Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשיתי טיפול 15k לרכב חדש, מה דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המחיר בהחלט גבוהה. סוג השמן הוא יקר ביחס לשמנים אחרים ואם עשית טיפול {לא שיש לך הרבה ברירה} במרכז שירות {מוסך מורשה} אז המחירים בהתאמה.

לגבי הטבלית ומסיר הפיח. הם אינם נחוצים לרכב חדש בעל ק"מ נמוך, אך אינם מזיקים.

אך תמיד תזכור שכל מרכז שירות נותן מינימום 10% הנחה לפחות על חלקים ועבודה {וזה מבלי "לצעוק" יותר מידי}

אך לצערנו כאן אצלנו בישראל הטיפולים במרכזי שירות לרכבים באחריות עולים יקר יותר מהמותר. תראה שכשלא יהיה לך אחריות אותו טיפול באותו מוסך ירד לפחות ב-200 שקלים.

מקווה שעזרתי.8)

פורסם
במוסך שבו אני מטפל, שרות החלפת נוזל בלמים עולה 140 ש"ח. כל מיכל של הנוזל עולה 18 ש"ח.

 

המחיר הוא לא בגלל הנוזל, הנוזל עולה גרושים.

השאלה כמה זמן עבודה שמים עבור הטיפול הנ"ל

פורסם

לפי החוק אתה רשאי ללכת לכל מוסך מורשה משרד התחבורה והיבואן חייב לכבד אחריות. זה נכון, אבל,

יש את שלב הרצון הטוב, השלב שבו הרכב יצא מהאחריות וקרתה בו תקלה משמעותית. אז היבואן, בסבירות גבוהה, יתנער ממי שטיפל במוסכים לא מורשים כי עליהם אין לו מעקב או סתם כי בא לו.

האם ההימור הזה שווה לך כמה מאות שקלים לטיפול?

פורסם
טיפול שני אתה יכול לעשות בלב שקט במוסך שמתמחה ברכבים שלך, לא מורשים.

 

טיפול שני עשיתי גם בצ'מפיון בגלל ה"רצון טוב" של שנה שלישית.

לפותח השרשור לא הייתי ממליץ לעשות טיפול שני במוסך לא מורשה יבואן, למרות ההפרש שיכול להגיע ל 500 - 600 ₪ זה שווה את השקט הנפשי של חלילה בעיה במהלך השנה השלישית.

 

אני ממש חצוי לגבי כל ההתנהלות של היבואן. מצד אחד , האכילו אותי חXא 3 שנים, כל פעם שהגעתי למוסכי צ'מפיון , פליקס / מוטור אפ / תושיה קיבלתי שירות לא טוב בלשון המעטה. היחידים שנתנו שירות טוב היו הצוות של מוסך ספטון בפ"ת.

אחרי שני טיפולים עברתי לטפל אצל רון, ולמרות זאת (כשמגיעה מילה טובה אז אני לא מתבייש לפרגן) לפני שבועיים פניתי להילה מהפורום כי חשדתי שגם אצלי השרשרת תזמון עושה רעשים, ולמרות הביקורת שלי עליהם בפורום ולמרות שהרכב מעל שנתיים לא מטופל שם ומחוץ לאחריות (בן 4 שנים וקצת) היא הסכימה לאשר השתתפות של היבואן בחלק מהעלות של החלפת שרשרת ומותחנים.

 

העניין עם מוסכים מורשים מעבר למחירים הלא הגיוניים (שמן קאסטרול מאגנטיק / אייג' אני קונה ב 160 כולל מע"מ 5 ליטר, למה לגבות על שמן "סונול" 4 ליטר מחיר מופקע ? למה פקק לאגן שעלות הייצור שלו אגורות בודדות עולה 20 ₪ + מעמ ?) שאין להם (ברובם) אנשי דיאגנוסטיקה טובים. זה נכון גם לגבי הרכבים הצרפתים שהיו לי וקיבלו טיפול מעולה רק במוסכים מתמחים ולא באף מורשה יבואן וזה המשיך עם 3 המוסכים שהזכרתי למעלה שלא ידעו לתת מענה להזעה קטנה מהנשם, עד שאחד מהם בחוכמתו החליט שצריך להחליף טורבו במקום להחליף אטם קרוע ולסגור את הסיפור ב 10 דקות עבודה ו 100 ₪ נזק לכיס.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
טיפול שני עשיתי גם בצ'מפיון בגלל ה"רצון טוב" של שנה שלישית.

 

"רצון טוב" זה אולי ולא בטוח.

 

למה לגבות על שמן "סונול" 4 ליטר מחיר מופקע ? למה פקק לאגן שעלות הייצור שלו אגורות בודדות עולה 20 ₪ + מעמ ?

 

אם אנשים מוכנים לשלם מחירים מופקעים אז למה לא לדרוש אותם?

 

 

12345

פורסם

קולה בסופר עולה יותר זול מאשר במסעדה.

אז המסעדה מפקיעה מחיר?

לכל החכמולוגים שנכנסים לכיס של המוסך.

אם אתם כבעלי עסק הייתם קונים מוצר כלשהו במחיר X.

אז בוודאי שלא הייתם מוכרים אותו במחיר X אלא במחיר X+Y.

פורסם

אני בד"כ לא מתערב בדיונים לא מקצועיים, אבל בשביל דיון על מוסכים מורשים אני אחרוג ממנהגי

 

דבר ראשון- בואו נפסיק לדאוג למוסכניקים המסכנים האלה. למרות שהם צריכים לעמוד בתנאים של היבואן וזה עולה להם כסף, זה תוספת זעירה להוצאות ביחס לתוספת במחירי השרות שלהם והחלפים.

