אחר.

פורסם (נערך)

drsubaru, אתה החלטי מדי, ולא ברור. אין שום יתרונות לא לסיריון ולא ל C1? זבל מוחלט?

ואתה שואל למה לפסול ליסינג? תענוג לעבוד מולם? הם לא עובדים על אנשים?

יש פה שני אנשים שמסכימים על משהו בפורום הזה?

 

יש סיבות למה אני מתמקד בשני הרכבים האלה, וציינתי אותם.

אתם מוכנים לענות לעניין, קונסטרוקטיבי? במקום לשלוח אותי לטיזינבי עם הפצצה של שמות של רכבים?

וכן, אני מחפש רכב עכשיו, אז לא אחכה ל 108. ואני מכיר את פיקנטו, והיא יקרה יותר.

 

בוא אני אפשט לכם את השאלה, כדי שלא תתפזרו יותר מדי:

לקנות סיטרואן c1 חדשה עולה לפחות 10K ש"ח פחות מאשר רכב אחר באותו שנתון, מיני או סופר מיני. בנוסף היא תחסוך לי עוד כמעט 2K ש"ח על דלק וביטוח זול בכל שנה.

לכן השאלה היא זאת - האם יש רכב שבאמת שווה לי להשקיע בו 15K-20K יותר מאשר בסיטרואן?

זה הבדל עצום במחיר. עצום. והסיטרואן C1 עושה רושם טובה מספיק, וזולה בהרבה. כמה שהיא "מיושנת", שפחות נעימה לנהיגה, שפחות סופרים אותה וכו'. על הפאסון אתם הולכים לשלם 15-20K ש"ח יותר? לא חבל?

אני אכן יוצא אל כבישים פתוחים, אך זה נעשה רק אחת לחודש. לכן אולי אהיה מוכן לספוג נהיגה פחות כייפית, בידיעה שה C1 חוסך לי 3000-4000 ש"ח בכל שנה !

אני אמנם נוסע רק 1000 ק"מ בחודש, אבל עדיין ה C1 תחסוך לי המון כסף, בעיקר בגלל עלות ראשונית נמוכה במיוחד (וגם לאורך זמן היא אמינה, והטיפולים לא יקרים).

תודה

עריכה אחרונה על ידי sivanez
פורסם

מה האובססיביות הזאת בקניית רכב חדש? האם רכב בן שנתיים שלוש, לא יראה אמינות טובה?

אני נהגתי ברכב שמור בן 8, והוא לא עשה לי שום גמגום. וגם אם הוא כן יעשה, זה לא יהיה משהו שקרוב לירידת ערך של רכב ב 60 אלף.

ולפני שתתחיל להשמיץ שאני מתפזר וכו', אז כול ההקשר של זה, בכך שאם מעניין אותך אך ורק עלויות אחזקה, אז למה שלא תלך על סוזוקי אלטו בת 3 שתעלה לך 35 אלף? לא חבל על האקסטרה כסף לרכב חדש? או שאתה חושב שהמנועים של טויוטה אמינים יותר מאשר של סוזוקי?

פורסם

אני לא מתכוון לקנות C1 חדשה, אלא בת שנה-שנתיים ככה. כדי לא לספוג הירידת ערך.

וגם כרכב בן שנה-שנתיים, המחיר של C1 זול בכמה אלפים טובים מרוב הרכבי מיני/סופר-מיני.

אני לא משמיץ, ואתה שוב מתפזר עם האלטו.

בחנתי את כל רכבי המיני/סופר-מיני, וכן - ננעלתי על השניים האלה, ממגוון סיבות. אז פחות מעניין אותי להכנס לדיון על כל הרכבים שיש בקטגוריות האלה.

זה בין סיריון, שאני מאד מעריך, ל C1.

נראה לי שהכי טוב פשוט להרגיש את הרכב. ומכיוון שבחיים לא נסעתי עם רכב מיני, מחר אני שוכר C1 אוטומטית לכמה ימים.

זאת למרות שאני מתכוון לקנות ידנית (הבנתי שלגיר הידני שלה יש יתרונות על פני האוטומט).

לכן אעשה גם נסיעת מבחן קצרה עם ה C1 הידנית אצל היבואן. ואקח לסיבוב גם את ה C1 הידנית של המוסכניק שלי, לקבל ממנו עוד תובנות עליה.

בימים הקרובים ארגיש איך היא בכביש הפתוח, בעליות, איך תא המטען וכו'.

אעדכן

פורסם

נראה לי שהכי טוב פשוט להרגיש את הרכב. ומכיוון שבחיים לא נסעתי עם רכב מיני, מחר אני שוכר C1 אוטומטית לכמה ימים.

אעדכן

 

היית צריך להתחיל את הדיון עם המשפט הזה.

יש הבדל גדול בין הרכב בתיאוריה לבין אחרי שאתה נוהג עליו. לא אומר שה-C1 הוא גרוע, אבל לבנות על הרכב הזה לתקופה של 10 שנים, ועוד מבלי שנסעת עליו, זה טיפה יומרני.

פורסם (נערך)

התחלתי במחשבה של לבנות על רכב לעשר שנים, אבל ירדתי מהאמירה הזאת מזמן. כי גם אם הרכב אצלי 4-5 שנים, ויש לו סחירות גבוהה (נמכר טוב כמשומש בתום התקופה), ממש אין לי בעיה עם זה.

לאור הנתונים שגיליתי, לא עניין ה 10 שנים משמעותי פה. מה שכן חשוב הוא שה C1 מרפדת לי את הכיס במשהו כמו 15-20K ש"ח לחמש השנים הקרובות. ואני לא מרגיש שמדובר ברכב שגרוע ב 30% מרכבים אחרים. במקסימום הוא טיפה פחות אטרקטיבי או טוב (וגם זה לא בטוח).

שורה תחתונה - אולי ה C1 טיפה פחות מפנק, אבל אני מוכן לספוג את זה אם "משלמים" לי עכשיו 15K ש"ח...

 

ושוב - לקנות C1 בת שנתיים עם 15K ק"מ, הרבה יותר קל ונעים מאשר לקנות רכב שנת 2008 עם 70 ק"מ (סיריון למשל). כי האחרונים כבר גדושים תאונות, סוחרי רכב, שקרים והטעיות. C1 בת 1-2 שנים היא קניה יותר בטוחה, בראש שקט... גם חשוב

עריכה אחרונה על ידי sivanez
×
×
  • תוכן חדש...