Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין גבול לחוצפה(נהיגה בשלילה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהג שהרג 2 ילדים נתפס בפעם הרביעית נוהג בפסילה

31.10.2004 דוד רטנר/TheMarker

 

שוטרי יחידת יה"ל של אגף התנועה במשטרה, המתמחה בלכידת פסולי נהיגה שממשיכים לנהוג ובלכידת מסיעים לא חוקיים, עצרה אתמול (שבת) בכפר סבא את אילן גופר, שדרס למוות שני ילדים שחצו את הכביש במעבר חצייה ב-1989, נוהג ברכב של אמו למרות שבית המשפט גזר עליו עונש של פסילה לצמיתות של רשיון הנהיגה שלו.

 

גופר, בן 34, הורשע בהריגת עומר ועדי וונטש, שני אחים תושבי כפר סבא בני ארבע ושבע. גופר התעלם ממכוניות שעצרו לפני מעבר החציה ומתמרורי האזהרה והמשיך לנסוע תוך שהוא דורס את השניים. גופר נידון לשלוש שנות מאסר בפועל, ולמרות זאת, ולמרות הפסילה לצמיתות, הוא נתפס מאז עוד שלוש פעמים נוהג ללא רישיון.

 

פעם אחת הופעל נגדו עונש מאסר על תנאי של תשעה חודשי מאסר, ועומד נגדו עוד עונש מאסר על תנאי לשנה. אתמול היתה הפעם הרביעית שנתפס, כשברשותו רשיון נהיגה מזויף ותעודת זהות מזויפת. קצין משטרה בכיר מתח ביקורת קשה על הענישה הסלחנית של בתי המשפט כלפי נהגים שהרגו בעבר, ונתפסו שוב ושוב נוהגים ללא רישיון. "אנשים יודעים על שכנים ונהגים שנוסעים ללא רשיון ולא מדווחים על כך", אמר הקצין. "אם הם ידווחו נוכל להוריד מהכבישים נהגים עם דם על הידיים".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
קצין משטרה בכיר מתח ביקורת קשה על הענישה הסלחנית של בתי המשפט כלפי נהגים שהרגו בעבר, ונתפסו שוב ושוב נוהגים ללא רישיון. "אנשים יודעים על שכנים ונהגים שנוסעים ללא רשיון ולא מדווחים על כך", אמר הקצין. "אם הם ידווחו נוכל להוריד מהכבישים נהגים עם דם על הידיים".
אולי שיעשה את העבודה שלו ולא יאשים אזרחים שזה לא עניינם בכלל מה אחרים עושים.

אבל אל תבינו אותי לא נכון, צריך לתפוס את האנשים האלה דחוף, הם סכנה על גלגלים, אבל עדיין, ה"קצין משטרה בכיר" הזה די חוצפן.

פורסם
נהג שהרג 2 ילדים נתפס בפעם הרביעית נוהג בפסילה

31.10.2004 דוד רטנר/TheMarker

 

שוטרי יחידת יה"ל של אגף התנועה במשטרה, המתמחה בלכידת פסולי נהיגה שממשיכים לנהוג ובלכידת מסיעים לא חוקיים, עצרה אתמול (שבת) בכפר סבא את אילן גופר, שדרס למוות שני ילדים שחצו את הכביש במעבר חצייה ב-1989, נוהג ברכב של אמו למרות שבית המשפט גזר עליו עונש של פסילה לצמיתות של רשיון הנהיגה שלו.

 

גופר, בן 34, הורשע בהריגת עומר ועדי וונטש, שני אחים תושבי כפר סבא בני ארבע ושבע. גופר התעלם ממכוניות שעצרו לפני מעבר החציה ומתמרורי האזהרה והמשיך לנסוע תוך שהוא דורס את השניים. גופר נידון לשלוש שנות מאסר בפועל, ולמרות זאת, ולמרות הפסילה לצמיתות, הוא נתפס מאז עוד שלוש פעמים נוהג ללא רישיון.

 

פעם אחת הופעל נגדו עונש מאסר על תנאי של תשעה חודשי מאסר, ועומד נגדו עוד עונש מאסר על תנאי לשנה. אתמול היתה הפעם הרביעית שנתפס, כשברשותו רשיון נהיגה מזויף ותעודת זהות מזויפת. קצין משטרה בכיר מתח ביקורת קשה על הענישה הסלחנית של בתי המשפט כלפי נהגים שהרגו בעבר, ונתפסו שוב ושוב נוהגים ללא רישיון. "אנשים יודעים על שכנים ונהגים שנוסעים ללא רשיון ולא מדווחים על כך", אמר הקצין. "אם הם ידווחו נוכל להוריד מהכבישים נהגים עם דם על הידיים".

