Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשיתי טיפול 15k לרכב חדש, מה דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קולה בסופר עולה יותר זול מאשר במסעדה.

אז המסעדה מפקיעה מחיר?

לכל החכמולוגים שנכנסים לכיס של המוסך.

אם אתם כבעלי עסק הייתם קונים מוצר כלשהו במחיר X.

אז בוודאי שלא הייתם מוכרים אותו במחיר X אלא במחיר X+Y.

 

אח שלו, לפי החשבון שלי זה יותר( X+Y ) כפול 3.

שמן קאסטרול מגנטיק עולה במקרה הרע 160 כולל מעמ ל 5 ליטר בחנות.. ליטר שמן כולל מעמ יוצא 32 ₪ .

מוסך שמוכר לי שמן עם תוית "סונול" או "פז" (שמן לא ממותג שעולה לירה וחצי כשקונים 100 ארגזים ) במחיר של 70 ₪ כולל מעמ זה יותר מפי 2. אם היה שמן ממותג כמו קאסטרול כנראה שהמחיר היה יותר לכיוון 90 - 100 ₪ לליטר.

אז אין בעיה להורויח, ולא מעניין אותי אם בעל המוסך גר בסביון ונוסע במרצדס. אבל שירויח ביושר ולא יעשוק.

 

 

לאור ההערה של פותח השרשור מעלי, הנה עוד דוגמא למקרה כמו שאמר פולי (זצ"ל) שאת האלמנט הכנסתם לו עמוק , שרק אחרי פתיחת שרשור בפורום דברים מסתדרים. חבל שככה דברים נראים פה, ועוד יותר חבל שעל כל 100 הצלחות של גזל, אחד שהיה לו שכל להעלות לפורום חוזר לדווח שהדברים "הסתדרו".

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמה ימים אחרי הטיפול הם התקשרו ושאלו על שביעות הרצון שלי מהשירות. אמרתי להם שאני מאוד לא מרוצה מהמחיר הגבוה ומהדברים המיותרים שדחפו לי. חזרו אלי אחרי כמה שעות והבטיחו לי זיכוי של 240 ₪ שישלח לי כצ'ק בדואר.

 

לא יודע אם הם ראו את הדיון הזה או לא.

 

פעם הבאה אני אעשה טלפונים לכמה מוסכים ואנסה לקבל הצעות מחיר לפני טיפול.

 

אגב, לזכותם יאמר שחוץ מהמחיר עצמו (והתוספות המיותרות) השירות שלהם והיחס ללקוח היו טובים.


×
×
  • תוכן חדש...