אין לי שום בעיה עם מחירים גבוהים ולאפשר לאנשים להתפרנס, אבל אני מכיר מספיק מוסכים שלוקחים אפילו 20% פחות ומתפרנסים מאוד יפה

וזה בלי לדחוף עוד תוספי דלק וטבליות לנוזל שמשות. אא, ואיך זה שעוד לא דיברנו על המקצועיות?

את הטיפול האחרון עשיתי כשלרכב שלי היו 10K ק"מ על המונה. המוסכניק הסתכל על הבלמים - שנראו כאילו יצאו עכשו מהקופסא- ועשה לי פרצוף של "אולי להחליף"? בסוף הוא ויתר וסיכם ב"אולי בטיפול הבא" (לא.)

 

אחד השתולים פה הציף אותי בדמעות כשאמר שמוסך מורשה עושה סריקת מחשב כשרות מיוחד. כי במוסכים אחרים לא עושים? ובחינם! למה הייתי צריך לשם לצ'מפיון 200 ש"ח על סריקה של 3 דקות עם מסקנה מוטעת (ראו תקלה ברכיב, שהוחלף יום לפני בגלל אותה התקלה ולא חשבו אפיל שיכול להיות שהתקלה בחיישן או בחיווט בדרך לרכיב... כי למה שאני לא אשלם עוד 1400 ש"ח?)

 

רוב המוסכים המורשים לא יודעים לטפל ברכבים יותר טוב ממוסכים לא מורשים, מזלזלים הרבה יותר בלקוחות, לוקחים מחירים מנופחים ודוחפים דברים שאף אחד לא צריך ולא ביקש.

ממש לא צריך לרחם עליהם וכשמוסרים להם מפתח צריך לראות טוב טוב מה הם עושים לרכב ולמה כדי שלא תעמדו מול עובדה שגזלו מכם כמה מאות שקלים כי ככה.

 

לפי החוק, כל עוד בוצעו כל הפעולות הנדרשות לפי הספר במוסך מורשה משרד התחבורה האחריות תקפה לחלוטין.

את ה"רצון הטוב" אפשר לדחוף איפה שהשמש לא זורחת. במאות שקלים שתחסכו תתקנו את התקלה כמו שצריך.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
קולה בסופר עולה יותר זול מאשר במסעדה.

אז המסעדה מפקיעה מחיר?

לכל החכמולוגים שנכנסים לכיס של המוסך.

אם אתם כבעלי עסק הייתם קונים מוצר כלשהו במחיר X.

אז בוודאי שלא הייתם מוכרים אותו במחיר X אלא במחיר X+Y.

 

אף אחד לא נכנס לכיסו של בעל המוסך רק מתמרמרים על המחירים, ברשותי פאביה גיר רגיל , לא tsi או dsg.

ואין מניעה שאכנס לטיפול שני ברכב שלי במוסך שמתמחה ברכבים שלי במוסך שמורשה על יד משרד התחבורה כמובן, כבר עשיתי את זה בעבר.

פורסם
לכל החכמולוגים שנכנסים לכיס של המוסך.

אם אתם כבעלי עסק הייתם קונים מוצר כלשהו במחיר X.

אז בוודאי שלא הייתם מוכרים אותו במחיר X אלא במחיר X+Y.

 

נכנסים לכיס של המוסך כשרואים שה-Y באמת מרגיז. עוד לא ראיתי כניסה לכיס כשה-Y סביר.

 

רוב המוסכים המורשים לא יודעים או אולי לא רוצים (מסיבות כלכליות) לטפל ברכבים יותר טוב ממוסכים לא מורשים
פורסם

mcaspi- לא יודעים.

כשמוסכניק מורשה (ותיק, שהמליצו לי עליו בפורום) שם לי יותר מליטר שמן עודף ומסביר לי בחיוך שההפסד שלו כי הוא שם ליטר יותר מידי, ואין לי שום בעיה לנסוע ככה (עם איזה 35% יותר ממה שצריך, ברכב שאוהב סל"ד גבוה)- אז מבחינתי הוא לא יודע. כי אני יכול לתבוע אותו על רשלנות אם ממש בא לי. הוא מחוייב לטפל ברכב לפי הספר של הרכב, לא לפי מה בא לו.

 

ואם יש כאלה שלא רוצים אז זה מוסיף גם רמאות על הרשלנות.

 

מכל המורשים שהייתי בהם, רק במורשה של מצובישי בעפולה (שכחתי את השם) יצא לי לדבר עם בנאדם שמבין מה יוצא לו מהפה (המכונאי הראשי שלהם, שניגש אלי כשאחד העובדים לא הבין על מה אני מדבר כששאלתי אותו איזה משהו טכני שחשדתי בו)

 

וזה לא שה-Y מרגיז. הY הזה בד"כ מושג ברמאות (לדוגמא התוספי דלק חרטא שברכב חדש רק דופקים את הממיר קטליטי וזמני עבודה מנופחים, שכוללים לפעמים את הזמן שהרכב יושב באיזה פינה ומחכה)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תריץ חיפוש ותסתכל בשרשור שאני פתחתי על הרכב שלי. "שנה עם איביזה 22000"

 

הטיפול הראשון שלי עלה עם כל "התוספות" 650שח בצמפיון.. 900 זה יותר מדי

 

אגב תלמד להבא, להביא איתך שמן מנוע גלון 5 ליטר קסטרול נמכר ב 150 שח, ויותר טוב מה 4 ליטר שמן פז ששמו לך ב250 שח

 

בהצלחה

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...