עד היום אני זוכר את המקרה הזה. עשו כיכר בדיוק במקום שהם נדרסו וכל פעם שאני עובר שם אני נזכר בזה מחדש. באמת מחריד. :mm_sad:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

איך בנאדם שהרג שני ילדים מוצא עצמו נוהג בכלל?!

 

שלוש שנים מאסר ושלילה לצמיתות לרוצח?, פתאום נראה לי דווקא מאוד נוח. :?

משכנתא זה קל

פורסם
נהג שהרג 2 ילדים נתפס בפעם הרביעית נוהג בפסילה

אמר הקצין. "אם הם ידווחו נוכל להוריד מהכבישים נהגים עם דם על הידיים".

מדהים...:shock: :shock: :shock:

כמו שהוגו אמר - חוצפן!!

 

קצין..- הנה נהג עם דם על הידיים שלא הורדתם מהכביש!

אבל בטח נורא ניסיתם..

 

מה עם הנהגים שמחסלים איזה משפחה ואז "מגלים"

שהיה לנהג 253,758 הרשעות חמורות קודמות??

 

מדהים מדהים..:x

פורסם
מדהים...:shock: :shock: :shock:

כמו שהוגו אמר - חוצפן!!

 

קצין..- הנה נהג עם דם על הידיים שלא הורדתם מהכביש!

אבל בטח נורא ניסיתם..

 

מה עם הנהגים שמחסלים איזה משפחה ואז "מגלים"

שהיה לנהג 253,758 הרשעות חמורות קודמות??

 

מדהים מדהים..:x

זה שהנהג חוצפן זה ברור מאליו, אבל אני דווקא דיברתי על השוטר שאמר כביכול שאם אנשים לא ילשינו על החברים שלהם, אז המשטרה בחיים לא תתפוס אותם.
פורסם
זה שהנהג חוצפן זה ברור מאליו, אבל אני דווקא דיברתי על השוטר שאמר כביכול שאם אנשים לא ילשינו על החברים שלהם, אז המשטרה בחיים לא תתפוס אותם.
התכוונתי לקצין..

הנה- יש לו נהג שהוא לא עושה כל מה שצריך שיסתלק מהכביש..

אז מה הוא רוצה מהאזרחים?:shock:

 

הבנתי אותך:wink:

 

והנהג, ברור שהוא לא סתם חוצפן..

מה צריך לעשות איתו?:2gunfire: , משהו כזה..

פורסם

דבר ראשון: יש לא מעט אנשים, שעוד הרבה לפני שיש להם רישיון נהיגה, נוהגים ברכב בידיעה או שבהעלמת עין של בעל הרכב (הורים, חברים...). כך שעבריינים יש למכביר. לא יעזרו טיעונים כמו: נהגתי בחניה ריקה..., ברחוב לא היו אנשים... וכדו'. די בטעות אחת=אסון אחד להחשיך עולמו של אדם ומשפחתו.

 

דבר שני: בקשר לנהג הדורסן

בית המשפט יודע להבחין בדרך כלל, מתי מדובר בפגיעה בשוגג ומתי מדובר בזילזול של ממש.

לצערינו, הרושם הוא שלא תמיד באה לביטוי אבחנה זו בעונשים המוטלים על הנאשם.

 

עכשיו חיזרו לדבר הראשון שהזכרתי.

 

אדם שביודעין נוהג ללא רשיון נהיגה, עובר עבירה בדיוק כמו כזה שנוהג

בפסילה.

בשני המקרים מדובר בזילזול בוטה בחוק ובחיי המשתמשים בדרך.

 

כן... כן...

עכשיו יגיע תורם של כל המתרצים . (אבא שלי השגיח עלי... ועוד סיפורים).

לחוק חובה לציית במיוחד כאשר מדובר בדיני נפשות, לא יעזור שום תירוץ.

 

מוגש כחומר למחשבה.

http://www.whatcar.com/ מבחני מכוניות חדשות וישנות. רוב הדגמים מופיעים.
×
×
  • תוכן חדש...